Pozitia branhamistilor

Am dat de o poza interesanta pe https://www.facebook.com/ExMesajulOrei



E interesant ca si eu am patit la fel cu majoritatea "fratilor" de la mesaj dupa ce am inceput sa gasesc dovezi de netagaduit ca mesajul nu e ce pretinde ca e si mai mult ca Branham a adus invataturi plagiate de la altii, a adus invataturi false si a mintit mult oamenii dar si ca a creat cel mai mare haos si dezbinare intre frati si in comunitati crestine. 

Mesajul lui continua sa produca ura, dezbinare, mandrie, aroganta si multa multa prostie.

Ii ajuta pe multi sa isi scoata la iveala rautatea si prostia din ei. 

Nu alta exista secta care sa iti dea toate numele personajelor negative ale Bibliei doar daca in ceva anume nu esti de acord cu ei. In opinia mea, ei sunt una dintre cele mai primitive miscari si pline de otrava toxica din lumea crestina. 

Aceasta mentalitate pe care o au este bolnava. Intrebati orice psiholog si lider crestin nepartinitor ce fel de oameni sunt acestia care fac asa ceva cu cei care nu sunt de acord cu ideile lor.

Iar cei care nu sunt asa dintre ei, sufera mult, zi de zi, deoarece ei nu inteleg de ce se intampla ce se intampla? Ei cred ca mesajul e bun, dar fratii SUNT rai. Dar nu acesta este raspunsul corect.

Acestia nu sunt scoliti la mesaj, ei au dobandit calitati umane si crestine cu mult inainte sa auda de Branham, dar ceilalti nu toti, sunt de o acreala si rautate cum rar poti intalni chiar si in lumea reala, pagana.

Am vazut astfel de oameni incepand cu adunarea lui Mera Romulus pana la sfarsit ce am parasit aceasta secta intunecata.

Pur si simplu ei simt nevoia sa te sfartece daca nu mai joci cum canta ei. Lipsiti de caracter si de invatatura de baza a Bibliei, ei nu numai ca fac asta dar asmut si pe altii impotriva altora.

STII DE CE TU OM DE BINE CARE ESTI LA MESAJ, NU TE SIMTI BINE CU EI? 

PENTRU CA TU IUBESTI ADEVARUL. 
TU IUBESTI PACEA. 
TU IUBESTI OAMENII. 
CAUTI BINELE. 
CAUTI NEPRIHANIREA REALA NU CEA FABRICATA. 
TU CAUTI FRATIETATEA REALA. CAUTI PROPASIREA. 

TU CAUTI ELEMENTELE DIVINE ADEVARATE. CAUTI SA FACI BINELE. 

CAUTI SA VEZI EGALITATE SI TRATAMENT NEDISCRIMINATORIU IN ADUNARE. CAUTI SA VEZI CA LIDERII FAC DREPTATE SI ISI ADUC APORTUL LA CRESTEREA ADUNARII. 

TU VREI SA VEZI OAMENI MATURI. OAMENI CARE NU BARFESC. CARE NU URASC PE ALTII.

DAR TU NU VEZI NIMIC DIN TOATE ACESTEA IN MIJLOCUL LOR SI DE ACEEA TU SUFERI! 

Tu cauti o comunitate in care domneste Prezenta Duhului Sfant, nu apucaturile unor lideri orgoliosi si nevrotici. Iti doresc sa o gasesti si sa iti hranesti si sa iti saturi zi de zi sufletul de bunatatea, lumina si frumusetea lui Cristos, adevaratul Salvator al omenirii.

Comentarii

  1. De la voi nu se poate invata nimic ,nici macar dragoste voi nu aratati altceva decat ura fata de acest mesaj si fata de mesager care voi uitati ca a vrut sa se sinucida dar Domnul Isus l-a oprit, chiar nu aveti nici cea mai mica dovada ca ati avea Duh Sfant prin tot ceea ce spuneti nu vorbiti biblic deloc aratatimi si mie ca numele voastre sunt scrise in cartea vietii si ca macar aveti habar care este cartea vietii sau poate voua va este descoperit acest lucru de catre Larkin sau altul care vau facut sa va abateti de la calea dreaptaDumnezeu sa se indure de voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti lupi rapitori voi branhamistii. voi ati raspandit minciuna, falsul si ura fata de alti oameni. rusinea va va ajunge din urma lupi rapitori ce sunteti. Invata din Biblie nu de la alti oameni.

      Ștergere
    2. Branham a murit intr-un tragic accident de masina, atunci cand ereziile lui au ajuns pana la cer. Miscarea pretins penticostala, a prins aripi cel mai mult in Africa, dar si in America, Canada, pana in Romania. Multi credinciosi penticostali nestatornici au imbratisat aceste invataturi, ei sint cunoscuti ca cei cu invatatura "numai Isus" sau "botezul in numele lui Isus". In teologie sint numiti "branhamisti" dupa numele intemeietorului acestei grupari. Ei se caracterizeaza aproape 100% printr-un puternic spirit de contradictie si cearta in primul rand, nu vorbesc cu pace in inima, se enerveaza repede si profereaza amenintari la adresa credinciosilor adevarati. In bisericile lor se intalneste o pseudo manifestare a Duhului sfant prin proorocii si vorbiri in alte limbi. De remarcat ca sint darurile Duhului Sfant cel mai usor de falsificat de catre cel rau.
      http://radioava.ucoz.com/blog/ce_stim_despre_branhamisti/2013-09-24-66

      Ștergere
    3. Branhamistii nu pretind ca sint penticostali de fapt ei detesta penticostalii sau baptistii si dispretuiesc orice denominatie crestina .In adunarile lor lipseste nu darurile Duhului Sfint ci roada Duhului Sfint .In special liderii lor sint lipsiti total de; dragoste,bucurie,pace, indelunga rabdare,bunatate,facere de bine,credinciosie,blindete,infrinarea poftelor.Asa ca daca nu am ROADA DUHULUI orice penticostal poate sa vada ca nu am DUHUL SFINT.Oare de ce le place sa se numeasca apostolici?Asa le place sa li se spuna pe aici.Un Penticostal

      Ștergere
    4. Ptr.IACOB DAN ; De ce a vrut mesagerul sa se sinucida ?

      Ștergere
  2. Ce scrieti despre Fratele Branham in acest articol este ceea ce stie o generatie decazuta si totusi INCREZUTA in denigrari facute de unii care nu l-au cunoscut nici pe el si nici ce a propovaduit el . si ceea ce NIMENI din generatia CARE A TRAIT EVENIMENTELE desfasurate in timpul predicarii lor in campaniile de vindecare nu a avut vre-un cuvant de batjocura cum arveti voi , niste " oameni de nimic " , cum zice Scriptura : " si puneti-i in fata doi oameni de nimic, care sa marturiseasca astfel impotriva lui: "Tu ai blestemat pe Dumnezeu si pe imparatul!" Apoi scoateti-l afara, improscati-l cu pietre, si sa moara." (1Reg.21:10)
    Cei doi oameni de nimic au venit si s-au asezat in fata lui; si acesti oameni rai au marturisit asa inaintea poporului, impotriva lui Nabot: "Nabot a blestemat pe Dumnezeu si pe imparatul!" Apoi l-au scos afara din cetate, l-au improscat cu pietre, si a murit. (1Reg.21:13)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici nimeni nu bleastema pe nimeni nici macar pe Branham ,dar ce a propovaduit el se poate cerceta si azi ca si atunci.Oameni de nimic sint cei care mint sau prorocesc minciuni sau prezic lucruri care nu s-au implinit niciodata.Nu ai behait de oaie ci rinjet de colti ascutiti.Marele Pastor al oilor sa aiba mila de tine si sa te transforme in oaie . Un Penticostal

      Ștergere
    2. Ei se mandresc doar cu un botez apostolic in Numele lui Isus.Si nici acest botez nu este al lor.Nu este descoperirea lui Branham ci a altora inaintea lui,pe cand Branham eram micut si cu mucii la nas.Asa ca nu va mai mandriti cu invataturile altora ,ca si cum ar fi plecat de la voi....

      Apostolii si primii credinciosi erau numiti ""crestini""fiindca se asemeanau cu Hristos in comportare,vorbire..Pe cand branhammistii se aseamana cu Branham in tot ceea ce spun si in felul lor de comportare. Ei trebuie mai intain sa vina revina la lucrurile simple si esentiale ale Evangheliilor...dar acest duh plecat de la Branham si preluat prin predicile lui,este atat de puternic si arogant incat cred ca le este imposibil sa mai puna pe primul plan cuvintele Domnului si sa le implineasca.

      Pentru ei conteaza mai mult sa se simta deasupra tuturor,sa se creada deosebiti ...este clar ca aici nu este Hristos ci duhul acesta care persista in predicile lui WMB.

      Ștergere
    3. E plin de rautate acest behait.Nu are nici inteligenta sa vada si sa cerceteze detasat lucrurile.El o tine pe a lui cu Branham in sus,Branham in jos...Mai grav este ca il imita pe Branham in vorbire si comportament.E o oaie dar care apartine unui personaj mort in urma cu 50 de ani adica este o oaie marca Branham.

      Aduceti predicile lui Branham in Scriptura!.Nu le puneti deasupra Evagheliilor ratacitilor,ca va veti pierde sufletele cu Branham pe buze.

      Ștergere
    4. Behaitule, sa ti dea Dumnezeu multa sanatate ca prin ce ai scris in coment, ai confirmat stilul vostru de a fi, despre care am scris mai sus in articol. Multumesc pentru confirmare.

      Si anume stilul de a eticheta pe altii cu personaje negative din biblie doar pentru ca acestia nu sunt cu voi.

      Este cea mai josnica metoda pe care oamenii mizerabili o fac. In special voi cei de la mesaj o practicati. Este inuman dar asa v-a format secta asta in care sunteti.

      Nu stiti si nu puteti altceva. Nici nu aveti cum iesi din inchisoarea acestor prejudecati bolnave. Asa v-a instruit mentorii vostrii afectati psihic si toxici. Semanati toti intre voi. asta e semnul ca sunteti urmasii lui Branham. Dupa aceasta va cunoaste lumea ca sunteti urmasii lui Branham, pentru ca aveti ura fata de alti oamenii si unii de altii intre voi.

      Aveti o fiara in voi pe care o eliberati cateodata cand ceva nu este asa cum voi credeti ca e.

      Semnul acestei fiare este nebunia si ura. Stii istoria acestei fiare interioare daca esti la mesaj? Hai ca ti-o zic.

      Incepand cu cateva rabufniri isterice in anii 1957-58- 60 Domnul Insusi il cearta si mustra pe Branham ca face asa ceva. Apoi, Branham plange si se pocaieste public ca face asa ceva si ca "e condus de un duh rau". Un timp devine din nou dulce, calm, vesteste Evanghelia. Dar apoi incepe din nou neputand sa isi stapaneasca ura ascunsa dupa o masca smerita.

      Tu Nelutule, Mera Romulus si adeptii vostrii, si multi alti branhamisti, actionati pe partea negativa a mesajului pe care Domnul a mustrat-o din viata lui Branham ca fiind un duh rau.

      Voi ati adoptat un stil de viata pe care Domnul l-a interzis lui Branham (daca tot ii vorbise).

      Tu nu intelegi ca nu ai dreptul sa etichetezi pe cine vrei tu cu etichetel care vrei, doar pentru ca acel om are opiniiile lui care sunt diferite de ale tale?

      Ai peste 50 de ani. Cum de nu ai reusit in atatia ani sa inveti lucrurile elementare de viata si credinta?

      Nu stii ca nu ai dreptul sa aplici versete aiurea altora? Sau sa judeci pe cineva pana cand nu l-ai chemat la judecata mai intai?

      De 3 ani va rog sa deschideti subiectele care s-au dovedit false din mesaj si tu tot ataci persoane? Poti sa o faci in continuare, pe mine nu ma doare, dar ce ma doare e sa vad cat de prostiti si falsi ati ajuns, voi prietenii mei vechi.

      Nu te supara dar ESTI IMATUR. ESTI UN OM RATACIT. TE ROG TREZESTE-TE.

      Daca asa sunteti voi liderii de la mesaj, ce sa mai vorbesc de statura simplilor frati care va urmeaza minciunile voastre? Saracii de ei. Nu au nici o sansa. Ii mintiti cum vreti voi.

      Va pot oferi consultanta gratuit daca doriti. Sunteti intr-o capcana extrem de distructiva.

      SUNTETI VINOVATI DE INSELATORIA LA CARE ATI DEVENIT COMPLICI? Eu incep sa cred ca da. Sunteti vinovati de nepasare? Incep sa cred si asta.

      Sunteti vinovati de indiferenta fata de Biblie si de adevarurile pe care le arata demascand ca fiind fals mesajul lui Branham? Da, incep sa vad tot mai clar ca da.

      Ștergere
    5. Asa isi descarca unii rautatea mostenita:imitand stilul lui Branham si lovind in altii care au invataturi in aparenta diferite de ei ,dar in esenta fiind aceleasi!. Sunt frustrati,nevrotici,plini de fiere amara .Branhamismul,frankismul este terenul perfect pentru persoane rautacioase,egoiste si cu un individualism dus la extrem,distructiv. Tot ce fac ei nu este decat rautate ascunsa in spatele unor texte biblice si o nevoie infantila de a ataca si calca pe altii in picioare.

      Pentru mine personal ei sunt pierduti in minciunile lui Branham,atata timp cat nu aduc dovezi la ceea ce se discuta pe acest blog.




      Ștergere
    6. Mai Lica da tu inca iti mai pierzi timpul cu asemenea sectanti? Te-am crezut si te consideri si tu matur dar nu prea se pare ca esti. Astia is spalati pe creierasele lor de tractor. Nu ai cei invata tu pe ei ca ei le stiu pe toate. Ca ei nu e nimeni. Nu vei putea sa ii schimbi niciodata.

      Ștergere
    7. Poate iesi din acelasi izvor o apa buna si una otravita deodata ? Vorbiti de " partea negativa a mesajului ", si aceasta parte , dupa mintea voastra , ar fi mustrarile directe si indemnul la pocainta, care VA OTRAVESTE ? Voi ati vrea sa fiti laudati si frecati pe spinare, de la cap la coada , de aceea VA ZBARLITI si scuipati ca motanii ofensati cand sunteti frecati invers ? Oameni sunteti voi, sau " pui de naparci " ? Nu se poate duce cu voi nicidecum vre-o discutie pe teme spirituale, fiindca nu numai ca n-o incepeti niciodata, dar o si evitati, fiind permanent preocupati sa stigmatizati pe cei care cred si se boteaza asa cum a poruncit Mantuitorul, pe aceia care trateaza cu interes si preocupare Cuvantul dat acestei generatii apostate . Nu sunteti voi apostatii, ci aceia care pretind uneori ca fratele Branham ar fi nascocit , alteori ca ar fi plagiat botezul biblic corect, care de fapt o fi fost " inventat " de penticostali inainte lui, Vai de ei, nu au ochi pentru a vedea ca asa a botezat chiar Domnul Isus si apoi toti ucenicii Lui , in toate timpurile. Numai voi, EPIGONII sunteti cei mai inversunati contestatari ai invataturilor sanatoase , si va gadila urechile sa auziti de la ANONIMI cuvinte de imbarbatare si sustinere a nebuniilor voastre Daca zic" Domnul sa aiba mila de voi " ma catalogati " incult " " mincinos," "rautacios " "vinovat de nepasare " si asa mai departe . Daca nu mi-ar pasa de voi, mi-as fi facut de mult planul sa va las in voia mintii voastre ratacite , pardon, Biblia zice " blestemate " si sa nu va mai provoc la conturbare prin cuvinte de aratare a lucrurilor neingaduite de Dumnezeu pe care insistati sa le faceti in continuare Am scris mai mult de sase sute de articole pe teme Biblice in Blogul meu pe Wordpress.com ,si ecoul de la voi nu se mai intoarce , pesemne ca sunteti " gauri negre" care tind sa deturneze lumina pe alte taramuri, in loc s-o intoarca - cu rod- la Datatorul ei , spre slava Lui Pentru voi campaniile de evanghelizare si de vindecare Dumnezeiasca tinute de penticostali la care fratele Branham a fost personajul principal au ajuns sa fie motiv de discreditare a lucrariii lui Dumnezeu prin faptul ca LUATI LUMINA prin care Dumnezeu l-a adeverit ca PROFET AL LUI chiar in adunarea celor 300 de penticostali renegati care l-au pus la incercare . Acum, dupa ce Dumnezeu l-a luat din drumul vostru, voi , urmasii parintilor vostri renegati , v-ati ridicat cu nerusinare si fara frica de Dumnezeu si va luptati sa reduceti la tacere pe cei slab pregatiti, nestiutori si nestatornici in credinta , rastalmacind evenimentele si predicile Mesajului, spre pierzarea lor si si a voastra , impreuna cu ei . Daca va spun ca " nu veti scapa de mania viitoare " daca nu va pocaiti, iarasi veniti cu " strambele" zicand ca nu stiu alrceva decat sa va amenint . Dar voi , mai stiti altceva decat sa-mi batjocoriti amenintarea LEGITIMA ?

      Ștergere
    8. Venind vorba de " etichetare ", de care chiar Mantuitorul a avut parte, dar ce a fost scris ( de catre Pilat ) a ramas , cine au " SARIT CA ARSI " citind eticheta ? ACEIA CARE S-AU SIMTIT CU MUSCA pe CACIULA ! Ei au contestat si etichetarea pusa lor de catre Domnul Isus ,, ba chiar au pus si ei eticheta lor, atunci cand au zis ca " noi nu suntem nascuti din curvie ", facand aluzie draceasca la nasterea Lui
      Vai de mine, iarasi v-am scris cuvinte ofensatoare !, Luati repede fierul de calcat , daca v-ati sifonat prea tare , si indreptati-va fruntea incruntata ! Si , daca chiar ma credeti lup, nu va mai straduiti alta data sa-mi ascutiti coltii ! Behehe -hehe-hehe!

      Ștergere
    9. Frate Lica sa nu crezi vreodata ca i-ti pierzi timpul cu acest blog dimpotriva mi-ar fi placut foarte mult sa fi citit acest blog in anii 80 cind am parasit definitiv raiul comunist.Chiar daca liderii branhamisti nu vor sa invete nimic de aici caci ei nu vor decit sa-si ascuta coltii dar sint multi frati sinceri dela branhamisti care trebuie sa vada ca ADEVARUL te face slobod.De cind citesc acest blog si apoi ;MORNING MERCY ma coplesit un duh de iertare ptr.fratii si rudele mele cum numai la penticostali mi s-a intimplat de citeva ori in viata.So keep up the good work and may GOD bless you and yours. Un Penticostal

      Ștergere
    10. Eu nu m-am zbarlit deloc, ba chiar ti-am dorit sanatate, pentru ca ai confirmat stilul vostru toxic si nebiblic de a lua lucrurile vietii si credintei prin expunerile voastre.
      Ai zis:
      "rastalmacind evenimentele si predicile Mesajului, spre pierzarea lor si si a voastra , impreuna cu ei".
      Vezi ca acest context se refera la ce e biblic nu la ce e branhamist. E inca o dovada ca pentru voi mesajul e mai presus de Biblie. Sa te laud pentru asta? Nu nu o fac.

      Cat despre comparatiile cu Pilat si altii nu au nici o legatura cu credinciosii nou testamentali, la fel nici alte personaje. Acest obicei plin de rautate nu are nici o incadrare.

      Fa-o frate cat poftesti, ca asta imi arata ca si in cazul altor lideri si Branham insusi ca sunteti pe un drum infundat.

      Dar daca vrei sa stii, ca sa poti eticheta si judeca pe cineva trebuie sa il chemi la judecata mai intai, cu doi-trei martori sau doua-trei marturii, si acela se poate apara, isi poate prezenta dovezile lui, iar tu trebuie sa i le asculti, si sa judeci lucrurile si prin prisma dovezilor sale, nu doar dupa ideile tale. De asa ceva nu stii asa-i?

      Nu ai de unde, deoarece in secta voastra nu exista dorinta dupa dreptate si adevar.

      Dar totusi asa ne invata Biblia. DAR VOI NU STITI CE INSEAMNA DREPTATEA. Voi stiti doar ce a "spus profetul". E jalnic.

      Apropos. Observ o tipologie interesanta la branhamisti care este in directa legatura cu o afectiune psihica. Este vorba de faptul ca atunci cand ei citesc ceva, nu se gandesc la ce citesc ci se gandesc la ce trebuie sa raspunda ca si o "contra" ca sa raspunda contrariu, nu sa inteleaga subiectul.

      Acest mod de gandire infantil este echivalent cu prostia, naivitatea si ignoranta.

      Cand Branham judeca pe altii si in eticheta, Domnul l-a mustrat aspru si i-a zis ca nu e mai bun si vrednic decat aceia pe care ii critica. Eu merg in deplina siguranta pe aceasta gandire pura si plina de iubire si dreptate a Domnului si nu pe gandirea bolnavicioasa si toxica a lui Branham pe care voi ati mostenit-o.

      Vad ca tu insisti sa mergi pe cea a lui Branham. Tu si ceilalti care urmati mesajul fals a lui Branham.

      INSUSI BRANHAM A MARTURISIT CA E GRESIT SI FALS CAND FACEA ASA CEVA.


      Du-te omule daca asa vrei. Dar vreau sa stii, ca eu stiu sigur, conform cu ce a spus insusi Branham, ca esti de o pista falsa in gandire, simtire, credinta si rationament.

      Iar cei care stiu bine ce fac, si tot o fac, sunt lupi rapitori plini de viclenie care in mod intentionat continua sa minta oamenii cu mesajul fals a lui Branham.

      Daca asta este chemarea voastra continuati sa o faceti.

      Ștergere
    11. Eu sper sa ii ajute ce scriu dupa ce cerceteaza, sper sa nu fie timp pierdut.

      Ștergere
    12. ""Poate iesi din acelasi izvor o apa buna si una otravita deodata ?""

      Pai tocmai aici e comedia voastra, behait cu colti ascutiti.Voua cand nu va convine ceva ce a spus Branham atunci veniti cu smecheria asta:""Aici a vorbit ca om"". Apoi cand va convine ceva veniti si spuneti:""aici a vorbit profetul""(chiar daca nu are nici o prorocie care sa implinit).

      Pai se poate ca din acelasi izvor sa iasa si apa dulce si apa amara? Nu vedeti ca va contraziceti la orice comentariu care il scrieti? Atat de intunecati sunteti sa nu vedeti ca DOAR Isus Hristos este Adevarul,si nu mesajul cu preziceri a lui Branham?

      Ștergere
    13. Anonimul care zice in bataie de batjocura ca " a parasit raiul comunist ", NU STIE CE ZICE . Nici NU VEDE ca abia acum, dupa mai bine de 20 de ani incep sa fie adusi la judecata BORFASII care s-au lafait pe truda celor entuziasti fara frontiere, care s-au dat robi la straini ca s-o duca mai bine IN GANDUL LOR , netinand seama la faptul ca acest " mai bine " n-a facut decat sa-i indeparteze de Cuvantul Vorbit al lui Dumnezeu prin gura prorocilor Lui . Voi care cititi acest blog, cum de v-ati lasat prinsi in cursa = concursul diavolului, ca sa-i faceti voia?
      Oricate bete-n roate am incercat sa va bag la caruta lui unde v-ati inhamat, va opintiti mai abitir s-o duceti tot mai aproape de prapastie . Eu zic ca " ASTA NU-I TREABA VOASTRA, lasati-l singur pe VIZITIU poate - poate se va intoarce = pocai si veti scapa si voi de culpa de-ai fi grabit pieirea impreuna cu voi

      Ștergere
    14. Tot ce scrii vi se potriveste voua branhamistilor.Asta e drama voastra:sa repetati intruna minciunile lui Branham si prezicerile lui ca fiind ""asa vorbeste Domnul"",intocmai cum spunea Branham in predici.

      Imi aduc aminte cum predica Branham ca el este ultimul mesager si ca mesajul lui va premerge a doua venire.Apoi spunea minciuna ""asa vorbeste Domnul"".

      Numai ca mesajul lui a palit odata cu moartea lui.

      Ștergere
    15. Un Penticostal nu zice in batjocura ce o spune dintr-o inima multumitoare ,ptr. ca afirmatia este adevarata si la propriu si la figurat .Am durere ptr. fratii care au ramas acolo si ma rog sa le cada lantzurile jos .Nu pot sa am speranta ptr. o ruda care este un lider branhamist care acum s-a declarat apostol dar umbra lui nu vindeca pe nimeni ce mai rau imbolnaveste si intoxica .Nu cred ca este apostol ptr. ca de multe ori este turbat de minios si doamne fereste aproape ca poti sa zici ca este posedat ???

      Ștergere
    16. Cei care s-au dat robi la straini au fost fratii romani care au trecut la branhamisti.Branham a fost un hillbily analfabet from Kentucky un proroc mincinos la fel ca Joseph Smith si ca ceilalti proroci mincinosi americani asa ca frati romani lepadati lantzurile robiei.Ascultati de Cristos nu de oameni. Un Penticostal

      Ștergere
    17. Nu era vorba de mine ci in general voi faceti asa cu toti, uitat-te la tine ce scrii.
      Minti si iarasi minti ca si Branham si ceilalti ce urmati mesajul lui fals.

      Ștergere
    18. Unui Penticostal sfatos care vorbeste dintr-o inima multumitoare ca are o ruda lider branhamist, as vrea sa-i spun ca precis acea ruda nu i-a spus niciodata ca este imposibil sa legi o ghetuta penticostala cu un siret de incaltaminte purtata de un crestin matur in Hristos

      Ștergere
    19. Si voi sunteti bolnavi de atata rautate si ingamfare preluata din predicile lui Branham.A-ti dat cuvintele Domnului la o parte pentru cuvintele lui Branham. Credeti tot ce spune Branham in predici de parca ar fi dumnezeul vostru. Duhul branhamist este un duh idolatru plin de mandrie si minciuna.

      Ștergere
    20. Tu nu crezi ce ai scris. Tu te crezi "Mireasa". De aia si aperi branhamismul. Ai impresia gresita ca daca cade acesta cade si statutul tau si dreptul tau la cer. Dar nu e asa dragul meu. Nu mai trai in frica si groaza ca restul de branhamisti.

      Statutul tau de "mireasa", de copil al lui Dumnezeu, accesul la cer, si al restul credinciosilor in Domnul, este dat de jertfa Lui suprema prin acceptarea si trairea prin acest adevar. Nicidecum de Branham. Nicidecum de mesajul lui.

      Asculta: nimic nu poate inlocui adevarul lui Dumnezeu despre mantuire.
      Si aceasta mantuire ne este data in Domnul Isus Cristos, adevaratul Mantuitor, adevaratul Mijlocitor. Si orice om are acces liber si direct la Dumnezeu prin jertfa lui Isus. "Oricine crede in Mine nu va muri ci va avea viata vesnica" a spus Domnul.

      Ai ajuns atat de rau incat sa negi adevarul acesta biblic, si pentru tine si pentru altii. ESTI DEVIAT GRAV, GRAV.

      De ce nu iti este suficient Domnul Isus? De ce crezi ca cei care cred in Domnul trebuie s apreia si ideile false ale lui Branham?

      Cum ai putut ajunge in aceasta ratacire groaznica a sufletului tau?

      Mantuirea noastra, statutul de copii ai lui Dumnezeu sau "mireasa" NU ARE NICI MACAR O SINGURA LEGATURA CU BRANHAM, MESAJUL LUI SI IDEILE LUI.

      Daca nu ai inteles acest adevar etern si simplu al Scripturilor, nu ai inteles mesajul real al Evangheliei. Asta ne arata ca nu ai inteles nimic din ce Dumnezeu ne-a vorbit in pretiosul Sau Cuvant.

      Iti repet, poate te ajuta: Statutul tau de "mireasa", de copil al lui Dumnezeu si al restul credinciosilor in Domnul, este dat de jertfa Lui suprema de la Calvar si dreptul la cer prin acceptarea si trairea prin acest adevar. Nicidecum de Branham si ideile lui de Ilie si inger, efectiv nebiblice si bolnave.

      Asta este medicamentul la boala ta numita branhamism, Nelutule. Evanghelia. Vestea Buna.

      Dar uite, ca Domnul chiar si aia o poate vindeca. Intr-o zi vei lauda pe Dumnezeu ca am scris aici si ca nu te-am abandonat.

      Ștergere
    21. Nu-l abandona ca mai are sanse si fratii baptisti l-ar primii inapoi ca pe orice fiu risipitor!!!!

      Ștergere
    22. de siteul asta stiati? e f bun.
      http://www.discerningtheworld.com/2009/05/09/william-branham-false-prophet-2/

      Ștergere
    23. It should be noted (and keep this in your mind at all times) that Branham’sparents both believed in fortunetelling (so they were not Christian) and this of course means that William Branham was raised in an occult environment. –Kurt Koch, Between Christ and Satan (Grand Rapids: Kregal Publications, 1962), page 150

      Ștergere
  3. Căsătorie şi divorţ
    (Heirat und Scheidung)
    Jeffersonville, Indiana, SUA
    21 februarie 1965

    Gândiţi-vă, Domnul nostru Isus Hristos nu s-a numit niciodată Fiul lui Dumnezeu. EL a zis: ,,Voi spuneţi ca Eu sunt. Pentru aceasta am fost născut ...“ ş.a.m.d. Dar El însuşi nu s-a numit niciodată aşa.

    ...

    Isus a auzit că l-au dat afară; şi, când l-a găsit, i-a zis: "Crezi tu în Fiul lui Dumnezeu?"
    El a răspuns: "Şi cine este, Doamne, ca să cred în El?"
    "L-ai şi văzut", i-a zis Isus, "şi Cel care vorbeşte cu tine Acela este."
    "Cred, Doamne", I-a zis el; şi I s-a închinat.
    Apoi Isus a zis: "Eu am venit în lumea aceasta pentru judecată: ca cei ce nu văd să vadă, şi cei ce văd să ajungă orbi." Ioan 9:35~39

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dovezi dupa dovezi ca branham nu cunostea Biblia.

      Ștergere
    2. Pana si demonii stiau ca Isus este Fiul lui Dumnezeu. Odata i-au cerut lui Isus sa nu-i trimita in Adanc recunoscandu-L ca si Fiu al lui Dumnezeu.

      Ștergere
    3. 26 Au venit cu corabia în ţinutul gherghesenilor, care este în dreptul Galileii.
      27 Când a ieşit Isus la ţărm, L-a întâmpinat un om din cetate, stăpânit de mai mulţi draci. De multă vreme nu se îmbrăca în haină şi nu-şi avea locuinţa într-o casă, ci în morminte.
      28 Când a văzut pe Isus, a scos un strigăt ascuţit, a căzut jos înaintea Lui şi a zis cu glas tare: „Ce am eu a face cu Tine, Isuse, Fiul Dumnezeului celui Preaînalt? Te rog nu mă chinui.”

      Luca 8

      Ștergere
    4. Dovezi dupa dovezi ca Branham nici nu cunostea Biblia.Cum vorbea Duhul Sfant prin el daca nici nu cunostea Scripturile? Pana si demonii din timpul lui Isus stiau mai mult decat acest ""Ilie inchipuit american"".

      Ștergere
    5. "Branham nu cunostea Biblia" - recunoaste el insusi - in schimb il "Cunostea pe Autorul ei"..

      Suna foarte evlavios, la prima vedere, de aceea poate multi au trecut cu vederea "nestiinta" lui.

      Pai daca e asa, incercati sa mergeti la un examen nepregatiti. Daca profesorul va va zice ca nu cunoasteti materia, voi ziceti "Asa e, dar eu il cunosc pe cel ce a organizat examenu, si am dat spaga sa ma treaca..."

      Sau daca sunteti prinsi de un politist care te intreaba "Nu stii ce inseamna semnul cutare?" sa ii spuneti "Nu, dar il cunosc pe seful tau" :D

      Gata, cu vremurile de nestiinta, sa vina odata DNA-ul sa ii ia pe toti "nestiutorii" de carte si lege, sau sa ii numim mai bine "CORUPTI" ???

      Abel

      Ștergere
    6. Coruptia din mesaj este demascata!!!!

      Ștergere
    7. Si unii il mai numesc ""Ilie cel care a restaurat toate lucrurile"".

      Ștergere
    8. Nu stiu cat de mult iL cunostea pe Autorul ei daca ajunsese sa se indoiasca de propriile experiente sau sa minta bietii oameni cu buna stiinta ,legandu-i de slujba si persoana lui.

      Asta e cunoastere corecta a lui Dumnezeu? Nu cred.

      Ștergere
    9. Branhamistii,frankistii nici macar pocainta nu au dar ei se vad deasupra tuturor si ingamfarea lor va fi nimicita cand si Ewald Frank isi va da duhul. Atunci sa vedeti ce puternici vor fi ei...ca trestia purtata de vant.

      Si Pavel ne spune bine ca fara pocainta NIMENI NU VA VEDEA PE DOMNUL. Nu ""fara mesajul orei nimeni nu va vedea pe Domnul"" sau "'fara credinta totala intr-un proroc nimeni nu va vedea pe Domnul"".

      Ce departe sunt unii de adevarile spirituale...Si cu toate astea se cred aproape de Cer.

      Ștergere
    10. Motivul pentru care urati Mesajul orei este acesta : va demasca ticalosenia sufletului si va indeamna la pocainta . Pentru ca va jucati fara grija pe autostrada care duce la pieire, iar profetul a tipat continuu la voi sa iesiti din acel teritoriu , voi radeti si-l batjocoriti cu ce va trece prin minte si va iese pe limba . Cu ce sunteti voi mai pesus decat dracii, care marturiseau si ei pe Fiul lui Dumnezeu ?( asa cum au punctat anonimii ) De ce ei sa nu fie mantuiti, caci este scris : " Tu crezi ca Dumnezeu este unul , si bine faci , dar si dracii cred, si se infioara !" oare sa fi avut ei descoperirea despre Domnul asa cum o aveti si voi ; unul din trinitate ?

      Ștergere
    11. Hooo, behaitule, hooooo!

      In primul rand: nu urâm (nu urasc) Mesajul nimanui, in fond si pana la urma "mi se rupe ceva de el...".

      In al doilea rand: acesta nu demasca nimic despre sufletul meu despre care tu nu cunosti catusi de putin.

      In al treilea rand: "Cine zice, ala e..." (si adauga tu acolo tot ce ai scris tu asa de frumos despre altii...)


      Ștergere
    12. Lica, Branham chiar a fost un analfabet si pe deasupra un slujitor (necredicios) lui Dumnezeu (caci cel credincios e Frank :))

      Analfabet nu inseamna numai sa nu cunosti alfabetul (literele), ci sa nu patrunzi intelesurile Scripturilor.

      Este ok, nu toata lumea poate fi un intelept, dar Branham a fost, sau s-a purtat ca un "smecher" (interlop) prins de beat la volan de un politai. In loc sa isi recunoasca deficientele teologice teologica, a inceput sa se dea mare cu "Autorul Cartii", ca sa ii inchida gura celui care poate dorea doar o explicatie...

      Adica se punea pe aceeasi treapta cu Moise care chiar il "cunostea" cat de cat pe Dumnezeu, pentru ca Acesta i-a aratat "spatele". Vedeniile lui Branham nu sunt Dumnezeu, deci acesta nu are cum sa-l cunoasca pe "Cel de necunoscut". Multi au vedenii, si o mare parte din ei stau (sau ar trebui sa stea) intr-o insitutie de recuperare psihica.

      Dar Branham nu se satura sa se asemene cu Moise, ii mai ia in barca lui si pe Eliezer, Ilie, Melhisedec, Isus si o gramada de ingeri... Ca poate asa sunt sanse mai mari ca cineva sa il identifice cu unul din aceste personaje, si asa sa il salte automat intr-o pozitie de semizeu, sau dumnezeu-om, ca sa treaca cu vederea analfabetismul...

      Ștergere
    13. Behaitule, Branham al vostru este un idol, si el insusi a fost un idolatru.

      Ștergere
    14. Asa e Abel. Si-a facut un cult in jurul propriei persoane, cult numit ""mesajul orei"" si care este centrat in jurul propriei lui persoane si asa zise slujbe.Deci pocainta in viziunea lui Branham nu era o schimbare a mintii si a caracterului inspre placul lui Dumnzeu,ci acceptarea slujbei si misiunii cu care el se mandrea in fata tuturor.

      Deci degeaba voi branhamistii preluati de la noi cuvantul ""pocainta"" si vorbiti de ea,fiindca in mintea voastra pocainta inseamna sa aderi si sa crezi cultul numit ""mesajul orei"" si implicit sa te conformezi regulilor din adunarile voastre.Asta inseamna pocainta in mintea voastra...nicidecum sa traiti cuvintele lui Hristos si ale apostolilor. Nici nu ma intereseaza asa ceva.

      Branham a avut vedenii...dar esuate,false. Este demonstrat asta. Nu stiu de ce unora le place sa intretina o imagine falsa a lui Branham. Vor raspunde ei pentru Branham?

      Ștergere
    15. Am vrut sa scriu ""Nici nu va intereseaza asa ceva"". :))

      Ștergere
    16. Si Frank cred ca e dus cu pluta,daca se autointituleaza ""robul credincios"". Credincios cui? Predicilor lui Branham? Minciunilor lui Branham ?

      Nu are nici macar semnele unui apostol cum spune Pavel,si umbra lui Frank nu vindeca pe nimeni. Nu stiu cum se poate numii ""slujba biblica apostolica si profetica"".

      Cred ca oamenii astia nu mai judeca normal.Sunt nemultumiti de situatia din cultele religioase dar ei culmea si-au facut inconstient un alt fel de cult ,centrat in jurul unor dumnezei cu numele de Branham,Frank...etc.

      Ștergere
    17. Umbra lui Frank nu vindeca pe nimeni, ce imbolnaveste pe cei care stau la umbra lui.

      Ștergere
    18. Nelutule, Duhul Sfant nu acuza, ci convinge. Diavolul nu convinge, ci acuza.

      Abel in cazul asta da ai dreptate.

      Eu am vrut sa spun doar ca un om poate sluji pe Dumnezeu in anumite zone duhovnicesti, umanitare, supranaturale si cu impact mare, chiar daca nu are studii majore insa nu poate invata pe altii multe lucruri daca nu a studiat, el insusi.

      Asa ca ce a zis Branham ca cunoaste autorul este bine pentru el ca relatie personala cu Dumnezeu, nicidecum pentru a incepe sa aiba pretentii excesive si sa invete din Biblie pe altii, cand se vede ca el habar nu are de Scripturi.

      Anonimule ai intrebat: "Nu stiu de ce unora le place sa intretina o imagine falsa a lui Branham. " Stii de ce? Deoarece imaginea falsa despre Branham intretinuta de ei mentine tonusul emotional si falsa siguranta ca ei sunt bine. Disonanta cognitiva, o afectiune psihica, le creeaza un sistem de autoaparare pentru a-si proteja viata de un soc, care poate avea consecinte in viata lor sau a celor din jurul lor.

      De ex. socul ca au urmat mesajul fals si si-au risipit viata, banii, energia si timpul intr-o secta mincinoasa care nu are nici un viitor si nu este infiintata de Dumnezeu, ii poate dezechilibra foarte tare.

      Cu riscul ca ma repet, eu am stat aproape 2 saptamani pe burta intins in lacrimi si regret cand am avut primele intelegeri ca mesajul este fals. Eram, banuiesc, singur in toata Romania atunci. Imi era foarte greu. Am fost in pericol sa devin alcoolic, si multe alte drame am avut. Am trait niste momente foarte dificile, mai ales ca si asta venea dupa o serie de esecuri personale extrem de grave.

      De ce eram asa? Deoarece lumea veche a minciunii se prabusea in mintea si viata mea. Ceea ce era totul pentru mine se evapora. Imaginea falsa idolul numit mesaj si Branham era impotriva lui Dumnezeu.

      Ei, ca si Frank, trebuie sa apere imaginea falsa a lui Branham pentru a supravietuii si a ocolii un val de socuri emotionale si psihice mari si recunoasterea ca sunt in eroare.

      Tsunami spiritual al adevarului ar distruge lumea imaginara bolnava si nebiblica pe care o au in mintea lor. Si de asta le e teama.

      Unde sa mearga? La baptisti? Pai dupa ce i-a murdarit atatia ani nu mai pot deoarece au imaginea falsa ca aia sunt "cu semnul fiarei" si ca sunt falsi. (de aceea Branham a inceput sa murdareasca pe altii mai inainte de Peceti, ca sa ii blocheze in inchisorile lui spirituale si sa accepte orice deoarece restul "sunt falsi". Branham a fost maestru al manipularilor.)

      Deci, nesiguranta, sau falsa siguranta in care se mint este motivul ca au nevoie ca Branham si mesajul sa ramana "adevarate" in inchipuirea lor.

      Observi ca pentru a-si pastra aceasta falsa siguranta, ei CALCA IN PICIOARE ADEVARURI BIBLICE pe fata, doar sa apere "mesajul".

      Asta ne arata ca disperarea lor sufleteasca subconstienta, a atins cote maxime in viata multora.

      Ștergere
    19. Apropos, m-a sunat Nelu Opris aseara si mi-a spus ca a citit mai atent blogul acesta si ca inca nu a gasit ca am spus ceva nebiblic. A vrut sa-si vada postarea video.

      Chiar daca pare ca si o "necredinta asupra mesajului" nu a avut ce sa imi reproseze dpdv BIBLIC.

      Intelegeti acum cat de important este sa fim obiectivi? Nimeni nu ne poate acuza ca am spus ceva nebiblic, sau ca am inventat povesti din viata lui Branham.

      Oamenii vor face diferenta cand vor compara cu Biblia si mesajul ce spunem noi aici si Adi si Abel si restul care nu mai sunt la mesaj. Adevarul ne da putere pentru ca el este puterea lui Dumnezeu,

      Noi doar am descoperit ca majoritatea invataturilor din mesaj sunt false, sau exagerate. Deci am descoperit ca aproape toate sunt nebiblice, sau cele ce sunt biblice si corecte cat de cat nu sunt revelatiile lui Branham, nu Domnul i l-ea descoperit ci el le-a preluat de la altii, lucru care il descalifica ca fiind "profetul Ilie" sau "ingerul care descopera taine".

      E absolut penibil si ridicol sa crezi asa ceva, dupa ce ai tot adevarul la indemana.

      Ștergere
    20. Sa fii sigur ca daca vedeau branhamistii ca ai zis ceva nebiblic imediat te "amendau". Au preferat sa atace in plan personal.

      Ștergere
    21. Nu au nimic nici biblic nici dovezi ale experientelor lui Branham. Deci doua domenii unde nu au dovezi. Doar VOR EI SA CREADA ...SI ATAT. Dar ei au facut o alta Evanghelie din cultul lui Branham.

      Ștergere
    22. Branham a (re)introdus notiunea de "Alesii lui Dumnezeu" si multi din urmasii sai au dezvoltat un sentiment de superioritate, de a fi ceva mai inalt, mai presus si mai bun. Din pacate, doar in ochii lor, nu si in ochii lui Dumnezeu. De aceea, ei isi permit sa se comporte asa cum vedem aici pe blog, si cum fiecare a experimentat deja in viata lui.

      Daca Dumnezeu intr-adevar a ales pe cineva, l-a ales pentru a sluji, pentru a fi o lumina pentru altii, pentru a ridica pe cineva in sus. Nici pe departe pentru a se pune deasupra altuia, a-l bate in jos, a-l jigni, a-l condamna. Branhamistii deja se cred "Rasa superioara" (ce te miri, termenul de "super-rasa" vine de la insusi Branham). Ei au deja tot felul de fantezii ca vor "judeca lumea" (adica pe toti cei ce nu au crezut "Mesajul"). Am auzit oameni spunand ca Branham este unul din 7 slujitori (printi) care stau inaintea Regelui, si ca sa ajungi la Rege trebuie sa treci mai intai de acesta, si tot felul de alte idei bolnave.

      Doar priviti la limbajul unora de aici (ex. Behaitul, Iacob Dan). Cu ce ii putem asemana? Pentru mine seamana mai mult cu nazistii (si ei se credeau "Super Rasa") sau cu Statul Islamic, care nu tolereaza nimic diferit de ei. Inchipuiti-va sa ii aveti pe ei "judecatori la Ziua de Apoi"

      Vedeti, una este sa slujesti, asa cum a scris Lica, "in zone duhovnicesti, umanitare, supranaturale", si sunt sigur ca la un astfel de slujitor se gandea si Domnul Isus in pilda Sa. Si tot El ne spune si cum NU trebuie sa fie un "slujitor credincios", adica sa nu se ridice peste altii (mai sus) pentru ca sa ii bata jos. Sa nu se "imbete" (nu neaparat in mod literal) ci sa nu se intoxice, sa nu ajunga intr-un delir de betie mistico-spirituala, pentru ca astfel nu va mai avea o viziune CLARA, indiferent cu cate "daruri spirituale" ar fi fost inzestrat. Vedem asta si la penticostali, oameni cu daruri, "Proroci" isi zic ei, dar care umbla condusi de firea pamanteasca, nu neaparat traind imoral, ci pierzand capacitatea de a face distinctie ("darul deosebirii") prin faptul ca amesteca informatiile primite pe cale para-normala cu propriile lor ganduri, interpretari, conceptii. Nu sunt nimic altceva, decat niste oameni beti, care se clatina pe doua (sau mai multe) carari - si s-au dat exemple fara numar din predicile lui Branham, unde spune ba una, ba alta, si totul trebuie crezut cuvant cu cuvant, pana la ultimul râgâit...

      Ștergere
    23. Lica, imi place mult analiza ta psihologica, cred ca ai atins foarte aproape punctul sensibil. Oamenii de la Mesaj se simt mai in siguranta cu Branham, decat fara el. Ei nu sunt pregatiti sa "piarda totul", sa li se destrame "casa" (de nisip?) in care au fost crescuti. Din pacate, sunt ca niste pui de pasare, care nu au curajul sa iasa din cuibul lor. Dar din pacate, asa nici nu vor evolua niciodata spiritual. Din nefericire, ciocul lor s-a dezvoltat prematur (creierul mai putin) si astfel croncane (unele numesc aceasta activitate chiar "behaiala") la alte pasari, care au indraznit sa iasa din cuibul lor si sa isi ia "viata in propriile maini".

      Asa ca, Lica, si cei care ati "trecut dincolo de tabara", indemnul meu este sa mergeti mai departe, si sa nu descurajati. Ascultati ce zice Domnul:

      Iov 39:4 Puii lor prind vlagă şi cresc sub cerul slobod, pleacă, şi nu se mai întorc la ele. (adica la cei care i-au "nascut")

      Iov 39:7-8 El rîde de zarva cetăţilor, Străbate munţii ca să-şi găsească hrana, şi umblă după tot ce este verde.

      Iov 39:13 Aripa struţului bate cu veselie, de-ai zice că este aripa şi penişul berzei.

      Am si pentru bietii Branhamisti una:

      Iov 39:16-17 Este aspră cu puii săi de parcă nici n-ar fi ai ei. Că s-a trudit de geaba, nu-i pasă nici de cum! Căci Dumnezeu nu i-a dat înţelepciune, şi nu i-a făcut parte de pricepere. (le-a dat numai "semne si minuni" si ei nu inceteaza sa se uite inapoi la ele – "precum broastele" – daca ar trebui sa citez pe cineva...

      ABEL

      Ștergere
    24. Da, frica este legatura si ideea in tot "Mesajul Orei". De aceea cineva a si scris ca ce a pus Lica aici in blog............noua ne era frica sa gandim macar.........asta e greu de rumegat..... dar eu recunosc ca "muream" de frica la gandul ca Branham ar fi un proroc mincinos. Nici nu vroiam sa ascult o secunda aceste ganduri...... Mustram pe "satana" sa plece cu ganduri de astea....... Frica. Imi era frica. Poate am fost blestemat ca am trait in frica asta de "proroc". E ff clar ca "prorocul" a bagat frica in oameni si asta ii conduce si acuma........le e frica sa verifice....vai si amar ce credinta slaba au...ei nu vad?????? O intrebare pentru toti care ati parasit pe prorocul Branham. Nu ati fi vrut voi oare sa gasiti dovezi ca totul e adevarat? Cred ca da..... ca si eu la fel ma rugam si doream sa aflu ca Mesajul este adevarat si totul........ dar dezamagire.......... am aflat ca a fost minciuna si falsitate........ Prorocul nu mai e....... proroc..... si Mesajul lui nu mai e...... ce sa propovaduit ca e. Pentru mine e suferinta nu mare dar...... inteleg ca oameni sunt diferiti........... dar fiecare a avut un soc nu numai Lica de asta sunt sigur. Lica poate ai suferit asa de mult ca ai fost cam "branhamist"...... no offence bro......si ce spuneai erai convins si se vedea ca chiar crezi..........acuma asta e.........sa privim inainte......ne rugam uni pentru alti si pentru cei care deocamdata traiesc in minciuna si le este frica sa gandeasca si sa creada adevarul din Biblie nu din predicile lui Branham.

      Ștergere
    25. Anonimule din 19 martie, ai vorbit ce-ai simjtit si de ce inca n-ai scapat : frica ! Nu frica de Adevar, care este inceputul intelepciunii, ci frica de minciuna ca ai fi avut candva credinta de care te-ai lepadat fara sa fi fost candva sigur ca o ai . Ca si toti antevorbitorii tai, te-ai lasat dezinformat ( informat gresit ) de cumatrul Lica care spera sa-i creasca popularitatea prin insistenta cu care se repeta in propovaduirea lui antibranham si impotriva celor care au acceptat chemarea lui Dumnezeu la pocainta de faptele moarte si credinta in Dumnezeu . Nu te ingrijora,insa, fiindca nimeni nu va pleca pe nori fara sa i se fi dat si sa fi primit descoperirea lui Isus Hristos, pe care Dumnezeu a dat-o Bisericii prin slujba fratelui Branham .Degeaba va inlantuiti mainile ca sa dansati in jurul Bisericii Mireasa ,tot diverismentul vostru de origine italiana ( romana) numit " mascarada " nu va putea impiedica pe cei alesi sa fie gasiti pozitionati corect in Hristos , la revenirea Lui . Si sa nu uiti ca este scris : "Dar, cat despre fricosi, necredinciosi, scarbosi, ucigasi, curvari, vrajitori, inchinatorii la idoli si toti mincinosii, partea lor este in iazul care arde cu foc si cu pucioasa, adica moartea a doua." (Apoc.21:8)

      Ștergere
    26. Vrajeli la minut. .Nu trebuie sa fi branhamist ca sa fi pe placul lui Dumnezeu.Voi il coborati pe Dumnezeu la nivelul unei secte create in jurul lui Branham. Asa fac toate sectele deviate de la adevarurile Evanghelice : Ameninta pe ceilalti daca nu adera la ei. Asta e intunecime spirituala si ingamfare dusa pana la nebunie.

      Voi sunteti acei scarbosi de care se vorbeste.Stii de ce? Fiindca nu sunteti in stare de nimic bun adica de un cuvant bun sau de vreo facere de bine,cum ii spune Pavel lui Timotei.

      Va laudati ca il cunoasteti pe Dumnezeu dar de nimic bun nu sunteti in stare.Stii cum ii numeste Pavel pe acestia ? Oameni scarbosi .

      Sunteti si ucigasi fiindca va folositi de paragrafe din Biblie sa loviti in altii ,plini de mandrie desarta.

      Inchinatori la idoli sunteti fiindca credeti TOT ceea ce a spus Branham,chiar daca nu sunt dovezi certe in acest sens. Prin asta demonstrati ca pentru voi Branham e ca un dumnezeu caruia ii acordati credinta totala.

      Si prin faptul ca promovati niste minciuni plecate de la Branham ,sunteti niste mincinosi . Dar voi sunteti niste mincinosi cu voia fiindca raspanditi niste lucruri de care chiar si Branham nu era sigur de ele!. Dar voi le raspanditi si le predicati cu titlul de ""adevar absolut"".

      Si chiar si necredinciosi sunteti fiindca nu mai sunteti credinciosi adevarului Evangheliei,ci sunteti credinciosi predicilor lui Branham si povestilor acestuia.Pe cand Dumnezeu ne cere sa fim credinciosi Fiului Sau ,asa precum a spus din Ceruri: ""De EL sa ascultati"". Nu de Branham sau de Frank cu povestile lor la superlativ,dar fara nici o dovada si fara nici un martor.

      Deci voi va regasiti acolo in toata splendoarea voastra.

      Ștergere
    27. Nelutule, oamenii vorbesc despre ceea ce te conduce si pe tine: frica de a spune adevarul despre Branham si slujba lui.

      Ai zis: "fiindca nimeni nu va pleca pe nori fara sa i se fi dat si sa fi primit descoperirea lui Isus Hristos, pe care Dumnezeu a dat-o Bisericii prin slujba fratelui Branham."

      Afirmatia asta te face invatator fals si amagitor, deoarece nu este biblica ci este imaginara. Inventati idei pe care le faceti "adevar" si mintiti oamenii ca numai daca cred asa ceva pot ajunge in cer. Inselatorie mare omule!

      Catolici cu toti sfinti lor morti sunt baby pe langa voi.

      Voi folositi frica sa amenintati oameni ca daca nu cred ca voi, vor pierde rapirea si nu stiu ce.

      Mai omule tu crezi ca oamenii sunt asa de prosti acum cum eram noi cand Mera si Matei ne-au inselat cu "mesajul profetului"?

      Biblia spune ca in Dragoste nu este frica. Nelutule, eu am primit atat de mult din dragostea Lui incat nu am de ce sa ma tem. Voi va temeti de adevar. Amenintarile de tip comuniste in care ai crescut, si le raspandesti nu mai au efect asupra celor ca stau in Dragostea si adevarul lui Dumnezeu.

      Exista un lucru de care sa "ne temem". Sa nu facem raul.

      Totusi in anii 50 nu Branham a zis ca" Numai dragostea va intra acolo Sus"? Ba da el a zis. Dar si el a uitat mai pe urma si voi ati uitat. Asa ca despre ce descoperiri aiurea inventezi tu ca trebuie cineva sa aiba ca sa ajunga la cer? Ati ajuns atat de rau incat inventati minciuni ca sa inselati oamenii ca numai prin ideile acestea vor ajunge in cer. Asta va face anticristi Nelutule? E foarte posibil ca da.

      Nu spune Biblia ca Dumnezeu este Dragoste? Spune!

      Exista atata forta in adevarul si iubirea lui Dumnezeu si tu te apuci de propovaduit "descoperirile" ieftine si false ale lui Branham? Cum poti spune asemenea minciuni si inchipuiri? Ce descoperiri a avut Branham? Nici macar una.

      Branham nu are nici o descoperire, si s-a dovedit ca a mintit si a plagiat si a inselat oamenii: De acest adevar iti e frica tie si urmasilor lui. Esti legat ombilical de idolul tau. Chiar imi este mila de tine.

      Arata-mi o singura descoperire! Ti-am cerut asta de 4 ani. Mereu ai schimbat subiectul.

      Sa vezi ca Branham nu a descoperit nimic, dar sa repeti poezia asta ca si papagalii arata multe despre "mesajul profetului" tau si despre tine.

      Slava Domnului ca nu eu, ci acest adevar, spulbera pretutindeni minciunile din secta voastra falsa si idolatrica. iar tu promovand minciuna si inselatoria te dovedesti ca unul dintre ignoranti si naivi sefi ai mesajului.

      Ștergere
    28. Iata inca o pagina exact despre frica. "prorocul" ameninta pe oricine si ar permite sa il chestioneze. ce vreti mai mult ca asta ca sa vedeti ca Branham este proroc mincinos?

      How do you disagree with an angel of God?
      William Branham clearly used fear on those he preached to.

      As a result, his followers are afraid to question him. William Branham claimed to be an "angel"
      William Branham stated:
      ...You said, "As it was in that day, so will it be in this day." God, You still have Angels. And we realize that Angel was manifested in human flesh, for soon He disappeared in the presence of Abraham, and Abraham called Him, " Elohim." God.[1]
      William Branham claimed to have the true "message"
      ... See? It'll be... But this message that I'm preaching is the true message of this day, and it's the last message.[2]

      To question him is death!!!!!!!!!!!!!!!

      And you're on the basis of free moral agency. You can turn this down or you can accept it. To turn it down is to be lost and remain potash, and calcium, and petroleum.[3]

      http://en.believethesign.com/index.php/Fear_in_the_Message

      Frati preaiubiti va rog traduceti si demascati pe sarlatanii din mesaj care infrica si minteste poporul ca sa l tina in intunerec si minciuna. D-zeu sa va binecuvinteze.

      Ștergere
    29. Mda...deci Hristos a eliberat si Branham vine si leaga oamenii de slujba lui. Un trimis autentic indreapta oamenii inspre cuvintele Domnului adica inspre Evanghelii. Unul fals isi face un nume si un cult in jurul persoanei sale,apoi ii place sa isi supuna credinciosii si sa ii domine . Nu este nimic aici spiritual si care are legatura cu Harul si Adevarul care au venit prin Isus Hristos.

      Ștergere
  4. Vad ca fara sa vreti cu adevarat, voi ati preluat Mesajul si vi-l si predicati, pe fragmente .Faptul ca intelegeti altceva decat ce a fost spus, nu va face decat sa va ocupati locul potrivit, care v-a fost destinat voua, fiecaruia dupa gandurile din inima lui . Cuvantul a fost vorbit , se vede clar ca nu sunteti straini, asadar nu va mai ingrijorati, in mod sigur va veti lua partea voastra bine meritata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Degeaba va aratati invidia si ciuda pe care o purtati Mesajului , eu stiu ca nu veti muri din cauza asta . Candidatii la Moartea a doua (este scris) sunt selectati pe cu totul alte considerente , citate intr-un comentariu anterior. Cineva a scris pe acest blog despre el aceste cuvinte : " imi este scarba de ..."
    Despre descoperirea lui Isus Hristos nu mai este nevoie de nici o proorocie , ne-a fost prezentata intai de Domnul, care a zis : " Pe aceasta piatra voi zidi Biserica Mea si portile locuintei mortilor n-o vor birui " Fratele Branham a fost un prooroc restaurator si a fost calauzit de acelasi Duh care a vorbit prin Ilie impotriva unor pacatosi precum Ahab si Izabela lui si impotriva inchinatorilor la trinitatea Baalica , pe care catolicii au reinstalat-o in comunitatea Neamurilor prin invatatura sfintei treimi formulata de nicolaiti . Desigur, meritul nu este al fratelui Branham, ci al Ingerului Domnului care a stat langa el chiar in timpul mitingurilor si care a dat vindecarea divina la multe mii de oameni. Si, desigur al vostru, care nu cautati altceva decat noduri in papura ! Si culmea este ca si pretindeti ca le-ati gasit ! Prin dragostea voastra cea mare pe care o purtati celor pe care-i ocarati din rasputeri ! Hai sa fim seriosi si sa vorbim discutii , ca de ce altceva suntem noi in stare ? Sa ne laudam cu marea noastra bunatate si facerea de bine pe contul altora ! Sa adunam si sa imprastiem fonduri, cu pretentia ca o facem pentru Evanghelie ! Sa laudam pe unii si sa injosim pe altii, cu pretentia ca -i aducem inapoi dintr-o ratacire de constiinta ! Sa fim noi insisi dusi deja in ratacire , din mosi stramosi si sa n-avem habar ca este asa , fiindca avem doar o interpretare de Scripturi , fara descoperire de la Domnul , si sa dovedim lucrul acesta vorbind de rau pe aceia care cunosc Adevarul = Sabia cu doua taisuri !
    Inchei cu vorbele Domnului adresate lui Saul din Tars : ".... Ti-ar fi greu sa arunci inapoi cu piciorul intr-un tepus." (Fapt.9:5) dupa ce acela L-a intrebat : " Cine esti Tu, Doamne ? " Oare ce raspuns am primi noi, daca ar fi sa-L intalnim pe drumul nostru si sa-i punem aceeasi intrbare ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Zice Licafarafrica :"Apropos, m-a sunat Nelu Opris aseara si mi-a spus ca a citit mai atent blogul acesta si ca inca nu a gasit ca am spus ceva nebiblic." Baiatul de el cum o fi citit asa de repede tot ce-ai zis , ca si un cititor ca acela din filmul " Omicron " care putea sa citeasca raspoind o carte voluminoasa in mai putin de un minut. n-ar fi atins performanta cu care s-a laudat Opris . Ce ma mira pe mine este ca n-a observat nici macar titlul articolului tau in care pretinzi ca cele doua femei care duceau efa ar fi ingerite ! Cat despre afirmatiile tale , te feresti ca dracul de tamaie sa-ti exprimi propriile convingeri biblice , nefacand altceva decat sa le compari pe ale altora . Ce-ar fi sa prezinti doar propria ta descoperire, sa vada populatia Romaniei in ce ape te scalzi si care lucruri te califica pe tine in detrimentul fratelui Branham !
    Pe Anonim18 martie 2015, 00:00 care a scris :
    "Pana si demonii stiau ca Isus este Fiul lui Dumnezeu. Odata i-au cerut lui Isus sa nu-i trimita in Adanc recunoscandu-L ca si Fiu al lui Dumnezeu. " il intreb , daca poate sa-mi raspunda : " Cine zici tu ca este Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu "? daca -L recunosti in paginile Scripturii . Aceeasi intrebare pentru Licafarafrica si pentru totii a- micii lui a- nonimi , in frunte cu nominalizatii trinitarila cerbice Abeldinbabel si Alincuvenin . Semneaza provocarea Berbeculzevzecul ( in ochii lor )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Du-te domle cu obsesia ta pentru trinitate ,ca nu catolicismul a inventat aceasta teorie a trinitatii.Ea exista inca din anii 100,cand catolicismul nici macar in schema nu era.Ea a existat cu mult si inaintea conciliului de la Niceea. Catolicismul ca si ortodoxia au luat nastere in anul 1034 prin Marea Schisma .

      Apostolii vorbesc de trinitatea umana si divina :

      ""Si trupul vostru,duhul vostru si sufletul vostru sa fie pazite intregi si fara vina ...."".

      "" „Şi harul Domnului Isus Cristos, şi dragostea lui Dumnezeu şi părtăşia Duhului Sfânt să fie cu voi cu toţi!” "".

      Ca o concluzie:Habar nu ai ce vorbesti.Doar redai ca un papagal ceea ce ai citit in predicile lui Branham.Dar si Branham ca si voi era paralel cu istoria,cu Biblia si cu adevarurile Evanghelice.Pentru el conta doar sa se predice pe sine si slujba lui ,mergand pana acolo incat isi punea propria slujba alaturi de Evanghelii si spunea multimii ca trebuie sa il creada pe el ca sa fie pe placul lui Dumnezeu.Cata idolatrie si grandomanie ...Apoi intr-o luna face totul varza si recunoaste ca prea au stat lucrurile asa cum le predicase in anii anteriori,cerand o confirmare de la Dumnezeu pentru cele traite. Deci intr-o luna da cu piciorul in tot ce a predicat in anii anteriori si el insusi devine o confirmare a ceea ce a predicat....prin faptul ca moare in propria sa confirmare ceruta lui Dumnezeu.

      Deci tot ce spuneti voi sunt doar "" o mare de cuvinte intr-un pustiu de idei"".

      Ștergere
    2. Pe blog nu discutam "descoperirea" mea, deoarece nu e relevanta, eu nu ma consider "profetul" secolului caruia Dumnezeu mi-ar fi vorbit si mi-a descoperit Peceti si alte minciuni.

      Eu sunt o fosta victima a sectei mincinoase numite "mesajul orei", citind Biblia si mesajul am descoperit erori grave si ca Branham mintit la foc continuu si atat.

      Renunta la cautarile interioare de "oameni mari" si la comparatiile bolnave.

      Iti dau o idee buna care sigur te va ajuta: COMPARA MESAJUL CU BIIBLIA SI CU EL INSUSI NU MAI COMPARA OAMENII CU BRANHAM!

      Totusi daca vrei sa stii Descoperirea mea este cea pe care Tatal a dat-o lui Petre in Matei 16. Ca El este Fiul Dumnezeului Celui prea inalt si marturisesc ca El este Domnul si marturisesc ca Dumnezeu L-a inviat din morti. Ma limitez la Sfintele Scripturi.

      Este fantastic ce putere are simplul adevar al Bibliei, fara alte explicatii prostesti (sau unitare sau trinitare). Am scapat de presiunile alea demonice pe care ti le da contradictiile din mesaj.

      Dimineata Branham predica si spune ca "MA CREZI CA SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU?" "MA CREZI CA SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU?""MA CREZI CA SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU?""MA CREZI CA SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU?""MA CREZI CA SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU?""MA CREZI CA SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU?" iar seara spune ca NIMENI NU L-A AUZIT VREODATA SA SPUNA CA E PROFET.

      Ambele afirmatii ale lui sunt arogante deoarece ii vizeaza un statut inalt. Primul ca e profet, al doilea ca e smerit. LAUDA DE SINE.

      Iata boala incoerentei si a minciunii. Boala ratacirii. Are sute de astfel de idei haotice.

      Tu Nelutule ai mintea deformata de acest stil a lui Branham. Tu nu stii in cine crezi si de ce crezi ceea ce crezi. Ca si pentru el, nici pentru tine nu conteaza ca sunt sute de dovezi ca Branham a mintit si vezi cu ochii tai ca s-a contrazis. Conteaza un singur lucru. Sa iti dai tu singur dreptate. E O BOALA ASTA. GRAVA. Boala voastra se numeste "credinta in branhamism." Diabolica boala.

      Credinta ta si a celor ce urmati mesajul este bazata PE EXPERIENTELE SI IDEILE UNUI OM DEVIAT MENTAL care si-a calcat slujba frumoasa si utila de vindecare in picioare si care in final s-a crezut si autoproclamat Dumnezeu si s-a blestemat sa moara daca cumva minte cu privire la descoperirile sale.

      Si ghici ce s-a intamplat? A murit.

      Ștergere
    3. Pai ala e un slujitor a lui Dumnezeu adevarat care te ameninta cu moartea daca iti permiti sa il cercetezi? E un sarlatan si un mincinos. Si culmea ca tot el a murit.

      Apos Pavel nu a zis "credeti orice om care se pretinde profet si care face vindecari si care va spune lucruri pe care nu le stiati inca". A zis altceva: CERCETATI !

      Nu a zis Domnul ca sa nu judeci caci vei fi judecat? A zis, dar Branham NICIODATA NU A PREDICAT DESPRE ACESTE LUCRURI DIN BIBLIE.

      Asa a facut si Mera Romulus la Cluj, si alti lideri si in alte adunari din Romania: AMENINTAREA CU MOARTEA SI ETICHETAREA NEGATIVA ESTE FILOZOFIA LOR DE VIATA SI EXPRIMARE IN SECTA IN CARE SUNT.

      Acesti oameni sunt atat de bolnavi incat inafara de teoriile conspiratiei, ura, si dusmani si moarte nu vad nimic altceva.

      Ce bine ca Isus a venit. Au inca sanse de pocainta si vindecare chiar si ei.

      Ei cred ca noi nu avem sanse, pentru ca am parasit mesajul, ca si cum mesajul ar fi datator de mantuire. (observati unde i-a adus cel rau sa creada?)

      Eu cred ca ei au inca sanse, totusi, deoarece Dumnezeu este bun si indelung rabdator, nu e ca Branham si ca ei, cu multe isterii si ura si respingere. Nu. Dumnezeu este bun. Dumnezeu este iubire. Dumnezeu este multe lucruri despre care noi nu am fost invatati nimic.

      Dumnezeu este si drept vor spune ei. Da, asa este.

      Dar faptul ca Dumnezeu este drept, nu da dreptul urmasilor lui Branham sa imparta "dreptatea" si mantuire dupa cum ideile false, emotiile lor ieftine si nervii lor, si mandria lor le dicteaza.

      Daca analizez, de fapt asta s-a intamplat mereu: LIDERII, SUNT VICTIMILE PROPRIILOR EMOTII NEGATIVE SI IDEI BOLNAVE, PRELUATE DE LA BRANHAM SI PE CARE LE PROMOVEAZA ADUNARIILOR LOR SI LE IMPUN.

      Ma rog pentru liderii si comunitati sa se intoarca la Cuvantul lui Dumnezeu de la ratacirile lui Branham.

      Ștergere
    4. behaitule. mincinosule. unde Branham a fost proroc restaurator? a restaurat ce? epocile lui dr Larkin? botezul si d-zeirea de la penticostali unitarieni? meritul este al ingerului care vindeca oamenii? mai tu chiar esti afon tare si prost. tu nu te prefaci. fiecare cuvant al tau este minciuna si eroare.

      Ștergere
    5. Raspuns pentru "Bbehaituloilorsiglasulpastorului"care a pus intrebarea cine este Isus Hristos?

      Pe baza Bibliei pot sa iti spun ca Isus Hristos este Fiul lui Dumnezeu ! Nu inteleg ce alt raspuns ai dori sa primesti? Sau poate ca tu nu il recunosti ca Fiul al lui Dumnezeu ! Poate ca tu nu crezi asta ! Exprima-te !

      Ștergere
    6. Ingerul facea vindecari? Oare e biblic asa ceva?Duhul Sfant face vindecarile prin darul de vindecare impartit dupa voia Sa.Nu scrie niciunde ca ingerii fac vindecari.Cel putin in perioada Noului Testament.

      Si din cate stiu eu,lui Branham i sa zis ca daca ii face pe oameni sa il creada ,atunci se produce vindecarea.Deci de Branham depindea daca omul se vindeca sau nu,daca ne luam dupa indemnul acelui inger care l-a vizitat : "" Daca II FACI PE OAMENI SA TE CREADA....."".

      Vedeti indemnul ingerului? Nu spune nimic ,cum ca va aparea vreun inger pe scena si va vindeca oamenii....

      Concluzia este ca atata haos si nesiguranta poate transmite acest mesaj incat nu imi pot explica cum pot crede unii in ciorba asta numita ""mesajul orei"".

      Ștergere
    7. Pai cine sa fie Isus Hristos? Sa citim ce predicau apostolii si vom vedea cine este Isus Hristos.Nu trebuie sa vina Branham sau Frank sa ne spuna cine este Isus.Parca am fi prosti si nu am vedea in Biblie negru pe alb ceea ce predicau apostolii .

      Deci nu mai complicati lucrurile cu tot felul de invataturi si pretentii inutile.Biserica este fondata pe marturia apostolilor si prorocilor.In concluzie cititi ce au scris apostolii despre Isus Hristos si este de ajuns. Ei au avut puterea sa spuna ca daca vine cineva cu o alta Evanghelie sa fie anatema. Fiindca ei au avut TOATA DESCOPERIREA DESPRE ISUS HRISTOS.

      De ce sa mai vina Branham sa reaseze Biserica?Pai a fost biruita ? Doar ceva ce este distrus trebuie reasezat,refacut. Dar Isus ne spune ca Biserica Lui nu va fi biruita. Deci ce nevoia mai era de o reasezare?

      Ștergere
    8. Era nevoie de reasezare pentru ca asa a zis Domnul , ca El va trimite pe proorocul Ilie ca sa faca lucrul acesta pentru casa lui israel din timpul de pe urma, care este risipita intre Neamurile din mijlocul carora Dumnezeu isi alege si astazi un Popor care sa-I poarte Numele

      Ștergere
    9. no amu si mesajul il contrazici? unde spune Branham ca el ca Ilie a fost trimis la israelul dintre neamuri? eu nu stiu daca mesajul vorbeste asa ceva. Poate ne ajuta Lica Adi abel sau care stie. eu stiu ca tocmai spune ca Domnul i-a zis sa nu mearga la Israel. Mai omule asta este o incercare ieftina de a-l scapa pe Branham cu tema lui falsa despre Ilie. Cand Branham nici nu s-a nascut in America se "restituise" tot ce Branham a furat pe urma. Behaitule ai fost , esti si vei ramane un invatator mincinos si fals care disperat incearca sa spuna adevarul mintind si mai mult contrazicand chiar si pe "prorocul Ilie" . ce a restituit Branham? te-au intrebat toti fratii inca nu ai spus nimic. ce e ciudat la tine si la voi e si ma intreb cum de nu poti dovedi in nimic credinta ta numai sa arunci niste pastile expirate?

      Ștergere
    10. Unde anume scrie in Biblie ca va veni Ilie la Neamuri? Moise si Ilie sunt amintiti in Maleahi dar cu promisiunea pentru Israel,nicidecum pentru Neamuri : ""Ca nu cumva la venirea Mea sa lovesc TARA cu blestem..."".

      Apoi Zaharia vede si el 2 maslini inaintea lui Dumnezeu,adica pe Moise si Ilie .

      Acestia 2 apar in Noul Testament alaturi de Isus ,pe munte. NU era Branham acolo ci Moise si Ilie. Apoi ni se spune foarte clar ca : ""Prorocii au tinut pana la Ioan"". Nu pana la Branham.

      In SUA mormonii au fost primii care au venit cu aceasta teorie a lui Ilie care restituie ,cand inca Branham nici in schema nu era. Oare nu este posibil ca Branham sa fi preluat de la ei aceasta teorie cu Ilie si sa si-o fi aplicat lui insusi?

      Ștergere
    11. Ca sa intelegeti de ce "behaituloilorsiglasulpastorului" spune ca prorocul Ilie a venit la Israel, trebuie sa ii cititi invatatura eretica de pe blogul lui !
      El sustine ca nici o persoana dintre neamuri nu va fi mantuitra, ci doar Israelitii care sunt risipiti printre neamuri !
      El nu poate deosebii neamurile de Israel, si atunci spune ca toti care cred in Branham sunt de fapt Israeliti rataciti prin alte popoare ! Nu stiu ce face cu Africanii care cred mesajul, sau cu Japonezii ! Chiar nu cred ca Japonezii sau Africanii sunt Israeliti risipiti !

      Ștergere
    12. In Biblie nu este data nici o fagaduinta pentru neamurile pagane, Dumnezeu a pregatit Imparatia numai pentru Neamurile semintiilor iesite din Abraham , adica pentru Israel . In Biblie citim asta in multe versete in vechiul si in noul Testament . Eu am dat explicatii in multe articole pe blogul meu Dumnezeu a aratat aceasta taina si prin Cuvantul vorbit de fratele Branham,, de apostolii Petru, Iacov, Pavel , dar voi nu puteti sa credeti , de aceea nu vedeti unde este scris .Cuvantul ne-a aratat ca vom gasi unde este scris, daca vom crede . Si Dumnezeu n-a avut alti profeti biblici decat numai din poporul Lui , care este Israel . Israelul este inca imprastiat, in Palestina au trait multe secole doar o parte din Israel , pe care Domnul a impietrit-o la prima Lui venire, ca sa nu-l poata recunosate si sa-si faca nestingherit lucrarea de mantuire . Pavel a spus ca atunci cand ultimul credincios dintre neamuri va intra in staul ca oaie a lui Isus Hristos , Fiul lui Dum,nezeu, tot Israelul va fi mantuit si vor fi sterse toate faradelegile lui Iacov Si atunci abia va incepe El sa se descopere si celor impietriti din casa lui Iuda, care este si casa Lui de nastere , fiindca mantuire vine de la Iudei pentru toate semintiile lui Iacov si pentru Neamurile lui dintre toate popoarele in care Dumnezeu il-a risipit cu un scop bine stabilit, acela de-a face ca samanta lui Abraham sa fie ca stelele cerului si ca nisipul marii, pentru ca in Hristos sa fie binecuvantate toate neamurile pamantului care primesc descoperirea lui Isus Hristos printr-o credinta de acelasi pret cu aceea a apostolilor Lui Dumnezeu a lasat cele 10 semintii sa-si piarda identitatea intre neamurile pe teritoriul carora au emigrat, pentru ca s-o regaseasca in crestinism , printr-o nastere din nou, care este tocmai botezul cu Duhul Sfant . Asadar, nimeni nu se poate naste din nou ca si cetatean al Imparatiei, daca nu este provenit si fizic din samanta lui Abraham, prin care este promisa binecuvantarea .
      Cine sunt aceia care vor ajunge sa-si recunoasca provenienta, n-a putut sa stie nimeni inainte ca Domnul sa ia Cartea si sa-i rupa pecetile , si este scris " chiar daca sunt ca nisipul marii, numai o ramasita vor fi salvati anume aceia care sunt scrisi in Carte " Isaia a zis asa, ca numai o ramasita se va intoarce (pocai ) "O ramasita, ramasita lui Iacov, se va intoarce la Dumnezeul cel puternic. Nici o vorba, in toata scriptura, despre neamuri pagane ! Branham n-a preluat nici o teorie, el ne-a transmis doar Mesajul cu care a fost trimis de Ingerul Domnului Insusi . Oamenii in general nu stiu cine este Ingerul Domnului si nici cine este Isus Hristos Fiul lui Dumnezeu . Si observ ca nici anonimii in frunte cu seful acestui blog nu stiu si nici n-au inteles intrebarea pe care le-am pus-o . Ei nu sunt interesti sa citeasca ce am scris eu , sunt interesati doar sa ma caute in coarne si sa gaseasca noduri in papura verde
      In Biblie este scris despre mai multi Fii ai lui Dumnezeu, dar Unul singur este Domnul Isus Hristos si asa v-am intrebat ; " cine ziceti voi ca ar fi Acesta, Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu ? "

      Ștergere
    13. idei false nebiblice. interpretari care nu au de-a face cu planul lui Dumnezeu. Zici" Dumnezeu a aratat aceasta taina si prin Cuvantul vorbit de fratele Branham"
      Unde spune "prorocul" aceasta "taina" ? Inventezi !!!
      Mai zici "cine ziceti voi ca ar fi Acesta, Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu ?" Intrebare nebiblica. Ca Isus Hristos Fiul lui Dumnezeu ESTE RASPUNSUL NU ESTE INTREBAREA MAI RATACITULE !!!! Pervertesti Biblia dar nu iti mai merge inselatorule.

      Ștergere
    14. ""In Hristos nu mai este nici iudeu,nici grec..."". Deci ideile prezentate de behait sunt idei false,nebiblice. Mantuirea vine de la iudei fiindca de la vine ei Hristosul,fiind din semintia lui David dupa trup.

      Dumnezeu si-a intors fata de la Israel fiindca au lepadat pe Mesia. Si din aceasta cauza doar ramasita va fi mantuita,nu tot Israelul.

      ""......Dumnezeu a pregatit Imparatia numai pentru Neamurile semintiilor iesite din Abraham , adica pentru Israel "". O mare ciorba nu am mai citit de mult. Se amesteca semintiile lui Abraham cu Neamurile . Evident doar de la Branham putea sa plece prostia asta. Nu se putea ca din copiii lui Avraam sa apara toate neamurile pamantului. Evident ca Pavel se refera la urmasii spirituali ai lui Avraam adica copii fagaduintei,cei de sub Har.Acestia simbolic sunt urmasii lui Avraam,nu fizic. Branham iarasi a preluat o teorie si o plaseaza in plan fizic.Cum a facut si cu samanta sarpelui,asa face cu expresia ""copii fagaduintei"" adica ""copii lui Avraam"". Pavel explica foarte clar ca asta este in sens simbolic,spiritual...nu trebuia luat literlalmente.

      Ștergere
    15. Nu era nevoie de nici o asezare prin "profet".

      Iar daca te referi la dezvoltarea si evolutia fireasca -normala- a crestinismului dupa o reforma ca si cea facuta in anii 1600, este cu totul altceva. Este un alt subiect.

      Stiu ca nu poti crede realitatea, dar o zic a suta oara, ca Branham nu a reasezat nimic.
      El a fost pastor penticostal la "Tabernacolul Penticostal" de unde a si luat majoritatea invataturilor apoi a urmat Larkin si altii. Pe cine crezi ca mai prostesti Nelutule?

      Ideile voastre sunt exprirate nu numai nebiblice. Au expirat.

      Accesul liber la toate predicile lui Branham si la istoria evenimentelor din viata lui, ne-au aratat clar cu cine am avut de-a face zeci de ani. Cu un mesaj si un profet mincinos.

      Cum a zis Adi si altii ar trebui sa ii fie rusine lui Branham ca a mintit si voua la fel ca desi stiti adevarul, si stiti ca noi stim ca voi mintiti, voi continuati cu niste incercari ieftine sa prostiti publicul. Esti de-a dreptul penibil Nelutule.

      De ce aperi lucruri pentru care nu ai 2-3 marturii, cum zice Biblia? Nu mai crezi in Biblie?

      Poeziile voastre plicticoase "Multumim lui Dumnezu ca a trimis in generatia noastra un profet ca sa descopere taina cutare, taina cutare..." sunt dovedite ca fiind minciuni. Invataturi false.

      Anonimule ai dat un raspuns cum niciodata nici eu nu puteam da. Ai scris ca faptul ca Isus Cristos este Fiul lui Dumnezeu este un raspuns nu este o intrebare. Foarte tare.

      Multumesc tuturor pentru comentarii. Am o inima multumitoare sa vad ca fratii cresc in intelepciune si evolueaza si ca pot discerne tot mai mult si mai bine adevarul biblic de falsul din mesaj. Ma bucur mult si de blogul lui Adi arata foarte bine si are articole foarte tari pe care le recomand celor care cauta adevarul.

      Ce pot sa mai zic? Slava Domnului pentru tot.

      Am ascultat prezentarea cu norul. E o spalatura de cadavre. Are grave lipsuri, si ascunde exact lucrurile care dovedesc ca Branham a mintit. El vine mult in opozitia afirmatiilor din afara si evita total sa puna fata in fata toate afirmatiile lui Branham si restul evenimentelor.

      Noi tocmai din acestea am aflat ca a mintit. Nu e cinstit ca pune doar partea luminoasa a lunii pe tapet, ca sa ma exprim mai plastic. Pai aia am crezut-o noi ani si ani. Nu aia era problema.

      M-a socat afirmatia lui de la minutul 31:27 "SA VA RUGATI PENTRU DESCOPERIRE PENTRU CA MINTEA VOASTRA NU O VA INTELEGE NICI INTR-UN MILION DE ANI". Sa spui asa ceva este cea mai perversa si diabolica forma de a insela, manipula si dezbina oamenii. Voi intra in detalii cand reusesc ca timp.

      Poate reuseste cineva sa faca un articol ca raspuns, eu sunt ocupat tare saptamanile astea.

      Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti.

      Ștergere
  7. Un ucenic cu capul plat ce crede in venirea planetei "Nibiru"

    Ridicol din cale afara

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai Iacobe tu esti penibil rau de tot.Pai daca biserica catolica a musamalizat Matei 28:19 atunci pica toata teoria lui Branham care spunea ca Numele Tatalui,si al Fiului si al Sfantului Duh este Domnul Isus Hristos. De fapt asta este una din teoriile voastre de baza.

    Voi incepeti sa combateti chiar teoriile de baza ale lui Branham. Dar atat sunteti de incuiiati ca nici nu va dati seama de asta. O faceti doar din dorinta de a venii cu ceva nou cu care sa va impuneti in fata noastra. Dar noi nu suntem atat de prostuti ...cunoastem predicile lui Branham chiar mai bine decat voi. Hehehe....:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pace voua fratilor. Familia mea si cu mine am iesit de la mesaj acum 8 ani. Santem foarte fericiti si binecuvantati.Noi nu am stitu atatea lucruri ca si voi dar am stiut ca Dumnezeu nu minte si nu uraste.Cu asta am spus tot. Domnul Sa va binecuvanteze,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este.In schimb oamenii mint si apoi spun ca le-a vorbit Domnul, asa cum fac prorocii falsi din branhamism.Rusinos.

      Si Branham i-a mintit cand le-a spus ca el este Ilie care duce biserica in rapire.De aceea si asteptau sa invie din sicriu.Asta a fost de fapt baza branhamismului,si asta accentua Branham in predicile sale.Deci branhamismul a murit odata cu Branham. Chiar si moartea lui a fost urata,nedemna pt un slujitor unic care se credea Ilie din Maleahi. Care slujitor din Biblie a murit la voia intamplarii? Cum ar fi fost ca Ap Pavel care a fost trimis sa predice Evnaghelia,sa moara inecat in calatoriile lui pe mare? Lui Branham i sa spus DOAR sa se roage pt bolnavi.Nimeni nu i-a zis ca este Ilie din Maleahi.Acesta e un titlu care si l-a luat singur.

      Peter

      Ștergere
    2. Multa Pace, draga familie Margineanu. Multumim pentru marturie si ne bucuram impreuna cu voi ca ati reusit sa scapati din aceasta temnita intunecata :)

      Bine ati venit pe acest blog, probabil ca l-ati citit de mai de mult timp, iar daca nu, puteti gasi aici un tezaur urias de articole si marturii edificatoare.

      Ștergere
    3. Va multumim frate Abel. Tare ne-am bucurat si de ceea ce ai scris dumneata. Atata dovada frate nu mai poate sa fie data la o parte. Atata adevar nu mai poate fi ascuns de cei frati ce urmeaza invatatura lui Branham. Santeti binecuvantati peste masura. Toti suntem binecuvintati. Poate nu va dati seama dar ati scris lucruri minunate si ati lamurit ceva ce nu se poate gasi oriunde. Deoarece oamenii care sunt la mesaj sunt delasatori si nu cerceteaza. Domnul sa ne binecuvinteze pe toti.

      Ștergere
    4. Domnul sa va binecuvinteze familia Margineanu. Sunteti o bucurie si pentru inima mea.

      Slava Domnului pentru toate si va multumesc pentru marturie.

      Ștergere
    5. Va multumesc. Ma bucur ca am putut fi de folos sufletelor sincere si cautatoare de adevar, impreuna cu fratii mei mai experimentati (eu fiind unul care am iesit destul de tarziu din aceasta mlastina toxica)

      Ștergere
  10. Ce mărturie minunată, sunt clare și sunt căsătorită, a fost fericită cu căsătoria mea, nu până când soțul meu a început să asculte bârfa despre mine că nu sunt fidelă juramurilor noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi ne-am completat pentru divorț, mai târziu ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală, dar nu am putut, așa că am început o încercare despre cum să-mi revin soțul, apoi am fost menționat, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat o vraja de dragoste pe eu și am făcut ca EX-ul meu să se întoarcă la mine în 48 de ore. Sunt copleșitor, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie. greatbabaogbogotemple@gmail.com. Luați legătura cu el, El este într-adevăr mare și puternic. De asemenea, ajută în următoarele aspecte ...
    (1) Opriți divorțul (2) Barrența finală (3) Norocul Vraja (4) Vraja de căsătorie (5) Scăpați de problemele spirituale

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacă doriți să vă salvați căsnicia, trebuie să fiți bine conștienți că veți avea nevoie de ajutor urgent de la un expert. Genul de ajutor care vă va permite să vă schimbați intențiile partenerului de a vă divorța. Prin urmare, dr. Obodo este aici pentru a vă ajuta și a opri divorțul să se întâmple.

    CONTACT DR OBODO Astazi:
    EMAIL: TEMPLEOFANSWER@HOTMAIL.CO.UK
    SAU APEL / WHATSAPP: +234 815 542548-1

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere
  13. Numele meu este Hidago Daniel. Am făcut o promisiune să le spun altora lucrarea minunată a celui care a adus-o înapoi pe fosta mea iubită. El este DR.WEALTHY, care este medic de vrăji și a fost capabil să-mi readucă fostul meu. Fostul meu m-a părăsit chiar în ziua în care și-a întâlnit prietenul în locul meu, din care, fără să știu ea, n-am avut nicio legătură cu ea. S-a înfuriat chiar la vederea prietenului și am fost confuză dacă inițial era înnebunită cu ea. Zile în săptămâni și săptămâni în luni, fosta mea iubită nu mi-a spus niciun cuvânt în timp ce a plecat. Ce făceam? Așa am luat legătura cu DR.WEALTHY pe Internet, care după câteva proceduri și progrese, mi-a readus fostul meu. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-mi exprima sentimentele și ceea ce DR.WEALTHY a făcut pentru mine. A ridicat cu adevărat o sarcină grea de pe pieptul meu. Pentru toți cei de acolo, vă rugăm să nu credeți că situația dvs. este prea primitivă sau prea grea și complicată pentru ca cineva să o înțeleagă. Contactați DR.WEALTHY și găsiți din nou bucuria, contactați-l; wealthylovespell@gmail.com vorbești și cu el la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  14. suntem căsătoriți de 14 ani binecuvântați cu doi copii și viața mergea fără probleme. soțul meu obișnuia să îngrijească familia, dar încetează să facă asta dintr-o dată și a spus că s-a săturat de căsătorie și vrea să mergem pe calea noastră separată și să cerem divorț, dar refuz să semnez hârtia și a mutat a fost o perioadă grea pentru mine, într-o zi când m-am întors de la serviciu, am întâlnit un bun prieten de-al meu după ce am schimbat saluturi, a întrebat despre soțul meu și i-am explicat lucrurile. mi-a spus să nu-mi mai fac griji că are o soluție pentru mine, a introdus un om spiritual puternic numit dr. Ajayi, mi-a dat numărul său, nu l-am sunat imediat pentru că eram sceptic. într-o zi am decis să-l sun și el a răspuns, i-am explicat lucrurile și mi-a spus că problema mea va fi rezolvată și soțul meu se va întoarce peste trei zile, mi s-a spus ce trebuie făcut și i-am urmat instrucțiunile. Astăzi sunt fericit pentru că soțul meu se află în curtea din spate și suntem din nou familie, contactați-l pe Dr. Ajayi pe Whatsapp / Viber: +2347084887094 sau prin e-mail: drajayi1990@gmail.com dacă aveți o problemă de relaționare și veniți și împărtășiți mărturia dvs. ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Salvează-ți căsnicia și recuperează-l urgent pe fostul tău iubit după despărțire / divorț ”Mă numesc Felicia, voi fi pentru totdeauna îndatorată marelui doctor Egwali pentru că am reparat căsătoria ruptă după ce soțul meu m-a părăsit pentru o altă amantă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vrăji până când prietenul meu nu mi l-a prezentat. La început, am fost sceptic cu privire la asta, pentru că am auzit multe despre vrăjitori falși, dar mi-am pus îndoielile în spate, fiind disperat să-l recuperez pe soțul meu și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a cerut. Acum soțul meu s-a întors la doar 48 de ore după ce l-am contactat. Trăiesc din nou fericit cu soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut de lume pe care i-am spus-o. De asemenea, este specializat în vrăji de loterie, vindecarea diferitelor tipuri de boli, plante pentru sarcină, E.T.C. Conectați-vă cu Doctor Egwali prin poșta sa (Dregwalispellbinder@gmail.com) sau Whats-app la +2348122948392

    RăspundețiȘtergere
  16. Auzi, autorule, pe vremea Domunul Isus Hristos, EL a fost numit Belzebut, dupa moartea, inviere si inaltarea LUI l-au numit inselator, acum unul ca tine, care crezi ca transmiti un mesaj adevarat iti aduc aminte ca si Saul credea tot la fel cand pazea hainele celor ce-l omorau pe Stefan. Iti pun o intrebare: Pana cand OAMENII au ales sa introduca trinitatea (300 de ani dupa Hristos) prin VOT (unealta Satanei - daca acei nemernici erau oameni ai lui Dumnezeu - IL INTREBAU PE DUMNEZEU nu-i mancau in fund sa voteze - dar nu-l aveau pe Dumnezeu - davada clara este ce a urmat: EPOCA INTUNECATA in loc de trezire spirituala), chiar pe paginile Bibliei, cum au fost botezati oamenii??? In numele cui au fost botezatii??? De ce nu au fost botezati in numele trinitatii???

    FA 2:38 „Pocăiţi-vă*”, le-a zis Petru, „şi fiecare din voi să fie botezat în Numele lui Isus Hristos, spre iertarea păcatelor voastre; apoi veţi primi darul Sfântului Duh.

    Despre ce vorbim domnilor? despre 'trimitate'. Care-i prima porunca din vechiul si din noul testament???

    Deuternomul 5: 6 ‘Eu sunt* Domnul Dumnezeul tău, care te-am scos din ţara Egiptului, din casa robiei.
    7 Să* n-ai alţi dumnezei afară de Mine.
    Matei 22: 37 Isus i-a răspuns: „‘Să* iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău şi cu tot cugetul tău.’
    38 Aceasta este cea dintâi şi cea mai mare poruncă.

    Exista un singur Dumnezeu - Dumnezeul lui Israel - nu 3 nu trinitate - iar daca e sa gasec o explicatie pentru ceea ce au facut oamenii la Niceea, este foarte simplu: omul care are o legatura puternica cu Dumnezeu este PUTERNIC, este CAP, deci nu mai poate fi ASUPRIT, nu mai poate fi ROBIT, nu mai poate fi SUBJUGAT - uitati-va in cartea Judecatori, si veti observa ca ori de cate ori poporul Israel se apropia de Dumnezeu era PUTERNIC, era CAP, iar cand se incredeau in ei, pacatuiau, si ajungeau SLABI, ajungeau COADA. Deci baietii aia de la Niceea au stiut ce fac - vroiau si vor sa conduca, sa aiba controlul, ei nu vor ca oamenii sa aiba o legatura puternica cu Dumnezeu ci cu ei ca sa-si poata face felul. Rusine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari populare

Iubirea si bunatatea lui Dumnezeu in mesajul lui Branham

Secta - branhamismul ca secta

Evadati din branhamism

Filoane de aur sau ruginite?