Razboi la Mesaj

In America s-a declansat un adevarat razboi intre cei care au parasit mesajul si liderii de la mesaj care infrica poporul ramas, cu tot felul de idei nebiblice.

Singurul argument care le-a ramas ESTE INFRICAREA SI MANIPULAREA caci la capitolul BIBLIC, ISTORIC si evenimentele distorsionate din viata lui Branham, au pierdut batalia. 

Si in Romania tot mai multi vad adevarul. Discuta, altii se intalnesc, dezbat.


Poate reusim sa ne intalnim la Cluj sau undeva. Ce spuneti? 

Sa invitam pe toti liderii, pastorii, toti sa re-evaluam ceea ce credem si sa punem cartile pe fata. E inspre binele nostru fratilor. 

Imi place ce a zis Branham: AURUL CURAT NU SE TEME DE CONTROL. 


Asa ca haideti sa ne rugam pentru asa ceva. Sa pastram tot ce e bun si de restul sa ne pocaim. Fie ca din aceste conflicte, nelamuriri, ISUS sa castige pentru slava Lui.


Sa revin la subiect.



Siteul believethesign.com incepuse cu cativa ani in urma sa promoveze Mesajul. Erau foarte fericiti ca au tehnologia necesara si pot promova ceea ce ei iubeau mai mult: Mesajul lui Branham, care era pentru ei Cuvantul adevarat. Ei si altii la fel. 

Printre acestia sunt oameni care urmeaza mesajul de 40-50 de ani.


"De cine sa ma tem? Domnul este alaturi de mine"













Problema a aparut dupa cateva luni cand au fost provocati sa dovedeasca povestea cu norul din 28 februarie 1963. 
Ei fiind foarte entuziasti si siguri pe mesaj au cautat toate datele dar SURPRIZA. Ei afla ca POVESTEA CU NORUL DIN POZELE ALEA ESTE FALSA.


Apoi au cautat si alte lucruri,dar la fel, le gasesc ca sunt gresite! Si apoi, la fel ca mine, au cautat altele, toate de baza, dar la fel ei afla cu stupoare, ca sunt FALSE. 



Asa ca dupa ce au cercetat cateva luni la rand, au discutat serios cu liderii ce au umblat cu Branham, au realizat ca exista in mesaj o puternica inclinatie idolatrica si multa minciuna, eroare, confuzie in prezentarea evenimentelor din viata lui WMB.



Apoi, recent, si-au cerut scuze public pentru ca au promovat ceva ce NICI BIBLIC, NICI ISTORIC NU POATE FI DOVEDIT. http://en.believethesign.com/index.php/Humble_Pie



Si uite asa, site-ul care promova cel mai bine pe Branham si mesajul lui, a devenit un instrument echilibrat de informare obiectiva si corecta. 



Inainte cei de la believethesign.com au iubit si crezut mesajul atat de mult incat au investit intr-o rulota cu reclama pe ea numai ca sa promoveze pe Branham si mesajul lui.

(Tot mai multe siteuri din SUA arata adevarul ca mesajul nu e ce s-a spus ca e. Unul foarte bun si pe care il citesc, este si http://seekyethetruth.com )


Asta a declansat razboi total la nivel de declaratii. Sute de credinciosi parasesc zi de zi mesajul sau incep sa puna intrebari incomode la pastorii lor care nu au nici un raspuns biblic sau din mesaj.

Tot ce ei pot sa spuna este ca "sa credem profetul ca daca nu atunci pierdem rapirea". Ce raspuns. Penibil si ridicol.

Ce se intampla este absolut de necrezut: GRUPUL CELOR DE LA MESAJ, CARE PRETINDEA CU AROGANTA CA DETINE ABSOLUTUL SI CA AU RASPUNS LA TOATE INTREBARILE, ESTE COMPLET GOL SI ORB. 

Lor le fuge pamantul de sub picioare cand vad in istoria recenta ca Branham nu a descoperit tainele pretinse. Domnul le taie lor cracile de sub picioare ca sa invete sa zboare in Numele Lui, pentru Slava Lui pe care nu o da nici unui muritor.

Tot mai multi dintre ei vad ca Branham nu este ingerul, nu e Ilie, nu e Luca 17:30, nu e Apoc 10:7, nu e marele restaurator al adevarului si nu e multe alte titluri pompoase si arogante pe care si le-a pus singur, deja toti stim ca norul este fum ieftin ars de racheta lansata la Vandenberg US Air Force, vedem ca in 28 februarie, Branham nu a fost nici la Flagstaff unde a fost aratat norul, NICI MACAR LA VANATOARE langa Tucson! 

Multi pentru care s-a rugat si a spus ca ei vor trai au murit. 
Nu exista NICI O TEMA pe care Branham a predicat-o sa nu aiba doua-trei variante. De la un biet bradut de Craciun pana la Trinitate el a zis ca LE CREDE si tot el a zis ca le neaga. 

El este genul omului haotic, inconsecvent, confuz si constant convingea oamenii prin frica. Sugera  "ca daca nu crezi" devii ca si un personaj negativ al Bibliei. Si urmasii lui Branham folosesc foarte eficient aceasta metoda de manipulare cu cei naivi. Vezi cand predica cineva si urmareste daca este asa.

El a spus ca Pamantul nu e rotund, a spus ca oamenii nu vor ajunge pe Luna niciodata si ca daca ingerii ar venii de pe planeta Marte le-ar trebui cateva miliarde de ani sa ajunga pe Pamant. Deci NASA a depasit viteza ingerilor din imaginatia lui Branham. In nimic nu a fost echilibrat si coerent.

In timp ce striga si tipa impotriva recasatoriri dupa divort, el in ascuns, l-a recasatorit pe fratele lui de trup, dupa un divort urat. Toata viata lui a facut faze de astea. In aproape toate scrierile sau benzile lui este mentionat ca el a refuzat Cadillacul de la FGBM si ce ne-a emotionat smerenia lui, chiar pana la lacrimi ca apoi sa vedem poza ca de fapt a primit ispititorul cadou, fara sa anuleze prima intentie, asa ca sa ramanem cu impresia falsa ca e foarte smerit. Sunt zeci si sute de exemple de acest gen. 

Noi nu le-am stiut sau le-am stiut partial de aceea nu le-am bagat in seama. Dar toate conteaza in final. Ne arata ca nu a fost deloc transparent si nici nu cunostea Scripturile.


Stilul lui de a privi viata, credinta, oamenii s-a alterat dupa 1956 in special tot mai rau, tot mai grav. Ceea ce candva spunea ca cel rau spune si face a inceput sa faca chiar el, dupa anul 1962 in special. 


OAMENII DEJA VAD IAR ASTA DECLANSEAZA RAZBOI SPIRITUAL.



Sunt mari probleme in paradis. 



Imposibilul devine posibil: Mesajul lui Branham NU este real. BUUUM



Mesajul lui Branham nu este ce s-a spus ca este, nu este cum s-a spus ca este. BUUUM - BUUUM !


Povestea siropoasa a reasezarii TUTUROR LUCRURILOR prin profetul Branham este FRAUDA SPIRITUALA DE PROPORTIE MONDIALA! 
BUUUM-BUUUM-BUUUM

Dupa Matei 17, nu exista nici o promisiune biblica ca vor mai veni doi de Ilie!


In Apoc 10:7 nu exista prezent acolo nici un inger al 7lea! 


Branham nu a fost in acel nor la 28 februarie si nici macar la vanatoare! 


Profetul Branham nu are NICI MACAR O PROFETIE!


Prezicatorul Branham prezice fals sub "inspiratie divina" ca in 1977 vom intra in Mileniu !
 

Cele 7 Epoci ale Bisericii sunt furate de la Larkin !

Branham nu are NICI MACAR O SINGURA TAINA DESCOPERITA!


Dumnezeirea suprema a lui Isus, botezul Fapte 2:38, babilonul, antihristul, samanta sarpelui, teofania noastra, etc. TOATE sunt luate de la penticostali, mormoni, martori, Russel, E. White, misticism, piramidologie, numerologie, astrologie, etc.


Branham nu a restituit ABSOLUT NIMIC. Nu a existat nici o reasezarea a tuturor lucrurilor.


Branham nu este Fiul Omului din Luca 17:30 caci cand EL vine va incheia ziua aratarii Lui cu Rapirea la Cer.


Toate invataturile lui Branham sunt dualiste, au cate doua-trei variante contradictorii si Branham are pretentia sa le credem pe toate, numai in doua cazuri recunoaste ca a gresit initial. 


Cand cineva ii atrage atentia asupra gafelor imense ii zice sa retraga din benzile cu acele erori dar branham tipa isteric: "Vom face mai multe"

Multe idei de viata si credinta sunt gresite, inguste (sa nu ai educatie, sa nu mergi la mare, sa nu ai pom de Craciun, etc) si ne-au dus pe o pista falsa in neadevar si intunerec. 


BUUUM-BUUUM-BUUUM-BUUUM-BUUUM-BUUUM-BUUUM-BUUUM la foc continuu...(nu ar fi fost frumos, zic si eu, sa facem BUUM BUUM BUUM ca e adevarat tot ce Branham a zis si adus? Din pacate nu avem argumente)

Dar ce e adevarat atunci ?

Din toate informatiile care exista, din punctul meu de vedere, a ramas adevarata numai trezirea de vindecare la care el a participat cu un considerabil aport in anii '50, dar chiar si aici, minunile si vindecarile ce au avut loc au fost deseori exagerate, unele inventate.

Cum sa nu simti ca iti explodeaza capul si inima dupa ce ai petrecut zeci de ani si ai indoctrinat pe altii cu lucruri neadevarate? Dar slava Domnului, ca datorita INTERNETULUI, (de care Branham nu a profetit nimic desi este una din cele mai mari descoperiri ale omenirii), putem sa aflam in 30 minute tot ce vrem sa stim daca vrem sa stim.

Ei, cei de la Mesaj, care criticau si batjocoreau pe toti ceilalti crestini din alte confesiuni ca sunt fiii satanei, ca sunt falsi, ca sunt pierduti, orbi, goi, ca nu au descoperirea, ca nu sunt buni, chiar ei au fost adusi de Dumnezeu in punctul in care EL le arata ca: "CEI CARE AU JUDECAT PE ALTII SUNT JUDECATI ACUM". 


Imi amintesc ca am predicat mai demult "Caderea cununii ingamfatilor". Cununa de pe capul nostru era de paie. 



Eu am aruncat-o la picioarele Mielului.


Mi-a ars-o chiar inainte, de fapt, prin focul testelor si incercarilor din viata si apoi din credinta mea.


Si voi veti face la fel "pentru ca orice genunche se va pleca inaintea Lui" nu a lui Branham.



Stiati ca Sadrag, Mesac si Abed-Nego, vestitii eroi din VT, nu s-au inchinat la PROFETUL DANIEL care era in acel chip? 



Si Daniel chiar era un profet ADEVARAT fara atatea contradictii si dualism in invatatura si confuzii si neclaritati si nici asa nu trebuie inlocuit Domnul cu un muritor.



Fugiti! Dar nu fugiti de Dumnezeu, ci fugiti la Dumnezeu.



Va urma.

Comentarii

  1. Infricosator. Dar vreau sa te intreb frate ceva si fii sincer te rog. Crezi ca fratele Branham a mintit intentionat? A vrut sa insele oamenii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai frate draga...sincer din cate il stiu eu nu.
      Dar vezi tu ca luna are o parte intunecata pe care niciodata nu o vedem.

      - El a zis ca "daca vedem ca greseste sa nu il credem si sa il consideram ignorant si needucat" dar a zis si ca daca "devine un profet fals se pierde pe el insasi si pe cei care il urmeaza" asa ca e greu de spus ce si cum.

      - Eu am citit cam tot ce se poate citi despre el si am scris si tiparit multe brosuri si carti si mai degraba l-as considera IGNORANT SI NEEDUCAT decat mincinos cu voia si intentionat. Deocamdata asa vad.

      Ștergere
    2. Cum sa profeteasca despre internet cand el nu a stiut ca stelele au lumina proprie? El a avut teoria ca soarele lumineaza stelele. Acest om a fost un habarnist total avea mare dreptate cand spunea ca e needucat si care a impresionat oamenii cu vindecari dar multe dintre acestea sunt cu semnul intrebarii.

      Ștergere
    3. Cand lucram pe cartea Cele 7 Epoci ale Bisericii am vazut si eu asta dar s-a corectat, adica l-a corectat un enorias si s-a intamplat chiar in timpul adunarii cand de pe scaun o voce il corecteaza si el ramane putin stupefiat. "WHAT???"

      - Iti dai seama ca un predicator cu multe notite despre ceva ce nu e asa, trebuie sa schimbe imediat intreaga predica cu contextul respectiv.

      - Intradevar daca iei toate aceste greseli, te sperii cate vei gasi, plus cele legate de revelatie, de invatatura, de evanghelizare, de istorie, de evenimente, etc. pur si simplu toate acestea au un singur nume: HAOS.

      Haosul din timpul sfarsitului. haosul din timpul de seara. un profet al haosului. cristos haosul. ingerul haosului...

      - Legat de vindecari multe nu sunt atat de spectaculoase iar foarte multe miracole nu pot fi niciodata dovedite, precum ar fi creerea veveritelor si altele cu care se lauda deseori, dar nu a avut martori.

      - La evenimentele fara martori, predicatorii nu ar trebui sa ceara expres poporului sa creada, cu atat mai mult nu au voie sa isi creeze doctrina din asa ceva si sa ceara poporului sa urmeze si sa continue predicarea acelor lucruri. Asa ceva se numeste manipulare si abuz spiritual de o gravitate extrema.

      Exemplele din VT in aceasta privinta, nu sunt relevante intotodeauna pentru NT.

      - Eu pot alege sa cred sau nu, si cel care da marturia NU ARE DRETUL SA IMI IMPIEDICE ACEST DREPT, PANA CAND DOMNUL IMI DA O LAMURIRE SAU CONVINGERE ca e de la El si e biblica lucrarea.

      BIBLIA ZICE CLAR CA DOI-TREI SA JUDECE PROFETIILE, REVELATIILE !

      - LA BRANHAM CINE A JUDECAT lucrarile lui? Probabil Ern Baxter, Moore, Lidsay, si altii pe care Branham i-a "alungat" de langa el, sau mai bine zis acestia s-au despartit de el dupa ce l-au mustrat si avertizat ca a luat-o pe un drum fals.

      Dar profetii falsi si abuzivi CER OAMENILOR SA CREADA, LE IMPUN SI DACA NU VOR, II INFRICA SI II DECLARA NECREDINCIOSI SI RAZVRATITI.

      Ce e interesant la Branham e ca in ultimii ani ii numea NECREDINCIOSII pe crestinii convertiti care nu ii acceptau aberatiile, si nu pe pacatosii neconvertiti.

      A schimbat de la "pacatos" (cei din lume care nu erau salvati) cu "necredinciosi" adica cei care nu il urmau pe el. E urata de tot atitudinea asta.

      El in anii '50 a zis ca asa ceva Dumnezeu nu suporta referindu-se la sectele si denominatiunile care mereu criticau pe altii.

      Apoi chiar el a facut-o ca si ei.

      Si a facut-o urata de tot.

      Ștergere
  2. Pt Anonimul de mai sus: Branham nu a fost singurul evanghelist vindecator.

    Au mai fost si altii: T.Hicks,H.Zaiss...

    Fr Lica acelasi lucru il fac si adeptii lui Frank:Rastalmacesc Cuvantul si ii dau un alt inteles predicand ca doar ei au Cuvantul original si daca nu ai acest asa zis ""cuvant original"" adica invatatura lui Branham atunci nu esti nascut din nou!

    Ieri am ascultat predica din Bucuresti transmisa live si in toata predica se vorbea doar de acceptarea invataturii lui Branham pe care ei o numesc "' Cuvantul originial"" si conditionau Nasterea din Nou de acceptarea mesajului de sfarsit adica a asa zisului cuvant original.

    Si in concluzie reiesea ca doar ei sunt copii lui D-zeu,doar ei sunt nascuti din nou si li se induce prin predica sa se separe de restul semenilor insistand pe textul:""Iesiti din mijlocul lor...""

    Nu cred ca textul se refera strict la ei! Iarasi mi se pare o scoatere din context si folosit pentru a-si propaga invatatura !

    Nici nu ma mai mir ca sunt asa de reci,distanti,plini de ei deparca de la ei a plecat Evanghelia sau pana la ei a ajuns,dupa cum spune Pavel.

    Toate acestea mi se par devieri spirituale,nazbatii teologice,aiureli mistice cu pretentia de adevar absolut si periculoase din punct de vedere psihologic!

    Ei nu fac altceva decat sa intre sub influenta unui om si a misionarismului sau nascut dintr-o trimitere direct inchipuita si plasandu-se intr-un verset dintr-o pilda,verset care nu are nimic profetic in el!!!

    Martorii lui Iehova se cred si ei robul credincios

    John Smith de la Mormoni a vorbit cu un inger care ia dezlegat taine din Scriptura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde pot vedea si eu predica din Bucuresti? O fi si inregistrata undeva? Mersi.

      Ștergere
  3. Voi astia care va indoiti de Mesaj sau il credeti pe jumatate, va invit sa intrati pe bloguri cu argumente contra Bibliei. O sa vedeti daca aveti o minte fireasca fara Duh Sfant, o gramada de contraziceri. Daca va luati la contraziceri cu atei va vor inchide gura, deoarece ajungi la anumite lucruri supranaturale pe care nu le poti explica, deoarece Supranaturalul nu se explica ci se crede ! La fel este si cu Mesajul. Esenta si valoarea Mesajului este strict de la Dumnezeu si nu se contrazice. Merge mana in mana cu Biblia... Cei care citesc Mesajul si sunt sinceri, inclusiv Lica, va declara ca nimeni altul nu il poate prezenta pe Cristos sau sa predice salvarea, mantuirea, iertarea pacatelor etc. mai bine de cum a facuto Branham. Cele mai mari tipologi si pilde Dumnezeu lea adus la lumina prin fr. Branham. Noi stim ca toti marii lideri denominationali din romania citesc predicile fratelui Branham si predica ideiile lui in biserici si au o mare trecere inaintea oamenilor. Unul din ei e Pustan... defapt sunt toti. Nu zice de unde se inspira, dar noi care citim Mesajul stim. Asa ca fratilor TREZITIVA. Nu va grabiti sa aruncati predicile fr Branham... Aruncand Mesajul sar putea sa faceti aceiasi gresala care sa facut cu Piatra din capul unghiului, pe care au lepadato zidarii. Punetil deoparte. Rugativa si Dumnezeu va va descoperi mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intrebarea ta este identica cu aceea pe care guvernatorul Pilat a pus-o Domnului , ca apoi sa se spele pe mainile sale, in care , ca si tine, isi luase viata ! Cum ar fi putut afla ca ADEVARUL era in fata ochilor lui, orbiti insa de maretia lumii pe care credea el ca o carmuieste cu propria vointa libera de orice responsabilitate ! ?!!

      Ștergere
    2. taci nu vorbi asa ca braham este om nu este Hristos sa spui ca este piatra sin capu unghiului Domnul sa aibe mila

      Ștergere
    3. Dumnezeu sa te binecuvanteze, RMR Muzica. Bine ai vorbit. Asa este cum ai scris, vom sta cu Mesajul orei. Criticii, acuzatorii, batjocoritorii, s.a.m.d., poate sa zica ce vor, noi vom sta cu Mesajul timpului de sfarsit care este venit de la Dumnezeu. Branham este Ilie care ne-a fost promis. (Maleahi 4:5, 6b; Marcu 9:11-12; Zaharia 14:7; Apoc. 3:14; Apoc. 10:7)

      Ștergere
    4. gheorgheee Branham a murit de 50 de ani.Adio Ilie promis.In Biblia mea Ilie iL intampina pe Domnul.Nu trebuie sa treaca zeci de ani intre Ilie si revenirea Domnului.

      Uitate la promisiunea despre Ioan Botezatorul:El la intampinat pe Domnul cat timp traia!. Si nu a murit si au trecut X ani ....intelegi ideea despre misiunea lui Ilie?

      Ștergere
    5. Nu uitati ca Branham a spus ca ingerul al saptelea trebuie sa fie pe pamant cand vine Domnul!

      Ștergere
    6. Pai de aceea si asteptau sa invie.Fiindca nu se potrivea cu invatatura lui WMB ca Branham sa moara...mai ales cu teoria cu Ilie.Branham nu a fost Ilie care iL intampina pe Domnul adica premergatorul lui Mesia. Poate se asteptau sa invie asa cum scrie in Apocalipsa ca Ilie si Moise au inviat dupa ce au fost ucisi...

      Ștergere
    7. Gheorghe sper ca esti sanatos dupa interventia medicului. Iti doresc sanatate.

      Noi ne-am rugat pentru tine. Ma asteptam sa ne spui cum te simti, dar nu e obligatoriu.

      Ca sa spui ce ai zis...trebuie dovedit...mi-ai adus aminte si de Zaharia 14:7 sa citesti acolo restul versetelor sa vezi ca Branham NU ARE NICI MACAR O LEGATURA.

      La fel nici din ce ai pus acolo cu restul.

      Dragul meu Maleahi :4:5,6b este Ilie care vine si de care ucenicii au intrebat pe muntele schimbarii la fata...ACOLO NU ERA BRANHAM. UCENICII AU VAZUT PE ILIE DE ACEEA AU INTREBAT.

      De acel Ilie au intrebat ucenicii!

      Si de acel Ilie a raspuns Domnul deoarece NU BRANHAM ERA ACOLO, iar la viitor Domnul vb despre UN SINGUR ILIE. ERA ACELA.

      Daca tu adaugi adaugi spre osanda ta. Citeste Matei 17 si vezi ca nicaieri nu exista nici un Branham la viitor.

      Daca voi nu v-ati plictisit sa tot spuneti baliverne despre ilie, nici eu nu ma plictisesc sa va rata adevarul, dragi frati.

      Am fost plecat din Cluj mai multe zile. Din pacate la o inmormantare cu 3 sicrie din aceeasi familie.

      Am inteles mai multe lucruri despre mesaj. Este pierdere totala de vreme.

      Cred ca si emailul e plin dar cu aj Domnului in weekend va raspus la toti.

      Cu drag Lica

      Ștergere
    8. Te asteptam sa revii fr.Lica.Cu stilul tau simplu si la obiect.Fara confuzii si afirmatii de genul ""prorocul a zis"". Din pacate asa e in Romania .Oamenii inca nu stiu sa fie civilizati pe sosele.Si se produc doar drame . O zi binecuvantata.

      Ștergere
  4. Departe de-a fi ceva RAZBOI IN MESAJ ! Razboiul este intre cei care au iesit din mijlocul nostru, dovedind pentru toti ca nu erau dintre ai nostri . Doar ei NU MAI AU PACE , si nu vor s-o accepte nici pe a altora !Ei cred ca vor avea vre-un castig de cauza de la CEI CARE AU BIRUIT ! Nici o speranta pentru ei , victoria a fost obtinuta inca inainte de intemeierea lumii . Dar ei n-o pt vedea, a fost obtinuta in dimensiunea a saptea, pe care cei TRINITARI, care traiesc in dimensiunea a treia doar, n-au cum s-o perceapa !
    astfel, SATRA si carele ei sau, cum a zis Elisei, cel investit cu dubla masura din duhul lui Ilie " Carul lui Israel si calarimea lui (2Reg.2:12) MERGE INAINTE, iar CAINII LATRA primprejur
    "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate nu suntem de ai branhamistilor cu idei false, cu interpretari mincinoase, cu un profet haotic si arogant cu titlu fals de inger, Ilie si Fiul Omului.

      - Aici ai dreptate, noi suntem de ai Lui Isus nu de a lui Branham.

      - Unul care ne-a iubit si cand L-am biciuit si L-a respins si chiar cand noi Il uram mai mult EL ne-a iubit mai mult.

      Voi urmati un muritor care VA ANATEMIZEAZA DACA VA PERMITETI SA PUNETI LA INTREBARE VREO IDEE PE CARE A LANSAT-O. Va uraste, va eticheteaza negativ, va pune nume rele CHIAR DACA VOI CREDETI IN ADEVARATUL SALVATOR ISUS CRISTOS.

      BRANHAMISTI SUNT NASCUTI DIN CUVANTUL FALSIFICAT, din Ilie falsi, din nori falsi, di inchipuiri false, ALE UNUI PROFET DEOSEBIT DE CONFUZ

      Copiii lui Dumnezeu au promisiuni biblice:

      Galateni 4:7 "Aşa că nu mai eşti rob, ci fiu; şi dacă eşti fiu, eşti şi moştenitor prin Dumnezeu."
      Isaia 53:5 spune: "El era străpuns pentru nelegiuirile noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre. Pedeapsa care ne dă pacea era peste El, şi prin rănile Lui suntem vindecaţi."

      "Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste şi de minte sănătoasă."

      "Veniţi la Mine toţi cei trudiţi şi împovăraţi, căci Eu vă voi da odihnă."

      "Dar tuturor celor ce L-au primit, adică celor ce cred în Numele Lui, le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu"

      "Şi, pentru că sunteţi fii, Dumnezeu ne-a trimis în inimă Duhul Fiului Său care strigă: „Ava”, adică: „Tată!” (Duhul Sfant nu striga BRANHAM)

      "Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică."
      etc etc Biblia e plina de promisiuni autentice pentru cei ce cred in EL nu in Branham.

      Toate adunarile de la mesaj au fost, sunt si vor fi dezbinate si in razboi, caci mesajul lui Branham este o samante continua de discordie.

      Ștergere
  5. Cum oare iti permiti sa spui absurditati ca acelea ca un muritor care a trait inainte ca noi sa fim constienti de existenta lui macar, ne anatemizeaza , ne uraste , ne eticheteaza negativ si ne pune nume rele, etc. etc. Te pomenesti ca-i fi si tu unul din ceata proorocilor, prevestind ca toate adunarile vor fi dezbinate si in razboi, plagiind cuvintele din predica vorbita de fratele Branham , intitulata " Samanta de discordie " F oarte bine te-a invatat stapanul tau sa denaturezi afirmatiile unui om al lui Dumnezeu !. Dar, de data asta ,demonstrezi ca esti CAZUT, in propria cursa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU cunosti mesajul lui Branham si nu aveti nici o promisiune in branhamism prin care sa mosteniti Imparatia lui Dumnezeu.

      - Promisiunile sunt in Biblie pentru ORICINE CREDE IN DOMNUL ISUS CRISTOS care este Singurul MIjlocitor.

      - Cum va permiteti voi sa schimbati pe Acest Mijlocitor adevarat cu un muritor, cu Branham?

      Aroganta lui Branham v-a dus de nas atat de departe incat ati ajuns sa conditionati mantuirea de cine crede in el si nu in Domnul Isus.

      Sunteti una dintre cele mai intunecate miscari religioase din lume care si-a permis aceasta invatatura anticrista!

      Priviti la comentariile voastre si cercetati cu Biblia acest aspect. Poate Domnul se va indura sa va deschida ochii.

      Ștergere
  6. Ai zis ca WB "numai in doua cazuri recunoaste ca a gresit initial." Ce anume a recunoscut ca a gresit ca eu nu am vazut asta niciodata poate tu stii ca ai citit mai mult si in engleza. Iti multumesc frate Lica ca existi si ca esti o mare mare binecuvantare pentru adevaratii cautatori cu vaza si inima aleasa "din Bereea." Isus Domnul fie slavit in veci pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. 1 este ca acel calaret pe calul alb din Apoc. nu este Cristos ci este anticrist si doi ca a gresit cand a refuzat sa ia oferte din adunarile evanghelizatoare si ajungand la faliment, Domnul i-a zis ca a pacatuit cu mandria lui personala ca "Domnul poarta de grija" si nu va lua colecte. Apoi a zis opusul ca slujba divina nu e completa fara colecta.

      - Dar niciodata nu sa pocait ca initial cand respingea ideea colectei de bani in adunare, a murdarit si acuzat pe alti evanghelisti de lacomie de bani si tipa in adunarea manipulata de strigatele lui si adunarea zicea "AMIN, amin" adica ceilalti sunt falsi pentru ca ridicau colecte dar apoi chiar Branham a facut exact LA FEL.

      - De aceea nu veti vedea in branhamism oameni care sa regrete acuzatiile si murdariile care le-au pus peste altii in ani si ani de zile. El este modelul lor, din pacate.

      Va rog ceva. Pe toti.

      ARATATI-MI IN CE GRUPARE, SECTA, MISCARE DIN LUMEA ASTA EXISTA ATATA HAOS SI IPOCRIZIE PRECUM ESTE la Branham si mesajul lui.

      - Aratati-mi liderul vreunei treziri, reforme sau ceva de genul asta care si-a calcat atat de mult in picioare propriile afirmatii si care sa tipe ca Dumnezeu i-a zis si prima data si a doua oara. NU EXISTA asa ceva.

      De ex. martorii lui Iehova ce crede unul la Polul nord, este in armonie cu un african din desertul Sahara. De ce?

      - Pentru ca cine a scris ce le-a scris a fost echilibrat mental.

      Nu sunt de acord in anumite invataturi ce le au altii, dar macar ei sunt coerenti si loiali propriilor afirmatii. Ei nu o sucesc ca la Ploiesti dupa cum ploua asa cum Branham a facut.

      Am si o simpla intrebare. In final ce anume va face sa credeti mesajul ca NIMIC din mesaj nu este asa cum se spune.

      V-au amagit semnele si minunile caci restul este catastrofa. Alta explicatie nu exista pentru ca voi credeti in atata eroare si minciuna.

      Daca spuneti ca el a descoperit botezul biblic si D-zeirea, VOI MINTITI.
      Daca spuneti ca el a descoperit Cele 7 Epoci, 7 Peceti, taine, etc. VOI MINTITI.
      Daca spuneti ca el a fost pastor baptist VOI MINTITI.
      Daca spuneti ca in 28 februarie 1963 a fost la Flagstaff in norul acela, VOI MINTITI.
      Daca spuneti ca el ca la Ohio in 1933 s-au botezat 5000 care au vazut lumina si auzit vocea VOI MINTITI.

      - E greu stiu, dar analizand la rece, obiectiv, ORICE SPUNETI DIN MESAJ (afara de rugaciunea pentru bolnavi ce o facea si vedenii) voi MINTITI.

      - E dreptul vostru sa credeti ce vreti dar nu uitati un lucru:
      Duhul Adevarului NU MINTE. Diavolul minte. El va minte si uraste sa credeti BIBLIA si Evanghelia Domnului ISUS.

      Ștergere
  7. De ce a vorbit William Branham atat de sărac limba engleză? Explicația sa, a fost că atunci când era un băiat, tatăl lui a murit. El a avut zece frati pentru a avea grijă de ei, și a trebuit să lucreze și sprijine pe mama sa și pe fratii sai. Tatăl său a murit când William Branham era casatorit era pastor la propria biserica si a avut 27 de ani. Nu cred ca la 27 de ani esti in scoala sau te apuci sa faci scoala. Este aceasta onestitate sau minciuna?(53-1129)
    Mai multe exemple:
    - (59-0414), (55-1001), (55-0807), (54-0620)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de postare. E interesant. Nu a fost sarac deloc dupa ce s-au mutat ai lui la New Albany, langa Jeffersonville. (Am fost acolo sa caut sa vad plopul in care a zis el ca ii vorbise acea voce)

      Eu nu am inteles de ce el in tineretea lui avea masina Ford T cand se plangea ca e extrem de sarac. Atunci sa ai o masina de aia, era echivalentul cu o masina de acum de apr 20.000 Euro (zic aproximativ) dar nu oricine isi permitea asa ceva in acele vremuri deosebit de grele.

      Apoi in cartile ce le-am scris, "Viata si misiunea lui William Branham" am scris ca el in prima campanie de vindecare dupa, vindecarea lui Georgie Carter de la St Louis din 1946 (1947 dupa alte afirmatii) el era imbracat cu o haina cu buzunarul rupt si incerca sa ascunda asta si asa a impresionat publicul...dar am vazut poze cu el din acei ani si chiar dinainte imbracat la costum, la papillon, curat, tuns, cu ulei de par, pieptanat frumos...e ceva bun asta, nu zic impotriva, dar nu e ok sa spui una si sa fi fost mereu alta...

      Ba inca chiar s-au descoperit dovezi ca ei aveau bani multi in perioada crizei din anii 30 deoarece tatal lui, Charles Branham, facea comert cu bautura in timpul prohibitiei, probabil de aici din ceva necazuri din acel timp, Branham ura alcoolul incat a tipat si la cei ce spun ca pot bea putin vin.

      Probabil Branham ar fi schimbat vinul inapoi in apa daca ar fi stat la masa cu Isus.

      Apropos de acel timp, am citit recent ca el nu era la Phoenix, cand a murit fratele sau lovit de camion al carui sofer -surpriza- fratele mai mic al sotiei lui.

      Am gasit ca spune ca -ATENTIE - el predica intr-o biserica de negrii penticostali acolo in Jeffersonville...timp in care el zice mai tarziu, dupa ce ii moare sotia si fica, ca de aia au murit ele doua pentru ca el a respins Duhul Sfant din miscarea penticostala deoarece soacra lui i-a zis ca aia "sunt gunoaie"....

      De ce a inventat povestea cu Phoenixul nu stiu, de ce a inventat ca a fost campion la box in acel timp...nu stiu...

      Ștergere
    2. WMB a criticat medicii dar nevasata lui dupa ce sa imbolnavit de cancer de ce nu a vindecato ci a apelat la medici? Doar ciudateenii in viata acestui om.

      Evanghelia este stanca noastra si pe trebuie sa ne zidim casa,nu pe mesajele si vietile contradictorii ale oamenilor,fie ei invatati sau nu.

      Ștergere
    3. La data de 30 noiembrie 1936, aproximativ opt luni înainte de moartea sotiei lui Hope, tatăl fratelui Branham a murit. Am vazut certificatul de deces datat 01 decembrie 1936 Jeffersonville
      Intr-o predica Branham spune:

      ”Și în această dimineață în timp ce stam pe pat am avut un gand ... Primul care a plecat din familia noastră a fost fratele meu Edward. Și am fost în vest lucram la o fermă, atunci când el a plecat. Eu nu am fost acasă, dar l-am văzut, doar un păcătos, l-am văzut într-o vedenie înainte de a pleca.
      Apoi cel care a plecat a fost Charles. Am fost ... A plecat repede, dintr-o dată. El a fost ... Eu am predicat aici, la biserica penticostală mica, de culoare în acea noapte, când Charles a fost ucis pe autostrada de un automobil”. (91-0511)

      Noi știm că biserica a fost desemnata ca Tabernacolul penticostal în 1936 și că fratele Branham a predicat în biserici penticostale, cel puțin în 1935, cu doi ani înainte de moartea lui Hope. Există dovezi că fratele Branham a fost implicat în bisericile penticostale, chiar mai devreme.26 martie 1953, fratele Branham a predicat o predică intitulată Israel și Biserică, în care a vorbit despre construirea cortului:

      ”Bisericile mari, au râs și au arătat cu degetul . Au spus că am fost entuziasmat. Când am construit, am pus piatra de temelie acolo, au spus că vor transforma acest lucru mic vechi într-un garajd. Acesta a fost acum douăzeci de ani, iar Duhul Sfânt trăiește încă aici. Aleluia. Acest lucru este adevărat. Și ce au spus a fost fanatism și toți împărații și monarhii din întreaga lume l-au numit. Oameni mari s-au vindecat, puterea lui Dumnezeu a cuprins întreaga lume, până în prezent, suntem milioane puternici. Aleluia. Și una din aceste zile ... Ea a trecut prin comentarii. Ei au spus că va arde. Mi-au spus aici, au declarat: "Oh, Billy, ți-ai pierdut mintea ta. Asta e tot acolo este să-l. "Chiar și mama mea mi-a spus:" De ce, băiatul meu a înnebunit? "Dar dacă eu sunt, eu am un timp minunat.”. (53-2503)

      În această poveste, Fratele Branham spune ca oamenii care participau la Tabernacol atunci când a fost construit s-au numit "fanatici", același termen utilizat de către mama lui pentru a se referi la penticostali pe care ia întâlnit în Mishawaka.

      Deci nu putea sa fie pedepsit pentru ca nu s-a unit cu Penticostalii. El era un Penticostal.
      Si in plus acei penticostali aveau "Sfanta treime" care e de la deavolul !

      Ștergere
  8. Buna ! Eu sunt ortodoxa ,am cautat pe Dumnezeu peste tot ,am ajuns pana la urma si la Branham si religia lor .Am fost invitata la biserica lor unde in prima zi m-am certat cu pastorul pt ca am spus ca in biblie Isus spune sa ne botezam in numele Tatalui,a fiului si sfantului duh .Nu mi sa intamplat asa ceva sa-mi raspunda un pastor asa nicaieri ,era nervos si a inceput sa spuna ca pun intrebari nebune ,aproape ca ma facut nebuna .Inloc sa explice a inceput sa tipe si sa ma faca nebuna .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna sa va fie inima. Din ce oras santeti doamna?

      Ștergere
    2. Mutumesc .Unde am fost la aceea biserica e la Cluj ,eu nu stau acum acolo .Eram la Cluj si am fost invitata .Ce am inteles eu de la persona care m-a invitat ca sunt crestini fara o apartenenta religioasa ,si ca erau ca si baptisti sau penticostali fara sa fie recunoscuti la nivel national .Pana aici toate bune si frumoase, insa la biserica vorbeau de lucruri care nu erau in biblie si am iesit destul de confuza .Este un loc in care daca ai parul scurt ,ceea ce eu aveam si pantaloni esti satana in persoana .Cunosc biblia si legat la tinuta femeii spune sa nu fie imbracata imoral ,adica sa fie decenta nu vb nicaieri de fusta sau pantaloni .Persona care m-a dus imi este o persoana draga ,dar din pacate e total departe de adevar .Sa aveti o zi buna si Domnul sa ne binecuvanteze pe toti !

      Ștergere
    3. Buna stimata doamna. Multumesc pentru comentarii. E bine ca ati cautat pe Dumnezeu. Eu L-am gasit in Isus Cristos, in gandirea Lui, in caracterul Sau, bunatatea, iubirea si mantuirea ce ne-a dat-o prin El. Sper ca si Dvs sa Il gasiti acolo.

      Legat de ce vi s-a intamplat din partea celor ce urmeaza mesajul imi pare rau, nu sunteti singura, dar va rog sa-i iertati, asa sunt ei, nu sunt sociabili, nu au educatie, leadershipul este total inexistent iar ei sunt preocupati doar sa dovedeasca altora ca sunt gresiti, si ca ei sunt cei adevarati. Sunt oameni buni multi dintre ei dar sunt extrem de limitati de cateva idei ciudate, nebiblice, extreme...sa ne rugam pentru ei.

      Totusi, putea sa va explice mai mult, deoarece la partea asta cu botezul in apa ei pretind ca sunt specialisti, dar le lipseste intelepciunea, rabdarea si bunatatea.

      Va doresc succes in cautarea spirituala gasind adevarul.

      Ștergere
    4. Si eu am gasit pe Dumnezeu dupa multe cautari ,Am citit de la Cartea lui mormon ,Coranul ,despre budism si hinduism ,am citit despre istoria Iudaismului ,pana la Ellen Withe ,si W.Branham ,am citit si despre Martori lui Iehova .Mi-am pus intrebarea daca eram nascuta in India si eram invatata ca trebuia sa ma rog la o statuie sau la o vaca ,atunci nu trebuie sa caut care e Dumnezeu adevarat si sa o iau ca si traditie ca asa sunt nascuta .
      Asa am inceput cautarea si am descoperit ca cel mai aproape de adevar sunt penticostali si baptisti eu cred in Isus cu tot sufletul meu si am ajuns aici ca m-am indoit de religia mea ortodoxa .Am trecut si pe la branhamiti pt ca facea parte din cautarea mea ,desi dupa mine sunt pesoane care nu studiaza cu adevarat biblia si pun cuvintele lui Branham unde le place lor in anumite citate din biblie .Am ascultat si eu casete lui pe net in engleza si am citit tot ce am gasit este o contradictie in tot ce zice ,se contrazice pana si cu treimea ,cand e cand nu e .
      Concluzia mea e ca o sa ma botez si eu in viitor dar nu la ei ,daca nu era Branham ala in biserica lor cred ca aveau mai multe binecuvantari daca il urmau doar pe Isus.Nu sunt suparata pe ei ,fiecare e liber sa aleaga ce vrea important sa respecte si pe alti !

      Ștergere
    5. Innoirea mintii, a spiritului, sunt elementele importante ale transformarii tale.

      Apoi trebuie sa gasesti rolul si scopul tau, talentul, chemarea, talantul ce il ai si sa lucrezi cu el. Trebuie sa te cunosti si pe tine insuti sa afli ce poti face, cine esti TU si ce ai de facut bun in calatoria ta pe acest pamant.

      Cei ce urmeaza mesajul incep sa vada si ei tot mai mult ca mesajul nu e chiar asa cum ne-a fost prezentat, am semnale din tara si strainatate. Domnul va face lucrari mari in mijlocul lor dupa aceasta "Revolutie spirituala" asa cred eu si de aceea ma rog mult pentru ei.

      Chiar azi noapte am visat ca o adunare din Cluj m-a invitat la ei sa ii invat mai indeaproape despre lucrurile acestea confuze ca sa nu fie vinovati de MINCIUNA si invatatura falsa.

      In ce oras locuiesti ?
      Daca te pot ajuta cu ceva, ma poti informa pe email.

      Ștergere
    6. Dupa parerea mea e nevoie de o alta biserica una care sa nu apartina acestei lumi si a unei organizati ,sa mearga numai dupa biblie si sa-l excluda afara pe Branham si toate nebuniile lui.Eu cred ca adevaratul botez trebuie facut asa Isus a spus tot ce faceti,faceti in numele meu :in Numele Domnului Isus Cristos te botez In Numele Tatalui ,Fiului si a Sfantului duh asa e cel mai exact .Mai precis de asa nu este .De ce nu faci tu o nou biserica care sa fie cu adevarat crestina ,fara sa apartine de o organizatie ,sa fie asemanatoare cu cea penticostala si fara branham si apostoli mincinosi ca sunt scrisi in apocalipsa ca la final vor veni multi care vor zice ca ei sunt Cristosul,sa urmeze numai biblia .Cat despre cei care dau zeciuiala cu zeciuala sa se ajute saraci ,balnavi si cei cu probleme nu sa intre in buzunarul pastorului . asta e ceea ce cred eu si domnul sa te binecuvanteze .Iar pt femei ,respect ,s-a nu fie obigata toata ziua cu fusta ea trebuie sa fie morala si decenta .la biserica da poate merge in rochie . dar in viata de zi cu zi sant persoane ca si ospatarele care trebuie sa aiba tinuta de pantaloni ,nu cred ca D-zeu se supara pt asta se supara cand avem o inima rea si egoista ca el vede pana in ultima fibra .De ce nu faci tu biserica asta de care vb eu si daca tie frica pana si Moise a fugit din Egipt cand a omorat 2 Egiptieni si pana la urma dumnezeu a ales sa fie purtatorul lui de mesaj pt evrei ,dar nu uita Doar Biblia .........

      Ștergere
    7. "Dupa parerea mea e nevoie de o alta biserica una care sa nu apartina acestei lumi si a unei organizati ,"
      Biserica trebuie sa fie aproape de lume prin slujire cu adevarul Evangheliei si demonstrarea puterii si iubirii lui Dumnezeu.
      Sa nu fie asemenea lumii corupte e una, dar sa slujeasca oricarei fiinte umane este glorios. Mentalitatea legalista religioasa branhamista promoveaza izolarea si mediocritatea, piosenia falsa, smerenia falsa, dar vedeti in Biblie cum arata o zi din viata Bisericii primare la care ei se tot refera si atunci veti vedea ca este enorm de lucru. restituirea pe care pretind ca o au e NULA, e zero, nu au nimic decat niste idei mai false sau altele mai bune decat alte miscari crestine.

      Diferenta e ca ei sunt inlantuiti in multa minciuna si directie falsa pe cand ceilalti pot decide pentru un nou inceput pentru o noua improspatarea a credintei si vietii lor.
      Branhamistii nu mai pot face nimic.

      Sunt unde satana a vrut sa fie in inchisoarea branhamista cu mii de prejudecatii in mintea lor, cu mii de moduri si abosdari gresite, piste false de analiza, de orientare de calauza, dezbinati ei intre ei, traind in frustrari si mii de intrebari la care nu au raspuns dar pe de lta parte striga ca au toate raspunsurile, deci se si mint pe ei insisi, pacat de ei multi sunt niste suflete extraordinare, oameni minunati capabili dar care stau lenesi si neroditori horcaind la fiecare adunare stiinnd deja cand merge un anumit predicator, cam ce va spune, apoi altul, apoi altul....si uite asa...sufletele si sting incetul cu incetul...in neant....
      lica

      Ștergere
    8. Da dar sa nu uiti un lucru, in orice biserica(in orice cult) mergi in toata lumea, asta o sa gasesti lucruri care nu corespund cu cuvantul,chiar si in timpul lui Pavel era asa. Nu uita ca Pavel ii mustra tot timpul diferite biserici,Tesaloniceni, Efes, Roma...Peste tot au fost probeme si o sa fie !

      Ștergere
  9. si ce am uitat sa spun sa nu acuzi ca alti sunt gresiti cum spune isus nu judeca sa nu fi judecat ,dar sincer cred ca trebuie iesit afara din religile lumi e ceea ce simt si ceea ce simte-am ca trebuie sa-ti spun tie ,chiar daca nu te cunosc .

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum vi se par aceste afirmatii?

    - 63-0818 97 We see nations uniting, we see the world uniting, we see communism uniting, we see the churches uniting; and we see God uniting Himself with His bride, until He and the church is the same thing, (Hallelujah!) like the family, together. Right! Uniting themselves together; God uniting! Why? Never before, since the early church age, was the pillar of fire ever among the people. Never before, since the early church age, did they ever see the things that we are seeing today. And this was only made possible when God sent the seven seals and give us a sign by it, and sent seven angels down out of heaven; and come to bring back that scattered Word to them denominations, and tie it back into the Word of God again, to bring down His Holy Spirit.

    - 59-0410 60I'm the Lord that raised up Christ from the grave.line I'm the One that sent the Holy Ghost.line I'm the One that give the promise.line Brother Branham has nothing to do in this.line I have--He's surrendered his life to Me.line I'm using his Spirit;line I'm talking through his lips.line That's Me; I'm the Lord.
    Come down, everyone now while we sing, come right on down.

    - 59-1129 207How many has seen the picture of that Angel of the Lord? They got, oh, they got them here everywhere, they’re all over the world. Remember, I tell you this. That Angel of the Lord that you see on the picture, the pillar of fire that led the children of Israel, that was made flesh and dwelt among us, come from God and went to God, returns back in the last days to perform its work, finish up the kingdom, is right here within six inches of where I’m standing. Now remember that. What a challenge! But I believe Him. He knows. I know that He never fails.
    Now if the Lord will reveal to me something about you, sister.

    - 65-1204 142 See these things happen, my dear brother, sister, when God in heaven knows I could die on this platform right now, you--you just ought to walk around awhile. I... It's just... It's tremendous. When you see God come from the heaven, stand before groups of men, and stand there, declare Himself just as He ever did... And that's the Truth, and this Bible open. See? That's right. We're here.

    Si multe altele , vezi: http://www.endtimemessage.co.za/chaps/chapter12.htm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt puerile si neadevarate. De aici e pornit doctrina Cristos Branham e Domnul.

      Plus a mai zis chestii precum "Mesajul este Cuvantul si Cuvantul este Dumnezeu, dar in acest timp de seara Mesajul si Mesagerul sunt una" Adica el e Dumnezeu. In "Dezvaluirea lui D-zeu"
      o zice pe fata. nu a rezistat ispitei luciferiene de proslavire.

      Stiati ca si apost. Pavel daca nu avea acel tepus, s-ar fi ingamfat si el? E greu sa fi sus dar sa ramai smerit.

      Fii atent ce zice tot el: "Cand un om incepe sa se creada Dumnezeu, si oamenii incep sa il creada Dumnezeu, atunci Dumnezeu il i-a de pe scena vietii lui".

      In nov 1965 a zis ca acel Ilie (adica el) ESTE ISUS CRISTOS. Dupa o luna a fost ucis intr-un groaznic accident de masina. Sarpele ranit l-a amagit.

      Doctrina divinitatii lui Branham reinviase caci nu vroise sa ucida acel sarpe ci doar l-a ranit (mai exact e in vedenia lui din predica "Sarpele ranit".)

      A avut dreptate. Daca te crezi Dumnezeu o incurci. Daca esti schizofrenic cand o zici, Dumnezeu te iarta caci stie ca ESTI BOLNAV MINTAL, dar daca esti constient...nu apuci Craciunul. El de Craciunul din 1965 era mort asa cum ii profetise Hagin si Sora Schrader.

      Ștergere
  11. 63-1229E It's tightening. And then when that time comes, and the press comes to a place to where you're pressed out, then watch what I'm fixing to tell you in a few minutes. Watch the Third Pull then, see, and it'll be absolutely to the total lost, but it--it will be for the Bride and the Church.
    Now we are closer than it seems to be. I don't know when, but it's real, real close. I may be building a platform for somebody else to step on. I may be taken before that time. I don't know. And that time may be this coming week, that the Holy Spirit will come with... and bring Christ Jesus. He may come this next week. He may come yet tonight. I don't know when He will come. He doesn't tell us that.

    Care a fost a treia tragere?
    A fost a reia tragere pentru mireasa si Biserica?
    Nu era sigur de lucrarea lui?
    Construia o baza pentru altcineva?
    In anul 1963 inca nu stia exact positia lui?

    RăspundețiȘtergere
  12. Fratioare Lica. Spui dumneata ca multe idei de viata si credinta despre care vorbeste fratele Branham, spui dumneata cane-au dus pe o pista falsa, in neadevar si intineric. Dupa cite am vazut din cele scrise de domnia ta, spui ca dumneata esti de acord cu cei care merg la mare, esti de acord cu cei care iau parte la serbarile paginesti ale craciunului, cu cei care se uita la programele de televiziune etc. Dar sa stii ca DOMNUL ISUS HRISTOS nu este la mare unde oamenii umbla desbracati poftindu-se unul pe celalalt, EL nu este nici in programele de televiziune caci in programele televiziunii este duhul lumii iar in dumneata ar trebui sa fie DUHUL LUI DUMNEZEU. Te intreb cum se impaca DUHUL LUI HRISTOS care ar trebui sa fie in dumneata cu duhul lumii din programele de televiziune pe care le urmaresti. Sau cum crezi ca se impaca DUHUL LUI DUMNEZEU cu idolii si uriciunile care se fac in timpul sarbatorilor paginesti vopsite crestineste. Deci inainte de a scoate paiul din ochii altuia scoate birna pe care o ai in ochi, pentru ca fiecare avem ceva in ochi. Unii au paie, iar altii au birne. Si pe linga curvia care iti place de la mare, de sarbatorile paginesti, programele de televiziune etc. sa mai citesti si ce spune apostolul Pavel in CORINTENI, unde printre altele vorbeste si despre DEFAIMATORI ca nu vor intra in IMPARATIA LUI DUMNEZEU. Te intreb pe dumneata si pe toti ceilalt care scriu cu atita aroganta si rautate oare chiar nu ati gasit nimica bun in predicile fr. Branham? Sau ochii vostrii sunt rai pentru ca DUMNEZEU este BUN? AMIN.

    RăspundețiȘtergere
  13. Branham a facut si vorbit multe lucruri bune mai ales in anii 50, asta se stie bine.

    Problema este ca el a zis sa nu facem unele lucruri si el le-a facut, inclusiv tinea Craciunul si avea brad. Asta e problema. Iar daca vezi in Biblie, nasterea Domnului a fost sarbatorita si cred ca e un lucru bun sa facem asta, chiar daca in societate acest lucru a fost amestecat cu paganism. Nu are de -a face cu originala sarbatoare. Intelegi?

    Iar altele le-a interzis, dar nu au de a face nici cu sfintenia nici cu pacatul deoarece sunt cu porunci omenesti "nu lua, nu gusta, nu face cutare lucru".

    Cu mersul la mare sau la strand, sunt lucruri legate de autoeducatie nu are de-a face cu religia. Daca se predica pacatul mereu, constiinta omului devine asa cum se predica si traieste ca atare. Tot ce vede e rau, pentru ca asa a fost incarcata constiinta.

    Coloseni 2:20-23: „Dacă ați murit împreună cu Hristos față de învățăturile începătoare ale lumii, de ce, ca și cum ați trăi încă în lume, vă supuneți la porunci ca acestea: «Nu lua, nu gusta, nu atinge cutare lucru!» Toate aceste lucruri, care pier odată cu întrebuințarea lor și sunt întemeiate pe porunci și învățături omenești, au, în adevăr, o înfățișare de înțelepciune, într-o închinare voită, o smerenie și asprime față de trup, dar nu sunt de niciun preț împotriva gâdilării firii pământești.”

    Ai o parere ingusta despre multe lucruri. Eu ti le respect, dar nu mai sunt de acord cu toate poruncile omenesti a lui Branham.

    Am fost un prost ca atunci ca aveam posibilitati financiare mari, nu mi-am dus familia niciodata la mare. Regret inca multe lucruri. In 25 de ani nu m-am bucurat de apa, soare, nisip, cu copiii si familia deoarece Branham a urlat impotriva la asta. Ce prostie. Ce nebunie.

    Si inca ceva, ce e la mesaj. Oamenii tin poruncile lui Branham, multi, nu din convingere ci "pentru ca asa trebuie". Atunci e o religie exterioara. par lung, fuste lungi, etc. Asta e mesajul lui Branham. O religie exterioara caci inca oamenii nu cunosc nici iubirea nici bunatatea lui Dumnezeu prin Domnul nostru Isus Cristos, ci ei cunosc porunci omenesti.

    Daca auzi ani de zile, ca e pacat sa mergi la mare atunci tot raul ala te urmareste. Dar daca auzi ca poti ignora anumite lucruri atunci le poti ignora.

    Fiinta umana actioneaza dupa cum i se sugereaza ca poate actiona. Programele de TV la care eu ma uit eu nu e treaba ta si ele se impaca bine si multe din ele imi sunt mai de folos, decat mi-au fost tipetele si urletele lui Branham impotriva tuturor.

    Aici fiecare om trebuie sa stie sa isi administreze timpul si obiceiurile. Cum zice apos. Pavel bine zice, "sa nu facem din aceasta libertate o ocazie pentru a trai numai pentru firea pamanteasca", dar nu sunt interzise.

    Administreaza-ti corect viata, timpul si obiceiruire zilnice. Nu abuza in nimic. Ca exemplu: Daca bei un pahar de vin bine faci, e biblic, dar nu uita ca betia este condamnata de Biblie.

    Adica in viziunea mea cuvintele lui Pavel "totul este permis dar nimic nu trebuie sa puna stapanire pe om" sunt reale.

    Branham, cu parere de rau spun, ne-a dus in invataturi false care nu pot fi dovedite biblic si in plus ne-a cerut sa credem ca el e singurul mesager Ilie, ingerul etc lucruri care nu pot fi dovedite biblic.

    Tot apos. Pavel spune ca daca tu crezi ca este pacat pentru tine, atunci asa este. Nu pleca nici la mare nu tine nici Craciunul, nici nu fa bradut la copii, etc. PENTRU TINE ESTE PACAT SI CHIAR ASA ESTE.

    RăspundețiȘtergere
  14. (continuare)

    Cugetul slab nu poate suporta asa ceva de aceea "daca nu vine din incredintare e pacat".

    Dar eu cred ca oamenii care se maturizeaza, inteleg bine ce pot face, care este limita si cand sa se opreasca si stiu sa se bucure de darurile lui Dumnezeu pamantesti si duhovnicesti in aceeasi masura.

    Si la urma urmei, dragul meu, draga mea, nu e treaba ta viata altor oameni. Mai lasati oamenii in pace, sa se bucure de viata, de credinta asa cum ei considera ca e corect.

    Voi (si eu am facut asta si regret) mereu v-ati bagat in viata si in deciziile altor oameni, cum sa traiasca, cum sa se imbrace, ce sa zica, ce sa creada, ce sa nu creada, ce e bine ce nu e bine.
    Mereu ati manipulat oamenii prin aceste impuneri.
    Asa ceva nu este normal si nu este corect.

    Si daca zici despre defaimare, nu uita ca nu sunt oameni mai defaimatori ca si branhamistii.
    Branham a fost primul care a defaimat pe toata lumea desi Domnul i-a interzis asta si la mustrat in fata, Branham a continuat sa critice si sa batjocoreasca pe altii.

    Dumnezeu este BUN. Amin.
    Bucura-te in El si traieste din plin cu El, caci El a venit sa ne dea viata din belsug.

    RăspundețiȘtergere
  15. Romani 8:5 În adevăr, cei ce trăiesc după îndemnurile firii pământeşti umblă după lucrurile firii pământeşti; pe când cei ce trăiesc după îndemnurile Duhului umblă după lucrurile Duhului.
    6 Şi umblarea după lucrurile firii pământeşti este moarte, pe când umblarea după lucrurile Duhului este viaţă şi pace.
    7 Fiindcă umblarea după lucrurile firii pământeşti este vrăjmăşie împotriva lui Dumnezeu, căci ea nu se supune Legii lui Dumnezeu şi nici nu poate să se supună.

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca "firea pamanteasca" este in legatura cu pacatul enumerat si in cele 10 porunci deja din VT atunci da e amin, dar mai sunt, sa le zic asa lucruri care sunt din "firea pamanteasca" dar nu au legatura cu pacatul si aici eu vad ca Branham in zelul lui impotriva pacatului, s-a atins de umanitatea noastra normala, de "omenia omului", sa ma exprim mai plastic.

    De ex. daca eu am un hobby care e pamantesc, (tenis, fotbal, pictura, etc) este pacat, dar daca Branham a avut drept hobby uciderea animalelor ca sport de vanatoare, nu e pacat?

    Vedeti nedreptatea din gandirea lui Branham si a celor de la mesaj?

    Sa vanezi animale e din firea pamanteasca.

    Deci sa ucizi animele e ok, dar daca eu vreau sa devin un inotator de performanta pornind de la un simplu hobby, pasiune pentru inot, atunci e gresit.

    Tot ce e din firea naturala a omului si nu e pacat, interzis specific in Biblie, eu cred ca nu e nimic gresit.

    Vrei sa te casatoresti? E din firea naturala, pamanteasca. Nu o faci?

    Vrei sa mananci o Varza a la Cluj cu ciolan afumat, de-ti lasa gura apa. E din firea naturala, pamanteasca. Nu o faci? (va invit eu fratilor la Cluj, cu drag)

    Sa te bucuri de soare, apa si nisip e un pacat grav, dar sa versi sangele animalelor si sa urasti pe cei care nu sunt de acord cu ideile tale, e ceva corect?
    (Acum vad si mai bine intunerecul din Branhamism, frankism, sectarism etc.)

    Vrei sa ai o meserie buna care e in armonie cu pasiunile tale artistice, culturale, sportive, traditii de familie etc etc. Nu o faci ca cica ar fi din firea pamanteasca?

    A fi om si a trai ca un om, nu este pacat. A incerca sa fi sfant si a uita sa fi om, asta da groaznic pacat.
    Am mai scris acest citat intelept: "Nu orice om este un sfant, dar orice sfant este inainte de toate om."

    Cat timp respecti prima si a doua porunca si nu abuzezi si nu pacatuiesti, nimic nu e interzis. Tot ce faci in mod spiritual si natural, nu e interzis. Dimpotriva, TREBUIE SA FACI.

    In zona asta a urcat Pavel cand a spus: "Totul este curat pentru cei curati...dar pentru cei cu cugetul murdar..etc" am citat din memorie.

    Sunt doar porunci omenesti care zice Pavel "nu au folosit nimanui care le-a pazit". Eu cred ca crestinismul este nastere din nou, nu pazirea de porunci omenesti "nu lua nu gusta".

    Dar desigur e adevarat si asta, am mai scris-o :"sa nu facem din libertatea asta o ocazie pentru a pacatui".

    Omul are depozitate multe lucruri de valoare in el si trebuie sa le valorifice, sa le exprime.

    Nu vedeti ca in istorie nu a existat nici un compozitor, artist, scriitor de impact pana cand duhul religios catolic a fost spulberat de catre reforma? Apoi s-a spart conducta cu ei.

    Creativitatea umana, lucruri din natura noastra sunt de fapt darul lui Dumnezeu in noi. Folosite corect, e minunat.
    Tot ce suntem aici, e pamantesc.
    Inclusiv modul de a percepe pe Dumnezeu. De aceea este nevoie de Duhul Sfant ca sa percepem lucrurile Lui in alt mod.

    Asta e dorinta religiei false de pretutindeni: sa fi un prost, sa fi un ignorant, sa fi un parazit, sa fi neroditor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Branham a fost ceea ce numeste Pavel un fatarnic.El spunea ceva si apoi el calca acel lucru.Incepand cu pantalonii scurti,iesitul in natura,inofensivul bradut de Craciun,interzicerea recasatoriei la femei...etc.

    Branhamistii,frankistii...etc sunt oameni cu discernamant redus.

    Sunt oameni la ei care au avut talente artistice din nastere si le-au fost suprimate de liderii adunarii doar fiindca ei credeau in ignoranta lor,ca este idolatrie.

    Dar ei nu cunosc Biblia ci doar predicile lui WMB. Fiindca in Biblie scrie ca pe chivotul legamantului se aflau sculptati 4 heruvimi!. Deci sculptura este idolatrie?

    Scrie clar in Biblie:sa nu faci chip cioplit...si sa te inchini inaintea lui!.

    Sunt ignoranti in multe privinte in ceea ce priveste invatatura biblica dar cu toate acestea se bat cu pumnul in piept de parca de la ei a plecat Cuvantul ....!.

    Poate branhamismul,frankismul adica secte centrate in jurul unor oameni sunt idolatrie ,si nu talente innascute!.

    RăspundețiȘtergere
  18. Numai ca despre sculptura este scris in Biblie si altceva:
    Deuteronom 16 :21 Să nu-ţi aşezi niciun idol de lemn lângă altarul pe care-l vei ridica Domnului Dumnezeului tău.
    Să nu ridici nici stâlpi idoleşti, care sunt urâţi de Domnul Dumnezeul tău.
    SI el avea doua cruci din lemn ci icoane pe ele chiar langa amvon, si cant fratii se rugau erau obligati sa se inchine in fata lor !

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am fost in "Tabernacolul Branham" si chiar asa este. Pot confirma ce spune Adi. O sa pun poze odata.
    Cand oamenii veneau la altar ingenunchiau sub crucifix. De acolo de jos, cand ridici capul ii vezi fata "Domnului" in stare de suferinta.
    Dar ei spun ca nu la statuile alea se inchina ci Domnului

    RăspundețiȘtergere
  20. Asa cum tu ai dreptul la opiniile tale si eu am. Ti-am scris sincer cum vad eu lucrurile. Nu trebuie sa ma ataci, la o simpla conversatie. De fapt da, asta e modul vostru de a purta un dialog. Emotional negativ. Voi suferiti foarte mult in subconstientul vostru. Inca nu o stiti dar asa este.

    Eu nu am facut doctrine din incredintarile mele personale, dar voi ati falsificat Cuvantul in multe moduri si in multe situatii.

    Unde scrie ca este uraciune sau un pacat ca femeia sa isi taie parul?

    RăspundețiȘtergere
  21. Femeia nu se poate recasatori, numai daca ea isi paraseste sotul, barbatul, familia. Lasati Cuvantul asa cum e scris nu influentat de Branham.

    1 Cor 7
    10 Celor căsătoriţi le poruncesc, nu eu, ci Domnul: femeia să nu se despartă de bărbat. 11 Dar dacă se desparte, să rămână necăsătorită sau să se împace cu bărbatul, iar bărbatul să nu-şi lase femeia.

    Dar daca este parasita, fara motiv de preacurvie, ea este libera. Libera, libera, libera.

    Branham saracul habar nu avut despre tema asta de Casatorie- Divort caci pe parcusul slujbei lui a spus-o in 3 feluri, de aceea a produs pagube in vietile oamenilor si a finalizat-o cu ideea ca femeia este o galeata de gunoi.

    Si de fiecare data pretindea ca Dumnezeu il calauzeste, o singura data a spus "ca nu stie sigur ca nu gaseste Scriptura pentru recasatorirea barbatului" in rest se credea marele invatator desi nu era.

    A devenit un misogin si un frustrat antifemei. Nu as vrea sa mai zic ceva din respect voi dar exista o afectiune, o tulburare, care se manifesta in acest mod.

    Dar ce e socant e ca el spune de multe ori ca inainte de istericalele astea, DOMNUL DUMNEZEU L-A MUSTRAT SI LA ATENTIONAT SA NU MAI FACA ASA CEVA, SA NU MAI CRITICE, SA NU MAI JUDECE, CACI NICI EL NU E MAI BUN IN OCHII LUI DUMNEZEU DECAT ACEA VAGABOANDA JUMATATE BEATA.

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu cand voi merge la mare, eu nu ma dezbrac in fata oamenilor (asta este intelegerea voastra eronata si blocajul vostru mental) ci ma dezbrac in fata mea, ca sa nu fac baie imbracat.

    Tu ai fost invatat/a ca atunci cand ai merge la baie la strand, te-ai dezbraca in fata oamenilor adica ca ei sa te perceapa gol sau goala (nu stiu de ce percep uneori ca esti femeie. gresesc?)

    Aici e vorba de tine.
    Aveti o conceptie gresita despre viata.
    Si ti-am mai zis. Daca tu crezi ca e pacat pentru tine asa ceva atunci e pacat pentru tine. Asa ne invata pavel. Pentru unii poate fi pacat un anumit lucru, deoarece cugetul lui slab nu poate trece peste prejudecatile lui proprii.

    Asa ati fost invatati, nu te condam. Nu te judec.
    Te inteleg foarte bine. Am fost la fel.
    Poate mai fanatic decat tine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Domnule Nemes. In primul rind sunt un barbat in toata puterea cuvintului. Asa ca inspiratia sau ungerea launtrica pe care ai avut-o te-a inselat( de data aceasta). Ca, pentru o femeie este rusine sa fie tunsa ori rasa este scris in1 Corinteni 11 cu 6. Sper ca un incepi si dumneata sa spui ca traducerea un-i buna si ca in original scrie altfel cum zice domnul GABI MATANIE de la Arad care daca ii iei calculatorul se pierde si un mai stie nimic. Citesc predicile si un numai. Am gasit lucruri bune pe care le spune fr. Branham. Am gasit lucruri pe care le spunea dumnealui si nu se potrivesc cu scriptura. Dar daca citesc despre un lucru explicat intr.-un fel si citesc in alta carte despre acelas lucru explicat in altfel atunci sunt obligat sa ma duc la Biblie si cum scrie in Biblie asa trebuie sa lasam. Ca, nu te dezbraci in fata altora ca sa nu te vada gol este bine si cred ca atunci faci baie in cada din baie. Dar daca te dezbraci in camera si dupa aceia te duci in pielea goala pe plaja, ca sa faci baie in mre nu este bine.Cit despre VIATA nu este decit numai una. VIATA noastra ar trebui sa fie HRISTOS. Si Biblia ne spune ca sa lepadam orice rautate etc. si sa ne imbracam in omul cel nou facut dupa chjpul lui DUMNEZEU.Daca cineva are VIATA atunci acel om este sfint. Si ca un om sa ajunga sa faca parte din Mireasa lui HRISTOS care este trupul LUI, trebuie sa ajunga la DESAVIRSIRE. Pentru aceasta Dumnezeu a rinduit slujbele din EFESENI 4. Te intreb : daca Dumnezeu vrea sa-i dea mintuirea si fr.Branham ca si tie de ce te impotrivesti. Ori ochiul tau este rau pentru ca Dumnezeu este bun. AMIN.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi? Nu ai nici o scriptura ca e uriciune si pacat.
      De ce te agiti atata atunci? daca Biblia tace taci si tu. E mai intelept.
      Era rusine, nu pacat, nu uriciune. Atat.

      Astazi acea traditie evreieasca nu face o femeie pacatoasa pentru ca isi taie parul.
      Sotiile preotilor ortodocsi la fel nu isi taie niciodata parul. Maicutele catolice la fel nu si-l taie, calugaritele catolice si ortodoxe la fel nu si-l taie.

      Orice vrea sa faca asta e ok. E o decizie personala legata de piosenie nu de obligatie. E chiar feminin asta, dar asta nu are nici o legatura cu doctrina de ura si agresiune verbala si jignirile constanta pe care Branham le-a adus femeilor. la fel si voi.

      Nu e un pacat, nu scrie nicaieri. Nu esti icna lamurit? De ce mai imi dai 1 Cor 11:6 daca acolo nu scrie ca ai zis tu mai sus ca scrie: pacat si uriciune?

      Era o rusine atunci deoarece daca erau vazute cu parul taiat era o posibila pedeapsa pentru ele. Facusera ceva grest si drept pedeapsa li s etaia parul si cand altii le vedeau cu parul taiat stiau ca erau ori "infractoare" ori suspecte de infidelitate, etc.
      Mai citeste istoria frate draga, nu trebuie sa fii legat de o idee totat gresita si incomplet inteleasa.

      Am pus undeva un link cu obiceiul taierii parului femeii de catre altii ca pedeaspa. Despre asta era vorba. Deci nu ai gasit dovada atunci ar trebui sa ai o atitudinea diferita.

      Mai lasa-ma frate cu obsesia voastra pentru oameni dezbracati.
      Voi faceti pacatul mare.

      Pacatul e in cugetul tau care crede ca atunci cand merge la mare si sta in pantaloni scurti. Pacatul sta in gandirea gresita care are impresii gresite. Nu mai manipula vietie altora, lasa sa i-a decizia fiecare pentru el si familia lui.

      Nu ma mir de fanatici din timpul lui Pavel TOT CE VROIAU EI ERA EXTERIOR. SABAT, TAIERE IMPREJUR, FARA CARNE DE PORC, FARA NEAMURI SPURCATE...EXTERIOR.

      Predici o religie exterioara, asta faci. Si DPDV psihologic TU AI O PROBLEMA cand vezi ceva normal ca ceva rau, nu cel care face o baie in mare.

      Stii de ce raul pretutindeni pe unde tu mergi? Pentru ca el e in tine si tu il duci peste tot prin ochiul tau rau.

      Spunemi si mie ce am spus si nu e scriptural ca sa corectez. E posibil sa gresesc. daca Branham a gresit 99% eu pot la fel sa gresesc sunt un simplu amator.
      Dar da-mi versete biblice si sa economisim timp si energie daca vrei sa fi mai pragmatic fi daca nu nu iti mai rapsund de 3 ori la o intrebare la care tu apoi taci. Fii coerent si tine un dialog asa cum trebuie.

      Shalom si sanatate tie.

      Ștergere
    2. Stai un pic, eu nu zic ca ma dezbrac GOL. Ci as sta in pantaloni scurti la mare, nu gol.

      Ștergere
    3. Intrebare pentru Anonim-ul care a scris despre Gabi Matanie de la Arad: Tu esti din Arad cumva?

      Ștergere
    4. Daca traim in niste vremuri cand pantalonii scurti sunt ceva normal si a te bucura de munte,de mare este ceva natural si firesc,nu inteleg cum este asta pacat sau rusine?

      Rusine este sa te comporti anormal adica sa adopti attitudini si vestimentatie anormala pentru vremurile in care traiesti.

      Draga Anonimule branhamist,in versetul cu taierea parului scrie foarte clar:"" Daca nu se inveleste sa se si tunda". Pai daca parul lung este invelitoarea capului atunci de ce mai scrie sa se inveleasca?

      In vremurile biblice '"invelitoarea capului sau acoperirea capului"" de care vorbeste Ap Pavel era un val sau o mahrama pusa pe cap. Acest obicei era si la barbati cand citeau din Scripturi.Asta denota supunere fata de D-zeu si fata de Lege din partea lor.

      Nu itnelegi ca acest gest inseamna supunere? Fetitele mici din vremurile biblice aveau si ele parul lung deoarece la iudei nu era acest obicei cu taierea sau cu freze scurte.

      Si asta inseamna ca erau supuse fata de barbatul lor? Chiar nu judecati putin?

      Si ca ultima dovada citeste Cantarea Cantarilor cap.4 primele versete,si ai sa vezi ce era ""acoperirea capului"" in vremurile biblice...Nu era parul lung.Acest parul lung era doar o calitate naturala rezervata femeii de aceea Pavel pune in contrast barbatul cu femeia,de la sfarsitul pasajului.

      Dar nu asta era acoperirea capului. Cel putin in vremurile biblice.

      Ștergere
  24. Pentru Adi. Nu sunt din Arad, doar ca am ascultat multe predici de Gabi Matanie si majoritatea sunt gresite si eronate. De exemplu spune dumnealui intr-o predica, precum ca, femeia din Apocalipsa 12 care este invaluita in soare cu luna sub picioare... ar reprezenta zodia fecioarei, ca: veveritele care le-a impuscat fr. Branham ar reprezenta Mireasa lui Hristos, ca: in 2016 dupa socotelile dumnealui ar trebui sa fie Mileniul si multe lucruri ca acestea. Pentru mine aceste lucruri sunt eronate si departe de adevar ca cerul de pamint.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il cunosc personal si stiu ce invata , asa ca nu ma mira ceea ce imi spui!
      Binenteles ca femeia din Ap nu reprezinta zodia fecioarei, si ca Dumnezeu nu creaza veverite pentru ca Branham sa isi bata joc de ele si sa le impuste!
      Si socoteala lui Gabi despre rapire, e facuta dupa ureche, in primul rand, el sustine teoria lui branham ca rapirea e inainte de neaczul cel mare ceea ce nu corespunde cu biblia!
      In mesaj poate mai mult de 80% e invatatura gresita !

      Ștergere
    2. Din 2003 incoace tot nu-i iasa calculele...fiecare face cum stie mai bine.
      Mireasa e veveritele alea? hai ca nu cred ca a spus asa ceva...adica in ce context a spus asa ceva? Stii cumva?

      Ștergere
  25. Da stiu si am si predica unde vorbeste lucrurile acestea. Dar cred ca daca il intrebati pe dumnealui o sa va spuna cu toate ca am incercat sa stau de vorba cu Gabi Matanie dar un a vrut. Daca eu spun ceva si un este asa, si cineva imi arata ca sunt gresit ma pot indrepta, Cit despre domnul anonim care s-a bagat si mi-a scris dupa Adi si a zis ca sunt anonlm brahamist vreau sa-ti spun ca ma numesc Ionel daca eventual vrei sa stii cum ma numesc. Cit despre comentariul tau vreau sa-ti spun ca, daca recitesti ce am scris cu privire la femeie despre care am schimbat citeva pareri cu domnul Nemes Dupa ceea ce ai scris dumneata ( cu un ton de rautate si superior )ca raspuns la cele scrise de mine am inteles ca dumneata esti convins ca femeia nu are voie sa isi taie parul sau sa-l tunda si peste acesta sa isi puna ceva batic mahrama etc. Si eu am aceas convingere.Iar in ce este normal sau anormal vreau sa stii ca un om duhovnicesc este un om anormal(nebun) pentru lume. Dumneata poti sa intelegi mai multe din ceea ce vreau sa spun. Daca imi spui de unde esti si imi lasi o adresa sau un nunar de telefon putem lua legatura si cind am posibilitate trec pe la dumneata si vorbim si cercetam scripturile si ne uitam in Biblie sa vedem ce zice Biblia despre noi si cum putem sa ne indreptam dupa Cuvintul DOMNULUI. Cred ca nu te sfiiesti si nu iti este frica sa stam fata in fata cu Biblia intre noi. Acum daca m-ai provocat cred ca nu dai-napoi Domnul sa te lumineze. AMIN

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ionel, ar fi foarte bine sa te semnezi la fiecare articol. Sunt multi care se semneaza anonim si nu mai stim cine ,ce spune pe blog.
      Legat de versetele din 1 Corinteni 11- eu am gasit cateva versete care ma clarifica:

      despre barbati:
      11: 4 Orice bărbat care se roagă sau proroceşte cu capul acoperit îşi necinsteşte Capul său.
      11:14 Nu vă învaţă chiar şi firea că este ruşine pentru un bărbat să poarte părul lung,
      11:7 Bărbatul nu este dator să-şi acopere capul, pentru că el este chipul şi slava lui Dumnezeu,

      Deci pentru barbat este rusine sa poarte parul lung (si nu este dator sa acopere capul), insa cand se roaga sau proroceste nu trebuie sa aiba capul acoperit !
      concluzie: daca esti tuns scurt, nu poti sa intri in biserica si sa iti pui par lung, e clar ca nu ai dreptul sa iti pui altceva pe cap!

      despre femei:
      11:5 Dimpotrivă, orice femeie care se roagă sau proroceşte cu capul dezvelit îşi necinsteşte capul ei, pentru că este ca una care ar fi rasă.
      11:6 Dacă o femeie nu se înveleşte, să se şi tundă! Iar, dacă este ruşine pentru o femeie să fie tunsă ori rasă, să se învelească.
      11:7 Bărbatul nu este dator să-şi acopere capul, pentru că el este chipul şi slava lui Dumnezeu, pe când femeia este slava bărbatului.

      Femeia fiind slava barbatului are datoria sa se inveleasca in momentul in care se roaga sau proroceste!
      Dacă o femeie nu se înveleşte, să se şi tundă! - o femeie vine in biserica duminica si se roaga, dar sambata a fost la coafor si s-a tuns scurt. Ce putem spune atunci? ca acea femeie ar trebuii sa se tunda, pai tocmai asta a facut!
      In schimb daca vine o femeie cu parul lung dar nu are invelitoare ,acea femeie ar trebuii sa se tunda pentru ca oricum in fata lui D-zeu este ca si cum ar fi tusa ori rasa !

      concluzie: femeia ar trebuii sa aiba un par lung si frumos ca o podoaba dar cand se roaga sau proroceste ar trebuii sa isi acopere capul!

      Ștergere
    2. Cam asta era si ideea mea Adi.Dar branhamistii vad ca nu prea tin cont de vremurile biblice si de ceea ce inseamna in acele vremuri "'acoperirea capului"" .

      Repet ideea : Pavel ne spune ""Daca nu se inveleste sa se tunda;..."".

      Pai de ce sa se tunda daca oricum parul lung este invelitoarea capului?

      Apoi vorbeste de CEVA de pus pe cap. Nu cred ca ceva natural care creste din organism este ceva de pus pe cap si mai ales este o CERINTA expres din partea lui Pavel.

      Ca si cum ar spune:va rog fratilor sa purtati toti haine lungi,robe..."" cand defapt asa era atunci si mai ales era ceva NORMAL,la ordinea zilei ,sa spun asa....

      Deci ceva natural ,firesc,in cazul de fata PARUL LUNG, nu este o CERINTA expres din partea lui Pavel.Intelegeti?

      Si daca se citeste cap.4 din Cartea Cantarilor se observa obiceiul care era in vremurile biblice.Femeia care avea barbat avea pe cap val sau o mahrama.Semn la supunerii ei.

      Eu am spus doar cum a fost in vremurile biblice.Deci este total diferit de ceea ce invata branhamismul si ramificatiile sale.

      Ștergere
  26. Mulțumesc dr. Ajayi am reușit să-mi recâștig soțul, totul pare un vis când s-a întâmplat pentru că am fost despărțiți aproape un an, iar perioada respectivă a fost printre cele mai grave momente din viață pentru că îmi place foarte mult soțul meu. L-am bagat să se întoarcă acasă să fie cu mine și cu copiii mei, dar el a refuzat. Prietena mea Doris mi-a povestit cum a reușit să-și recâștige soțul cu ajutorul casterului vrăjitor Dr. Ajayi pentru că treceau prin divorț, ea a spus că a ajutat-o ​​să readucă pacea în casa ei nu am altă opțiune decât să dau i-a încercat dr Ajayi să-l încerce, i-am scris pe numărul său de WhatsApp: +2347084887094 și i-am explicat lucrurile. Mi-a spus să fiu calm și că anumite lucruri care trebuiau făcute pentru a-mi recâștiga locuința i-am urmat instrucțiunile, după trei zile de la vraja soțul meu a venit acasă ținând un ursuleț mare și mi-a cerut să-l iert pentru toate greșelile sale și din asta în ziua de azi chiar familia mea s-a umplut de dragoste. Luați legătura cu Dr. Ajayi, care are soluții la toate problemele de viață, nu vă fie timizi de problemele dvs., ar trebui să-l contactați pe WhatsApp: +2347084887094 sau pe e-mail: drajayi1990@gmail.com pentru o soluție de durată.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari populare

Iubirea si bunatatea lui Dumnezeu in mesajul lui Branham

Pozitia branhamistilor

Secta - branhamismul ca secta

Evadati din branhamism

Filoane de aur sau ruginite?