25 de intrebari pentru cei ce urmeaza Mesajului
1. Ce anume a restaurat/reasezat Branham ?
2. De ce s-a contrazis si a sucit mereu invatatura?
3. De ce nu are nici o profetie daca e profet?
4. De ce nu a ascultat de Domnul cand a fost avertizat ca va muri?
5. De ce nu a ascultat de Domnul cand i-a zis sa nu mai tipe si sa nu mai critice pe altii caci nici el nu e mai bun ca ei?
6. De ce a mintit ca a fost in/sub/langa nor in 28 februarie 1963 la Flagstaff intalnindu-se acolo cu cei 7 ingeri?
7. De ce in Luca 17, Fiul Omului cand se descopera, El incheie lucrarea in aceeasi zi, noaptea, cu rapirea, iar Branham a zis ca norul ala din 1963 si cu el era acea descoperire din Luca 17:30?
8. De ce ne-a mintit ca el a descoperit "Cele 7 Epoci ale Bisericilor?"
9. De ce a falsificat Apoc 10:7 spunand ca el e acolo prezent? Pe cand colo in Apoc 10:7 NU EXISTA PREZENT NICI UN INGER. BIBLIA spune altceva. Acolo este doar un ANUNT -PRICEPETI ODATA LIMBA ROMANA?- ca el VA VENI iar in Apoc 11:15 ingerul al-7lea intradevar apare SI DESCOPERA TAINA. NOUA IMPARATIE A LUI CRISTOS. Ingerul puternic ce coboara cu carticica anunta ca va veni, la viitor, ingerul al-7-lea.
9a. De ce negati si interpretati fals Biblia in acest context al Apoc 10:7 in mod continuu?
10. De ce a mintit ca el a descoperit toate tainele pe cand colo HABAR NU A AVUT DE CUVANTUL DOMNULUI si l-a copiat de la Larkin, adventisti, etc?
11. De ce a plagiat invataturile altora si a copiat botezul apostolic, D-zeirea Domnului, etc. zeci si sute de afirmatii si invataturi de la altii si le-a transmis ca si propriile lui revelatii ?
12. De ce a mintit ca el este Ilie promis evreilor in Maleahi 4:5,6 iar apoi a zis ca acest Ilie este Isus Cristos Insusi, adica el, Branham este Isus?
13. De ce a "prezis" fals anul 1977, cand de fapt un profet adevarat trebuie sa profeteasca "ASA VORBESTE DOMNUL" sigur pe sine si pe ce Domnul i-a dat.
14. De ce a bagat femeile in iad, le-a jignit, umilit, le-a numit scroafe, galeti de gunoi, pentru ca isi taie din par sau poarta pantaloni si el a umblat ani de zile cu doi homosexuali, angajati la Tabernacol, ei fiind cei care ne-au si facut toate benzile cu inregistrarile cu mesajul?
15. De ce nu am gasit in toate inregistrarile O SINGURA PROFETIE LA VIITOR CU ASA VORBESTE DOMNUL si apoi sa o vedem implinita ?
16. De ce a mintit ca nu a umblat cu penticostalii, pe cand colo el insusi era pastor penticostal la Tabernacolul Penticostal chiar cand Hope traia, (numit ulterior Tabernacolul Branham)?
17. Ce anume a reasezat acel Ilie de care voi vorbiti?
18. Cum a reasezat TOATE LUCRURILE?
19. Cand a reasezat toate lucrurile?
20. Unde sunt toate lucrurile reasezate de el?
21. Cine este acel Ilie care a reasezat TOATE lucrurile?
22. Unde arata Biblia cinci veniri ale duhului lui Ilie?
22. Despre ce tara, copii, vorbeste Domnul in Maleahi ca o va lovi cu blestem daca nu gaseste in ea toate lucrurile reasezate de Ilie sau ca va intoarce inimile?
23. De ce dupa ce invata clar biblic cu harta desenata de mana lui, apoi transcrisa pe tabla, cu exemple din Biblie clare si insista mult ca mai este o Saptamana, 7 zile pentru Israel, apoi intr-un mod ciudat ISI NEAGA TOTAL CUVINTELE LUI PROPRII SI INVENTEAZA O ALTA DOCTRINA? Dar si mai rau este ca el NU MAI STIE CA TOCMAI EL A INVATAT ASTA -7 Zile- PE OAMENII cu un an inainte. (Cineva il intreaba exact despre banda ascultata de el in care il auzise pe Branham dand invatatura asta. Branham inconstient, il contrazice pe om.)
24. De ce Branham a predicat cu insistenta impotriva la "evanghelia sociala" cand colo Biblia vorbeste clar ca in Biserica este dat si darul ajutorarilor, carmuirilor, etc si sunt nenumarate exemple care ne poruncesc sa facem binele pe acest pamant si sa avem o influenta pozitiva in societate. Insasi slujba de diacon a fost "nascuta" tocmai pentru acest gen de slujire, ajutoare alimentare, financiare, consiliere, etc.
25. De ce nu vreti sa raspundeti in mod obiectiv la subiectele ridicate de mine, Adi si alti frati, in acest blog?
26. De ce a zis Branham ca Isus nu a spus niciodata despre Sine ca El este Fiul lui Dumnezeu? Ba a mers pana acolo ca a spus ca cei care zic asa ceva nu isi cunosc Biblia.
27. A cunoscut Branham Biblia spunand o asemenea prostie si neadevar din intrebarea 26?
28. De ce a pretins ca el a descoperit Cele 7 Peceti cand de fapt ele sunt aprox 90 % o reluare a celor 7 Epoci care contin istorie si politica religioasa pe care le-a predicat si inainte si sunt preluate de la altii?
29. De ce Domnul in Matei 17 cand vorbeste despre Ilie, vorbeste despre unul la viitor, si nu de doi, asa cum noi cei care am urmat sau urmam mesajul am invatat ca sunt?
30. De ce a mintit ca la raul Ohio in iunie 1933 dupa o trezire in cort au fost pana la 10.000 de martori si 500, 1000, 3000, 5000 de botezati si ca in fata lor s-a vazut lumina si sa auzit o voce din cer care a spus: "Asa cum Ioan Botezatorul a fost trimis...samd" ? (In pozele de atunci se vad 15-20 de suflete, iar presa din aceea vreme a publicat in ziarul local doar 14 convertiti.)
31. De ce abia in 1965, anul mortii sale, Branham permite recasatoria barbatilor in anumite situatii, desi in zeci de ani prietenii lui cu studii in Biblie, i-au spus acest lucru inca din 1940 si ceva. Chiar si fiul sau Billy Paul, considerat rebel, a dovedit mai multa intelepciune si calauzire decat "profetul" Branham deoarece nu l-a ascultat si s-a recasatorit. De ce el a pretins ca Dumnezeu l-a calauzit si atunci si dupa aceea cand s-a contrazis total?
32. De ce nu si-a cerut scuze public pentru aceasta eroare, (si multe altele) Branham fiind slujitor public cunoscut si mii de oamenii au suferit dezamagiri mari cand el a sucit din nou invatatura? Acesti oameni isi pusesera viata si increderea in el.
33. Deja a spus Adi asta. O pun ca intrebare. De ce Branham a pretins ca a tinut singur familia vanand veverite in adolescenta, fiind orfan de tata, cand toate dovezile, inclusiv cuvintele lui inregistrate arata ca tatal sau a murit mult mai tarziu.
34. De ce a anuntat cele 7 vedenii-profetii (cu Hitler, Musolinii, masina ou, etc) abia la apr. 15 ani dupa ce ele s-au intamplat? (iar unele deja erau terminate-implinite in 1933, dar el nu stia, cand el avuse vedenie cu ele)
34.a - De ce a cerut celor doi homosexuali angajati la Tabernacol, sa le "retuseze" sa le rearanjeze, aceste vedenii, profetii?
35. De ce a spus in mod public ca el niciodata nu ar primi cadou un Cadillac, deoarece nu se cade sa mearga cu el la oamenii saraci acasa, iar apoi l-a primit totusi dar niciodata nu si-a cerut scuze pentru ce a zis anterior?
36. De ce a contrazis Biblia spunand ca "sarpele a facut sex cu Eva si ea l-a nascut pe Cain" iar Biblia spune "Adam s-a impreunat cu nevasta-sa Eva, ea a ramas insarcinata si a nascut pe Cain"
37. De ce cand Billy Paul fiul lui a vrut sa vb cu Branham despre casatoria lui, Branham i-a zis" Da-te cu capul de pereti" ?
38. De ce daca fiul lui, vazand nepasarea tatalui sau, a mers si s-a insurat, Branham a mers si i-a despartit si a cerut lui fiul sau sau sa bage divortul?
39. Si de ce dupa ce Billy Paul a bagat divortul la porunca lui, Branham i-a interzis sa se recasatoreasca?
40. Si de ce, dupa toate acestea plus altele, dupa 8-10 ani mai tarziu, cum am mai zis la intrebarea 31, Branham ajunge la cuvintele lui Billy Paul?
41. Putem spune ca un pusti de 20 de ani a fost mult mai echilibrat, mult mai spiritual si mai rational decat "profetul" ? Eu zic ca da. Putem spune asta. Toate dovezile arata ca a fost.
42. Unde scrie in Biblie despre "Cele 7 Epoci ale Bisericilor"?
43. De ce Branham a invatat si predicat insistent ca rapirea Bisericii va fi inainte de "necazul cel mare" pe cand colo Domnul Isus spune ca rapirea va fi inainte de finalizarea lui "din cauza alesilor timpul va fi scurtat."
44. Legat de Rapirea inainte de "necaz", credeti ca este suficient un argument de acest tip care circula la mesaj si preluat de la Branham: "Domnul nu va lasa Mireasa Lui sa sufere"? Dar "Mireasa", crestinii, aproape mereu au suferit persecutie si acum sufera abuzuri grave, mai ales in tarile islamice.
45. De ce Branham a spus ca "gloata cea mare" din Apocalipsa e Mireasa si apoi ca nu e Mireasa?
46. De ce dupa ce prima data a invatat corect "Cele 70 de saptamani" a spus ca antihristul din Daniel, este Domnul Isus Cristos?
47. Este Isus Cristos antihristul acela? (dupa intrebarea 46 si invatatura lui Branham)
48. De ce se predica si invata in adunarile de la mesaj ca Branham e Ilie si ca el a descoperit taina Dumnezeirii, a botezului apostolic, Cina Domnului, Antihristul, babilonul, Cele 7 Epoci, etc. desi multi stiu ca nu e adevarat ?
49. Credeti ca minciuna, in contextul intrebarii 48, va va ajuta si va va apara istoria si reputatia obtinuta la mesaj pe parcursul zecilor de ani?
50. Este biblic ca pe langa Numele lui Isus, sa folosesti "cuvinte secrete", sa zicem "magice", cand te rogi pentru bolnavi precum Branham folosea? (Now, here's what it is. There's three words that I have to repeat at that time. See? And it's the three high words of the Bible. No mortal on earth know it. See? And when I ask that, and then I feel that drop, then it comes shakes back to a place in return of that spirit. Then the...?... healed. That's the reason you hear me say that. See? That's what takes place. Experiences, Phoenix, AZ, 48-0302)
51. Este biblic si corect ca un inger sa vina la un mesager si sa nu se prezinte cu numele?
52 De ce minte Branham cand spune: "Eu nu spun ca sunt un profet, nimeni nu m-a auzit vreodata spunand asta" desi pe aproape toate benzile il auzim ca spune "crezi ca sunt profetul lui Dumnezeu? crezi ca sunt profetul lui Dumnezeu?" ?
53. Este corect ca atunci cand gresesti in invatatura ceva vadit si clar iar cineva te contrazice sau incearca sa te ajute, tu sa ii pui acelei persoane etichete cu personaje negative ale Bibliei (Iuda, Core, Datan, etc) si sa ii numesti "credincios prefacut" precum Branham si liderii de la mesaj fac cu proprii lor frati crestini?
54. De ce nu exista dovezi ca 10.000 de musulmani s-au convertit in Africa de Sud asa cum Branham pretinde?
55. De ce s-a contrazis frecvent Branham despre calatoria lui in India? A zis fie ca a fost un esec mare, fie ca a fost un succes.
56. De ce din calatoria in India exista poze cu Branham alaturi de 10-50-100 de oameni dar nu exista nici o poza, imagine cu acele 300.000 sau 500.000 de convertiti "la o singura adunare" ?
57. Este adevarat ca atunci cand acel orb s-a vindecat oamenii au rupt randurile armatei ca sa-l atinga pe Branham sau este adevarata varianta caci pentru ca nu s-a vindecat orbul oamenii au vrut sa il ucida pe Branham?
58. De ce daca a avut succesul atata de mare in India, s-a grabit sa vina acasa urgent, renuntand la vanatoarea de tigri?
59. De ce s-a intors cu o mare depresie din India daca a avut asa mare biruinta pentru Dumnezeu aducand 500.000 de pagani la Domnul Isus Cristos?
60. De ce a spus ca in aceasta calatorie i s-a implinit "Viziunea Cortului" in care este vorba despre Africa nu India ?
61. De ce totusi inainte sa moara in 1965, revine la subiectul "Viziunea Cortului", "pe care eu o astept" zice Branham. Apoi a murit.
62. De ce daca era un profet ca cei din VT, asa cum pretindea si noi pretindem ca era, habar nu a avut de moartea presedintelui Kennedy? Tot asa cum toti profetii anuntau moartea imparatilor in VT.
63. De ce nu a avertizat America, precum profetii din vechime pe Israel, de pericolul din 1962 legat de bombele nucleare sosite in Cuba din Rusia?
(Habar nu a avut de nimic ceea ce demonstreaza ca el avea darul prorociei, pentru a motiva credinta oamenilor in vindecarea divina, nu ca avea slujba de profet mondial. Nimic din ce a vorbit si facut in 35 de ani, nu dovedeste decat darul, nu slujba de profet.)
64. De ce cand a spus vedenia despre o femeie rea ce se ridica in America a spus "Asa vorbeste Domnul" dar apoi zis ca nu stie ce e acea femeie, poate e presedinta, poate vicepresedinta, poate sotia lui Kennedy, poate va fi Biserica catolica in putere politica in SUA...etc?
65. Ce fel de "Asa vorbeste Domnul" este acesta cu "poate, poate, poate, nu stiu, probabil...etc" ?
66. Invatatura lui Branham ca "daca cineva nu crede un singur cuvant din Biblie sau il interpreteaza gresit, este un mincinos" i se aplica si lui? Sau a mai zis ca "daca cineva invata lucruri pe care apostolul Pavel nu le-a predicat este un invatator fals" i se aplica si lui Branham ?
67. Invatatura lui Branham predicata in "Unsii falsi" cum ca "un om poate avea un dar spiritual condus perfect de Duhul Sfant dar acel om poate fi un invatator si un profet fals" i se aplica si lui sau numai la altii?
68. De ce ingerul care s-a "prezentat" la Branham nu s-a prezentat cu numele si mai mult decat atat nici el nu a pronuntat numele celui pe care l-a vizitat, adica "Branham", asa cum este modelul 100% biblic?
69. Daca a fost "profetul" de ce a semanat atat discordie si dezbinare intre frati, punandu-i sa se priveasca in "3 feluri de credinciosi" pentru opinii diferite, si nu a adus "unitatea credintei si a cunostintei Fiului lui Dumnezeu" cum se spune in Efeseni ca aduc slujitorii lui Dumnezeu?
70. A avut Branham discernamant spiritual corect daca el a numit "proroci mincinosi care ameninta cu moartea pe altii care nu cred ce le spun ei" pe cei care i-au spus ca "Asa vorbeste Domnul: "Cel care este in prima linie in vindecarea divina pana la sfarsitul lui 1965 va fi omorat pentru ca a luat-o pe calea gresita a lui Dowie"?
(John Alexander Dowie a fost tot asa, ca si Branham, cunoscut ca fiind un mare vindecator, dar care, -din pacate zic eu-, spre sfarsitul vietii sale s-a autoproclamat "profetul Ilie restauratorul" si a cazut in multe alte erezii.)
71. A fost corect Branham cand a criticat mereu Sarbatoarea de Craciun si bradutul de Craciun, si cand colo el a tinut mereu si Craciunul si a avut si pom de Craciun in casa lui? (un prieten penticostal, cand i-a vazut bradutul in casa l-a numit ipocrit pe Branham, nu ca avea bradut ci pentru ca tipa impotriva lui din amvon.)
72. De ce in toate vedeniile anterioare martie 1963 a vorbit despre 5 ingeri care l-au vizitat iar dupa o discutie cu Lee Vayle, a schimbat totul la 7 ingeri?
73. Daca vedenia spusa in "Domnilor este acesta timpul?" fiul lui Branham, Iosif a tipat cand s-a auzit o bubuitura mare, de ce Iosif nu a fost la vanatoare cu Branham in 6-9 Martie cand bubuitura s-a auzit?
74. Se poate ca vedenia sa fi fost de fapt despre moartea lui Branham? El a spus la inceput ca asa si este -moartea lui. Cand s-a intamplat accidentul trist din care Branham a murit, Iosif chiar a tipat dupa bubuitura.
75. E posibil ca in cauza erorilor in care Branham a intrat, sa nu mai faca diferenta intre lucrurile corecte si false nici chiar din vedeniile lui ?
76. De ce Branham ne-a invatat fals (un dumnezeu fals) ca noi crestinii credem in acelasi Dumnezeu ca si islamul? "The Mohammedans believe the same God we believe." ("We Have Seen His Star and Have Come to Worship Him," tape #63-1216)
77. Avertizarea biblica pentru cei care adauga la Cuvant este valabila si pentru Branham sau numai pentru noi? (In Apocalipsa scrie: "Si Duhul si Mireasa zic: "Vino". In Cele 7 Epoci Branham spune "Si Duhul si Profetul si Mireasa zic:" Vino".
78. E un mincinos cine adauga cu nesimtire la sfantul Cuvant, un titlu personal pentru a se potrivi cu ideile lui, schimband astfel adevarul Scripturilor, asa cum am scris in intrebarea 77?
79. Este biblic ca un slujitor al Evangheliei, cum Branham s-a pretins, sa se blesteme si sa ceara lui Dumnezeu sa fie ucis daca ceea ce spune el nu e adevarat? Adica, asta este un mod prin care trebuie sa se faca crezut un predicator?
Ai si tu cateva intrebari? Trimite-le.
23. De ce dupa ce invata clar biblic cu harta desenata de mana lui, apoi transcrisa pe tabla, cu exemple din Biblie clare si insista mult ca mai este o Saptamana, 7 zile pentru Israel, apoi intr-un mod ciudat ISI NEAGA TOTAL CUVINTELE LUI PROPRII SI INVENTEAZA O ALTA DOCTRINA? Dar si mai rau este ca el NU MAI STIE CA TOCMAI EL A INVATAT ASTA -7 Zile- PE OAMENII cu un an inainte. (Cineva il intreaba exact despre banda ascultata de el in care il auzise pe Branham dand invatatura asta. Branham inconstient, il contrazice pe om.)
24. De ce Branham a predicat cu insistenta impotriva la "evanghelia sociala" cand colo Biblia vorbeste clar ca in Biserica este dat si darul ajutorarilor, carmuirilor, etc si sunt nenumarate exemple care ne poruncesc sa facem binele pe acest pamant si sa avem o influenta pozitiva in societate. Insasi slujba de diacon a fost "nascuta" tocmai pentru acest gen de slujire, ajutoare alimentare, financiare, consiliere, etc.
25. De ce nu vreti sa raspundeti in mod obiectiv la subiectele ridicate de mine, Adi si alti frati, in acest blog?
26. De ce a zis Branham ca Isus nu a spus niciodata despre Sine ca El este Fiul lui Dumnezeu? Ba a mers pana acolo ca a spus ca cei care zic asa ceva nu isi cunosc Biblia.
27. A cunoscut Branham Biblia spunand o asemenea prostie si neadevar din intrebarea 26?
28. De ce a pretins ca el a descoperit Cele 7 Peceti cand de fapt ele sunt aprox 90 % o reluare a celor 7 Epoci care contin istorie si politica religioasa pe care le-a predicat si inainte si sunt preluate de la altii?
29. De ce Domnul in Matei 17 cand vorbeste despre Ilie, vorbeste despre unul la viitor, si nu de doi, asa cum noi cei care am urmat sau urmam mesajul am invatat ca sunt?
30. De ce a mintit ca la raul Ohio in iunie 1933 dupa o trezire in cort au fost pana la 10.000 de martori si 500, 1000, 3000, 5000 de botezati si ca in fata lor s-a vazut lumina si sa auzit o voce din cer care a spus: "Asa cum Ioan Botezatorul a fost trimis...samd" ? (In pozele de atunci se vad 15-20 de suflete, iar presa din aceea vreme a publicat in ziarul local doar 14 convertiti.)
31. De ce abia in 1965, anul mortii sale, Branham permite recasatoria barbatilor in anumite situatii, desi in zeci de ani prietenii lui cu studii in Biblie, i-au spus acest lucru inca din 1940 si ceva. Chiar si fiul sau Billy Paul, considerat rebel, a dovedit mai multa intelepciune si calauzire decat "profetul" Branham deoarece nu l-a ascultat si s-a recasatorit. De ce el a pretins ca Dumnezeu l-a calauzit si atunci si dupa aceea cand s-a contrazis total?
32. De ce nu si-a cerut scuze public pentru aceasta eroare, (si multe altele) Branham fiind slujitor public cunoscut si mii de oamenii au suferit dezamagiri mari cand el a sucit din nou invatatura? Acesti oameni isi pusesera viata si increderea in el.
33. Deja a spus Adi asta. O pun ca intrebare. De ce Branham a pretins ca a tinut singur familia vanand veverite in adolescenta, fiind orfan de tata, cand toate dovezile, inclusiv cuvintele lui inregistrate arata ca tatal sau a murit mult mai tarziu.
34. De ce a anuntat cele 7 vedenii-profetii (cu Hitler, Musolinii, masina ou, etc) abia la apr. 15 ani dupa ce ele s-au intamplat? (iar unele deja erau terminate-implinite in 1933, dar el nu stia, cand el avuse vedenie cu ele)
34.a - De ce a cerut celor doi homosexuali angajati la Tabernacol, sa le "retuseze" sa le rearanjeze, aceste vedenii, profetii?
35. De ce a spus in mod public ca el niciodata nu ar primi cadou un Cadillac, deoarece nu se cade sa mearga cu el la oamenii saraci acasa, iar apoi l-a primit totusi dar niciodata nu si-a cerut scuze pentru ce a zis anterior?
36. De ce a contrazis Biblia spunand ca "sarpele a facut sex cu Eva si ea l-a nascut pe Cain" iar Biblia spune "Adam s-a impreunat cu nevasta-sa Eva, ea a ramas insarcinata si a nascut pe Cain"
37. De ce cand Billy Paul fiul lui a vrut sa vb cu Branham despre casatoria lui, Branham i-a zis" Da-te cu capul de pereti" ?
38. De ce daca fiul lui, vazand nepasarea tatalui sau, a mers si s-a insurat, Branham a mers si i-a despartit si a cerut lui fiul sau sau sa bage divortul?
39. Si de ce dupa ce Billy Paul a bagat divortul la porunca lui, Branham i-a interzis sa se recasatoreasca?
40. Si de ce, dupa toate acestea plus altele, dupa 8-10 ani mai tarziu, cum am mai zis la intrebarea 31, Branham ajunge la cuvintele lui Billy Paul?
41. Putem spune ca un pusti de 20 de ani a fost mult mai echilibrat, mult mai spiritual si mai rational decat "profetul" ? Eu zic ca da. Putem spune asta. Toate dovezile arata ca a fost.
42. Unde scrie in Biblie despre "Cele 7 Epoci ale Bisericilor"?
43. De ce Branham a invatat si predicat insistent ca rapirea Bisericii va fi inainte de "necazul cel mare" pe cand colo Domnul Isus spune ca rapirea va fi inainte de finalizarea lui "din cauza alesilor timpul va fi scurtat."
44. Legat de Rapirea inainte de "necaz", credeti ca este suficient un argument de acest tip care circula la mesaj si preluat de la Branham: "Domnul nu va lasa Mireasa Lui sa sufere"? Dar "Mireasa", crestinii, aproape mereu au suferit persecutie si acum sufera abuzuri grave, mai ales in tarile islamice.
45. De ce Branham a spus ca "gloata cea mare" din Apocalipsa e Mireasa si apoi ca nu e Mireasa?
46. De ce dupa ce prima data a invatat corect "Cele 70 de saptamani" a spus ca antihristul din Daniel, este Domnul Isus Cristos?
47. Este Isus Cristos antihristul acela? (dupa intrebarea 46 si invatatura lui Branham)
48. De ce se predica si invata in adunarile de la mesaj ca Branham e Ilie si ca el a descoperit taina Dumnezeirii, a botezului apostolic, Cina Domnului, Antihristul, babilonul, Cele 7 Epoci, etc. desi multi stiu ca nu e adevarat ?
49. Credeti ca minciuna, in contextul intrebarii 48, va va ajuta si va va apara istoria si reputatia obtinuta la mesaj pe parcursul zecilor de ani?
50. Este biblic ca pe langa Numele lui Isus, sa folosesti "cuvinte secrete", sa zicem "magice", cand te rogi pentru bolnavi precum Branham folosea? (Now, here's what it is. There's three words that I have to repeat at that time. See? And it's the three high words of the Bible. No mortal on earth know it. See? And when I ask that, and then I feel that drop, then it comes shakes back to a place in return of that spirit. Then the...?... healed. That's the reason you hear me say that. See? That's what takes place. Experiences, Phoenix, AZ, 48-0302)
51. Este biblic si corect ca un inger sa vina la un mesager si sa nu se prezinte cu numele?
52 De ce minte Branham cand spune: "Eu nu spun ca sunt un profet, nimeni nu m-a auzit vreodata spunand asta" desi pe aproape toate benzile il auzim ca spune "crezi ca sunt profetul lui Dumnezeu? crezi ca sunt profetul lui Dumnezeu?" ?
53. Este corect ca atunci cand gresesti in invatatura ceva vadit si clar iar cineva te contrazice sau incearca sa te ajute, tu sa ii pui acelei persoane etichete cu personaje negative ale Bibliei (Iuda, Core, Datan, etc) si sa ii numesti "credincios prefacut" precum Branham si liderii de la mesaj fac cu proprii lor frati crestini?
54. De ce nu exista dovezi ca 10.000 de musulmani s-au convertit in Africa de Sud asa cum Branham pretinde?
55. De ce s-a contrazis frecvent Branham despre calatoria lui in India? A zis fie ca a fost un esec mare, fie ca a fost un succes.
56. De ce din calatoria in India exista poze cu Branham alaturi de 10-50-100 de oameni dar nu exista nici o poza, imagine cu acele 300.000 sau 500.000 de convertiti "la o singura adunare" ?
57. Este adevarat ca atunci cand acel orb s-a vindecat oamenii au rupt randurile armatei ca sa-l atinga pe Branham sau este adevarata varianta caci pentru ca nu s-a vindecat orbul oamenii au vrut sa il ucida pe Branham?
58. De ce daca a avut succesul atata de mare in India, s-a grabit sa vina acasa urgent, renuntand la vanatoarea de tigri?
59. De ce s-a intors cu o mare depresie din India daca a avut asa mare biruinta pentru Dumnezeu aducand 500.000 de pagani la Domnul Isus Cristos?
60. De ce a spus ca in aceasta calatorie i s-a implinit "Viziunea Cortului" in care este vorba despre Africa nu India ?
61. De ce totusi inainte sa moara in 1965, revine la subiectul "Viziunea Cortului", "pe care eu o astept" zice Branham. Apoi a murit.
62. De ce daca era un profet ca cei din VT, asa cum pretindea si noi pretindem ca era, habar nu a avut de moartea presedintelui Kennedy? Tot asa cum toti profetii anuntau moartea imparatilor in VT.
63. De ce nu a avertizat America, precum profetii din vechime pe Israel, de pericolul din 1962 legat de bombele nucleare sosite in Cuba din Rusia?
(Habar nu a avut de nimic ceea ce demonstreaza ca el avea darul prorociei, pentru a motiva credinta oamenilor in vindecarea divina, nu ca avea slujba de profet mondial. Nimic din ce a vorbit si facut in 35 de ani, nu dovedeste decat darul, nu slujba de profet.)
64. De ce cand a spus vedenia despre o femeie rea ce se ridica in America a spus "Asa vorbeste Domnul" dar apoi zis ca nu stie ce e acea femeie, poate e presedinta, poate vicepresedinta, poate sotia lui Kennedy, poate va fi Biserica catolica in putere politica in SUA...etc?
65. Ce fel de "Asa vorbeste Domnul" este acesta cu "poate, poate, poate, nu stiu, probabil...etc" ?
66. Invatatura lui Branham ca "daca cineva nu crede un singur cuvant din Biblie sau il interpreteaza gresit, este un mincinos" i se aplica si lui? Sau a mai zis ca "daca cineva invata lucruri pe care apostolul Pavel nu le-a predicat este un invatator fals" i se aplica si lui Branham ?
67. Invatatura lui Branham predicata in "Unsii falsi" cum ca "un om poate avea un dar spiritual condus perfect de Duhul Sfant dar acel om poate fi un invatator si un profet fals" i se aplica si lui sau numai la altii?
68. De ce ingerul care s-a "prezentat" la Branham nu s-a prezentat cu numele si mai mult decat atat nici el nu a pronuntat numele celui pe care l-a vizitat, adica "Branham", asa cum este modelul 100% biblic?
69. Daca a fost "profetul" de ce a semanat atat discordie si dezbinare intre frati, punandu-i sa se priveasca in "3 feluri de credinciosi" pentru opinii diferite, si nu a adus "unitatea credintei si a cunostintei Fiului lui Dumnezeu" cum se spune in Efeseni ca aduc slujitorii lui Dumnezeu?
70. A avut Branham discernamant spiritual corect daca el a numit "proroci mincinosi care ameninta cu moartea pe altii care nu cred ce le spun ei" pe cei care i-au spus ca "Asa vorbeste Domnul: "Cel care este in prima linie in vindecarea divina pana la sfarsitul lui 1965 va fi omorat pentru ca a luat-o pe calea gresita a lui Dowie"?
(John Alexander Dowie a fost tot asa, ca si Branham, cunoscut ca fiind un mare vindecator, dar care, -din pacate zic eu-, spre sfarsitul vietii sale s-a autoproclamat "profetul Ilie restauratorul" si a cazut in multe alte erezii.)
71. A fost corect Branham cand a criticat mereu Sarbatoarea de Craciun si bradutul de Craciun, si cand colo el a tinut mereu si Craciunul si a avut si pom de Craciun in casa lui? (un prieten penticostal, cand i-a vazut bradutul in casa l-a numit ipocrit pe Branham, nu ca avea bradut ci pentru ca tipa impotriva lui din amvon.)
72. De ce in toate vedeniile anterioare martie 1963 a vorbit despre 5 ingeri care l-au vizitat iar dupa o discutie cu Lee Vayle, a schimbat totul la 7 ingeri?
73. Daca vedenia spusa in "Domnilor este acesta timpul?" fiul lui Branham, Iosif a tipat cand s-a auzit o bubuitura mare, de ce Iosif nu a fost la vanatoare cu Branham in 6-9 Martie cand bubuitura s-a auzit?
74. Se poate ca vedenia sa fi fost de fapt despre moartea lui Branham? El a spus la inceput ca asa si este -moartea lui. Cand s-a intamplat accidentul trist din care Branham a murit, Iosif chiar a tipat dupa bubuitura.
75. E posibil ca in cauza erorilor in care Branham a intrat, sa nu mai faca diferenta intre lucrurile corecte si false nici chiar din vedeniile lui ?
76. De ce Branham ne-a invatat fals (un dumnezeu fals) ca noi crestinii credem in acelasi Dumnezeu ca si islamul? "The Mohammedans believe the same God we believe." ("We Have Seen His Star and Have Come to Worship Him," tape #63-1216)
77. Avertizarea biblica pentru cei care adauga la Cuvant este valabila si pentru Branham sau numai pentru noi? (In Apocalipsa scrie: "Si Duhul si Mireasa zic: "Vino". In Cele 7 Epoci Branham spune "Si Duhul si Profetul si Mireasa zic:" Vino".
78. E un mincinos cine adauga cu nesimtire la sfantul Cuvant, un titlu personal pentru a se potrivi cu ideile lui, schimband astfel adevarul Scripturilor, asa cum am scris in intrebarea 77?
79. Este biblic ca un slujitor al Evangheliei, cum Branham s-a pretins, sa se blesteme si sa ceara lui Dumnezeu sa fie ucis daca ceea ce spune el nu e adevarat? Adica, asta este un mod prin care trebuie sa se faca crezut un predicator?
Ai si tu cateva intrebari? Trimite-le.
Sti , la inceput cand am aflat cateva lucruri care nu corespund cu cuvantul mi-am zis ca Branham a fost un om sincer ,ignorant care nu sia dat seama de niste lucruri si a lasat lucrurile la voia intamplari, nu credeam ca a facut ceva intentionat.
RăspundețiȘtergereAcum cand vad lucrurile mai in ansamblu ,nu mai sunt sigur de asta si chiar cred ca toate aceste lucruri au fost facute si calculate intentionat.
-El stia foarte bine ca nu a fost acolo pe data de 28/februarie/1963 si totusi a promovat voit acest lucru!
-Stia foarte bine de unde a plagiat apocalipsa si totusi a promovat-o ca si cum ar fi o descoperire a ingerilor!
-A prezis venirea D-lui in 1977, cand el stie bine ca a prezice si a profetii este acelasi lucru!
-Stia foarte bine ca un inger este un inger ,nu un predicator!
-Stia foarte bine ca el avea peste 27 de ani ,era casatorit si era pastor la propria biserica penticostala cand tatal sau a murit, nu era un copil asa cum a spus!
Deci ori stia toate aceste lucruri si atunci inseamna inselatorie, ori nu stia si atunci inseamna ca nu l-a trimis D-zeu sa ne aduca nimic !
Stiu ce zici pentru si eu am fost la fel. Nu puteam sa cred ca intentionat a facut.
ȘtergereDar eu inca sunt sigur ca unele faze le-a facut din cauza nevrotismului si a presiunii mentale la care a fost supus si din cauza ca nu stia sa citesca Biblia corect.
Asta e motivul ca le tot intorcea si le sucea. Nu gandea spiritual cand citea ci isi folosea gandirea mistico-imaginara.
ai scris 25 de intrebari si ai ajuns la 29, cu pretentia de completare a listei cu cine mai stie ce .A fost odata unul , sincer , la fel ca tine, pe nume Pilat , care a pus doar o singura intrebare Unuia pe care-l considera prizonier al lui, si pe care L-a dat la moarte dupa ce s-a spalat SIMBOLIC pe maini, vrand sa arate ca el nu are nici o vina . Si a primit raspuns ? Daca tu vei primi , vreau sa zic daca vei accepta vreunul din cate ti-au fost deja date , fiindca repeti demult intrebarile, ca un dresat , atunci si Pilat a primit , dar N-A AUZIT NIMIC !
RăspundețiȘtergereComparatiile astea bolnavicioase intre Branham si Isus v-au stricat complet viziunea biblica despre un slujitor a lui Dumnezeu, profet, evanghelist orice ar fi el.
ȘtergereFiind intoxicati din brosurile predicate de Branham, nu ma mir, el este cel care la orice situatie SE PUNE PE SINE comparandu-se cu ISUS iar pe farisei si necredinciosi cu alti crestini.
E boala psihica acest tip de comportament.
Am vazut un video recent cum un frate din BM predicand nu departe de Cluj, a vorbit peste o ora comparand intr-un mod total nesimtit si nebiblic, corabia lui Noe si Noe cu Branham si mesajul lui.
A facut si mici scenete, unele cu putin umor-ieftin- altele de toata groaza, dramatizand acel timp cu acesta mai ale invocand ca si Isus spune ca "asa cum a fost atunci va fi si la venirea Fiului Omului" dar desigur, scos total din contextul biblic...ii facea pe oameni sa creada ca daca ei CRED IN ISUS CRISTOS NU ARE NICI O VALOARE CREDINTA LOR.
Ca si cum mesajul haotic a lui Branham este cu mult deasupra la Evanghelia mantuirii.
A facut Evanghelia fara putere ridicand un stalp de idolatrie branhamist foarte puternic.
Nu a vorbit despre nasterea din nou, pocainta, innoire, Jertfa lui ISUS, crucea de la calvar, NIMIC NIMIC ci doar a adus acele comparatii, deja seci, nebiblice si plictisitoare intre mesaj si corabia lui Noe.
Fratilor, minciuna din mesaj a ajuns la aroganta de a injosi mesajul biblic al Evangheliei. Cer sa ne rugam saptamana viitoare ca acest lucru sa nu se repete in Romania.
Sa folosesti exemple biblice ca sa manipulezi oamenii, sa ii sperii, arata ca esti departe de adevar. E jenant sa manipulezi oameni de la tara, cu astfel de chestii ieftine, cu sperietori de ciori.
Daca ar fi totusi vreo legatura metaforica, spirituala intre corabie si acest timp este ca Evanghelia, singurul lucru dat pentru mantuire prin Cristos, ea este corabia acestui timp, caci ISUS a fost este si va fi Singurul care da mantuire celor ce cred in EL !
A zis: "mesajul orei este singurul care ne salveaza!"
De cand mesajul -plagiat-haotic a lui Branham a sangerat la Calvar pentru noi?
Pot niste invataturi noi sau amestecate SA NE SALVEZE?
Trebuie sa fi ORB, TICALOS, NENOROCIT, SARAC SI GOL CA SA CREZI ASA CEVA. Asa este ingerul bisericii din Laodicea ! Asa sunt si cei ce il urmeaza, din pacate.
Frate draga, cat timp voi veti continua cu acele minciuni si eu voi continua sa va arat ca ele nu sunt corecte.
ȘtergereAm dreptul asta de a va spune adevarul asa cum a fost si este si nu cum ne-a fost prezentat?
Domnul Isus si-a exprimat primul in fata dregatorului Pilat , "dreptul " original enuntat de procuror in fata acuzatului ^ ai dreptul sa nu spui nimic , tot ce spui se poate lua ca marturie impotriva ta ",
ȘtergereNu are nici o legatura.
ȘtergereApos Pavel a spus: cercetati toate lucrurile" si a mai zis "sa nu treceti peste ce este scris" asa ca lasa povestile sentimentale.
Domnul a spus "CERCETATI SCRIPTURILE CACI IN ELE AVETI VIATA VESNICA"
Si tu spui : Cercetati predicile lui Branham si in ele veti gasi minciuni si plagiaturi " asta este " evanghelia " cui ?
ȘtergereAm spus asta in contextul lipsei fratilor de a raspunde obiectiv si la subiect. Ei apara mesajul dar nu cunosc nu stapanesc un subiect si asta nu ma ajuta in discutii ca pierd mult timp sa tot explic detalii. Ar fi trebuit sa cunoasca mesajul, sau sa taca daca nu cunosc, sau sa vb abia dupa ce studiaza un pic macar, cat de cat.
ȘtergereEu citeam doua-trei predici pe zi pentru ca CREDEAM CA TOT CE SE SPUNE ACOLO ESTE ADEVARAT.
Ghinion. Am dat in bara ca prostul dupa 25 de ani sa vad ca aproape nimic nu e asa cum ni s-a prezentat noua. Rusinica mie !
Apropos. E un proverb care spune: "M-ai pacalit o data, rusine tie, m-ai pacalit de doua ori rusine mie."
Am incheiat-o cu branhamismul si ideile nebiblice si inchipuirile si numerologiile, interpretarile false si minciunile haosul si contradictiile din mesaj.
Tot ce poate insela pe un om exista in mesaj.
Vindecari celebre. Drama. Tragedie. Supranatural. Vedenii. Povestiri lacrimogene, derutante si impresionabile. Poveste motivationala de la un taran sarac la un profet mondial.
Are tot ce trebuie sa fie crezuta. Ar iesi un scenariu frumos la Hollywood. E ciudata ca tocmai eu am visat asta candva, sa fac bani sa finantez un film despre viata lui Branham. Multumesc Domnului ca nu mi-a dat banii aia atunci.
Mi-i va da acuma dar cu alt scop. Unul nobil.
Nu promovarea cultului personalitati lui Branham.
Referitor la intrebarea 76. Islamul nu are acelasi Dumnezeu ca si noi. Doamne cate prostii debiteaza Branham. I-a dus pe oameni la dumnezei falsi. Unu alah altul el insusi. Invatatorul si prorocul fals William Marion Branham s-a laudat ca e intelept dar a innebunit. Si cei care merg dupa el el sunt la fel ca el.
ȘtergereAti picat in capcana de aL compara pe Isus cu WMB.Defapt asa va indus Branham prin predici.Nu vedeti ca ati ajuns idolatrii si ignoranti in ceea ce priveste adevarul Evangheliei.Voi nu faceti decat sa perpetuati o greseala in care a cazut si WMB in ultimii ani ai vietii lui":cultul si nebunia prorocului.
RăspundețiȘtergere"" Dar a fost mustrat aspru pentru calcarea lui de lege: o magarita necuvantatoare, care a inceput sa vorbeasca cu glas omenesc, a pus frau nebuniei prorocului."" 2 Petru 2:16
Si care-i magarita necuvantatoare in cazul de fata , tocmai tu, care nu ai vazut niciodata pe Ingerul Domnului ? Sau Lica , cel care spune ca fratele Branham si noi ne inchinam la Inger ? Cine nu L-a vazut pe Inger ? Dupa Scriptura, toti aceia care L-au vazut au cazut cu fata la pamant, nu pe spate, cum cadeti voi in adunarile voastre carismatice, pe care le ridicati in slava , dar care dau cu voi de pamant cand isi scurtura puricii din haine spre voi
ȘtergereCe legatura e una cu alta? ce carismatici? Ce purici? Esti dus cu pluta tare se vede.
ȘtergereLa care din intrebari din articol vrei sa raspunzi de fapt?
Aha, care vrei sa zici , dupa capul tau, ca alea-s intrebari de om normal , care a citit predici numai ca sa poata jefui pe frati , si fizic si spiritual, cand fizic nu ti-a mai tinut ? "Cum ai cazut din cer, luceafar stralucitor, fiu al zorilor! Cum ai fost doborat la pamant, tu, biruitorul neamurilor! (Isa.14:12)"
Ștergeredaca eu am picat in capcana pusa de unul ca voi, tu ai picat ca musca-n lapte dulce, din eroare proprie de aterizare in mijlocul acestor comentarii
ȘtergereDa sunt intrebari de om normal care atunci cand citeste atatea contradictii au dreptul la un raspuns corect.
ȘtergereEsti un om fara scrupule. Voi cei care adunati bani de zeci de ani fara contabilitate si fara transparenta imi vb mie de jefuit? Nimeni nu va intrece in evaziune fiscala si jefuit. Luati bani de la adunari dar nu faceti nimic pentru Imparatie.
Mai bine te-ai uita la altii care vand poze cu cristosi falsi nori mincinosi si iau bani de la frati PE MINCIUNI INCHIPUITE.
De aia ar trebui sa zici ceva dar nu zici.
Hai sa iti vand si eu poze cu cristosi falsi din pustiu. Ce ai zice de mine daca as face asa ceva?
Pastreaza versetele negative pentru tine. Nu mai ai nimic, esti gol, orb ca si ingerul si incepi sa etichetezi negativ. fa-o.
Iti zic un cuvant intelept acum: Ce spui tu despre mine, arata mai mult despre tine, decat despre mine.
Te iert oricum.
Sunt dus cu pluta ?Nicidecum , sund dus cu presul, fiindca te faci ca nu stii ca Pavel a zis " Cunosc un om in Hristos, care, acum paisprezece ani, a fost rapit pana in al treilea cer (daca a fost in trup, nu stiu; daca a fost fara trup, nu stiu: Dumnezeu stie).
Ștergerepe cand tu ai zis ca cunosti un om care acum vre-o cinci ani a fost dus in adunarea lui Beni Hinn si a fost atins de suflul miscarii hainei lui , si de atunci a fost preluat de un duh impotrivitor la tot ceea ce lucreaza Duhul lui Dumnezeu . Baga de seama ca pe noi nu ne minti !
Nu are nici o legatura invatatura falsa si eronata din mesaj cu adunarea la care am fost eu la Benny Hinn.
ȘtergereBenny Hinn chiar acolo l-a vorbit de bine pe Branham in fata le 10.000 de oameni.
Eu am fost vindecat fizic de o umflatura acolo la adunare.
Dar nu am picat nici pe spate nici pe fata, am cerut la ora de rugaciune cu credinta vindecarea mea si am primit-o. Dar si daca as fi carismatic, sau m-as face musulman sau budist sau orice eu as decide sa fiu, tot nu justifica EROAREA DIN MESAJUL LUI BRANHAM.
Eroarea lui e in legatura cu minciunile si invataturile false, in contextul biblic nicidecum cu mine ! Cum de nu puteti sa vedeti un lucru atat de simplu?
Experientele mele, bune sau rele, supranaturale sau simple, nu au nici o legatura cu ce tu spui...care e sensul?
Esti simpatic cand zici : Baga de seama ca pe noi nu ne minti !
ȘtergereDar oare nu e corect ca mai intai sa intrebi ceva decat sa lansezi ipoteze incorecte? Aveti acest cusur, cam toti fratii. Nu va documentati de la sursa, si umblati cu barfe ieftine, interpretari gresite, distorsinate...cand va veti maturiza?
Ce va face atat de slabi si mediocri?
Branham a zis ca fost in trup in nor. In el, sub el si langa el.
ȘtergereAstea 3 variante le-a zis Branham si apos Pavel NU A CREAT O DOCTRINA din experienta lui supranaturala, asa cum Branham ne-a dat un cristos fals, un nor de fum, intr-o poza pe care a numit-o "ACESTA ESTE CRISTOSUL"
Orice experienta ar fi avut Branham, chiar reala de ar fi fost Biblia nu-i da voie sa o introduca in Biserica pentru a fi invatatura OBLIGATORIE, REVELATIE SPECIALA. Dar nu a fost in 28 febr. acolo...e PACALEALA.
Se vede ca nu cititi corect Biblia nici voi, la fel ca si Branham.
Atunci, lasa-ma sa mor prost ! Ai zis ca Beny Hinn ti-a inspirat credinta de vindecare si ca el a vorbit de bine despre fratele Branham , dar tu ai o vedere din cale afara de rea despre el si insisti sa-l priveasca toti in felul tau ? Si ai zis ca nu te lasi pana convingi pe toti " branhamistii " dupa inchipuirea ta . Care este motivul adevarat ?
ȘtergereNu trebuie sa mori prost. Bine ca ai inca umor.
ȘtergereMotivul este simplu. Adevarul nu poate fi ascuns. Sunt responsabil cu ceea ce vad si de aceea imi exprim opiniile mele aici.
Este strigator la cer ca oamenilor sa li se spuna ca exista un mesaj cu un Ilie, care a botezat 10.000 de oameni la Ohio si o voce din cer a spus in fata oamenilor, "Asa cum Ioan Botezatorul...samd" sau ca Dumnezeu a trimis un profet sa descopere taina cutare, si taina cutare....etc ...si eu sa stiu ca nu este asa si sa tac.
Nu pot sa tac, nu vreau sa tac. Voi trebuie sa taceti cu minciunile, cu erorile nu eu ca arat adevarul.
La fel cu toate lucrurile spuse deja in blog.
Omule draga, daca eu am fost mintit 25 de ani, cred ca oamenii nu merita sa fie mintiti si dusi in ratacire.
Te intreb si eu ceva. Fara nici o ironie sau dispret. Sincer.
Nu va e teama de Dumnezeu ca dupa ce multi ati verificat si in engleza pe CD si in mesaj, in Biblie cum o contrazice, in istorie ca a plagiat pe altii, botezul, D-zeirea lui Isus, si ati vazut ca Branham nu a fost ce a pretins sa mai aparati inca acele erori?
Te rog raspunde-mi eu ti-am raspuns la toate. Mersi. Shalom.
Fratele Branham nu a pretins nimic, el a dat numai Cuvantul cel bun al lui Dumnezeu. Pacatele tale numai te fac sa -l distorsionezi si sa-l prezinti in intunerec, fiindca nu-ti place sa pazesti Cuvantul lui Dumnezeu si -ti duci viata in neoranduiala , (precum fac multi alti "branhamisti " ca tine pe care-i cunosti si blamezi si care ar trebui sa-si vada si ei de treburile lor si sa plece singuri sa ti se alature ) de aceea ai fost respins de Biserica si te-ai intors impotriva ei cu ciuda, in loc sa urmezi indemnul la pocainta Cititorii tai ar trebui sa caute adevaratul inteles al Mesajului pe blogul Behaituloilor si in multele filme prezentate pe you tube de catre fratii seriosi in adunarile lor, nu sa ciuleasca urechea la acei terchea -berchea care vorbesc singuri in sunet de cioburi sparte in fata aparatului de filmat si sa creada minciunile tale branhamiste . Adevarat este insa ca " branhamismul se prabuseste ", tocmai fiindca WESAJUL OREI a contribuit cel mai mult la asta Mesajul este insotit totdeauna de semne si minuni, si mai cu seama de Descoperirea Cuvantului in sezonul potrivit, pe cand Branhamismul este o plagiatura a unor oameni handicapati : care sunt lipsiti de ceea ce fratele Branham a numit AL SASELEA SIMT , pe care Domnul Isus l-a manifestat prin el
ȘtergereBlogul ala e plin de minciuni si interpretari naive si prostesti.Si oricum invataturile pe care le predica WMB NU II APARTIN!.NU SUNT DESCOPERIRILE LUI DIN BIBLIE CI SUNT TEORII PRELUATE DE LA LARKIN SI DIN ALTE CARTI PE CARE LE-A CITIT.
ȘtergereMormonii cu mult inainte ca WMB sa se nasca ,se botezau in numele Domnului Isus.
Cei 7 ingeri care cica au venit la WMB si i-au dat descoperirea pecetilor,defapt tot epocile i-au dat,este o minciuna ordinara!.Niciunde nu scrie in Apocalipsa ca cele 7 peceti ii vor fi descoperite unui OM!. Apoi ce descoperire este asta daca este aceeasi invatatura cu Epocile Bisericii? Voi chiar v-ati pierdut orice urma de discernamant...Nebunia ""prorocului "" va sucit mintile.
Ce sa mai zic de invatura sarpelui si teoria cum ca Eva nu a mancat defapt dintr-un pom ci a facut sex cu o maimuta...Dar atunci Adam pentru ce a fost mustrat ca a mancat din pom?Doar nu o fi facut si el sex cu sarpele maimuta?
Acestea sunt prostii care au murit odata cu WMB in urma cu 50 de ani.INdobitocit rau trebuie sa fi sa crezi asa ceva,adica lucruri care nu scrie in Cuvant.
In Genesa a existat un pom care a dus la imbolnavirea si imbatranirea umanitatii.In Noul Ierusalim va fi un POM care vor da rod in fiecare luna,pentru vindecarea natiunilor.
ȘtergerePomul vietii la care oamenii nu au avut acces in Genesa va fi dat omenirii in Noul Ierusalim.
Nu vor fi nici serpi si nici maimute-oameni sau nu stiu ce verigi lipsa...defapt creier lipsa e mai potrivit.
Apocalipsa lui Ioan 22
1. Si mi-a aratat un rau cu apa vietii, limpede ca cristalul, care iesea din scaunul de domnie al lui Dumnezeu si al Mielului.
2. In mijlocul pietei cetatii si pe cele doua maluri ale raului era pomul vietii, rodind douasprezece feluri de rod si dand rod in fiecare luna; si frunzele pomului slujesc la vindecarea neamurilor.""
___________________________________________________________________________
Lucruri simple dar sucite si exagerate de unii sa isi propovaduiasca cultul personalitatii.Sa para interesanti,sa fie priviti ca ceva deosebit,diferit de restul...defapt grandomanie mistica dusa la extrem.
Daca tu ai spus: "Fratele Branham nu a pretins nimic, el a dat numai Cuvantul cel bun al lui Dumnezeu." inseamna ca esti departe de orice logica si ratiune si spiritualitate dar mai ales nu ai cunostinta de mesajul lui Branham.
ȘtergereCe contine "Cuvantul cel bun a lui Dumnezeu sus de Branham"?
A pretinde ca esti marele profet Ilie ce e? A pretinde ca esti inger? A pretinde ca esti singurul mesager ce e? Si alte chestii pompoase.
Esti departe de realitate. Continui sa aperi minciuna. E treaba ta. Si e treaba mea sa arata adevarul.
Oamenii nu se iau dupa mine, ei verifica ce le spun si scriu aici, si daca vad ca este asa atunci de ce sa mai urmeze MINCIUNA?
De ce? Ca te deranjeaza pe tine?
Esti naiv.
"adus* de Branham"
ȘtergereAm chemat liderii adunarii de la Cluj, (fr Duma, Dascal, Bornos, Bunea, Puiu, etc) si am ridicat aceste probleme cu ei impreuna. Dar a fost prea tare pentru ei. Nu au fost pregatiti pentru adevar. Lasa povestile de doi bani.
ȘtergereBranhamistii in prostia lor tot repeta versetul spus de Pavel despre un om care a fost rapit in al treilea cer.
ȘtergereDar Pavel a fost o sursa demna de crezare,autentica,un adevarat sfant care a spus sa calcam pe urmele lui,care ne-a avertizat de Evanghelii straine care nu il predica pe ISus ci pe altii...
Dar WMB si povestea siropoasa cu Norul este dovedita ca fiind falsa...Chiar si Domnul Isus ne avertizeaza de hristosii mincinosi care apar in locuri izolate...
Deci comparatia nu isi are rostul ....idolatria in care ati picat nu va lasa sa judecati corect lucrurile.V-ati legat de un om cu inima si cu mintea incat ati uitat de Evanghelia lui Hristos ,dupa care va judeca D-zeu lumea!.
Pacat de copii vostrii...daca vor ajunge asa papagali ca si voi ,sa tot repete toate ziua :Branham,branham...
Ma consideri " orb si gol " fiindca sunt FARA SCRUPULE ? Dar tu ce arati spre deosebire de unul ca mine, ca sa vedem ca ai ceva ? Care e lumina din ochiul tau ? Ca fratele Branham e mincinos ? Aia e numai privirea ta prin ochelarii pe care insisti sa-i poarte toata lumea . Nu degeaba ai fost scolat in tehnica manipularii sociala !
RăspundețiȘtergereDar oare nu e corect ca mai intai sa intrebi ceva decat sa lansezi ipoteze incorecte? Aveti acest cusur, cam toti fratii. Nu va documentati de la sursa, si umblati cu barfe ieftine, interpretari gresite, distorsinate...cand va veti maturiza?
ȘtergereCe va face atat de slabi si mediocri?
Nu trebuie sa te lasi manipulat de nimeni. Dar ai o obligatie sa verifici cuvantul ce ti se predica si daca nu e conform sa recunosti. Pe mine si pe multi altii nu i-a convins Lica , pur si simplu am verificat lucrurile si am vazut ca peste 80% din mesaj nu e conform. Unele lucruri au fost defapt minciuni pentru manipulare in masa, cum ar fi norul. Eu cred ca cine este sincer verifica si apoi vorbeste. Eu personal vorbesc despre ceea ce am verificat.
ȘtergereEi nu pot pricepe asta.Au mentalitate de ev mediu.D-zeu va judeca lumea prin Evanghelie.Nu prin mesajul ciudat si obscur al lui WMB.Mesaj fara dovezi.Doar afirmatii exagerate.
ȘtergereSi daca multi te vor urma in ratacirea ta, unde-i vei duce ? Ce "adevar " le vei propovadui ? Ecumenismul fara frontiere, sau new age ? Sau ii vei duce pe toti " legati " la Roma , cum am auzit ca a avut un frate un vis despre activitatea ta din culise ?
RăspundețiȘtergereAdevarul este in Biblie. In Domnul Isus.
ȘtergereDa da sigur, in culisele lui nu stiu cine. Va tineti de teoriile conspiratiilor. Si in asta v-a prostit Branham si v-a incatusat in frica, misticim, conspiratii. Asta e manipulare frate, nu un blog care este drept si obiectiv cu privire la evenimentele si invataturile eronate lui Branham.
Va prosteste cine vrea, cu idei ieftine tu nu vezi?
Eu sunt martor ca ati aflat adevarul deplin, nu doar partea frumoasa referitoare la mesaj.
Vise-barfe-inchipuiri.
ȘtergereVoi inca nu stiti ca un vis se spune celui in cauza si nu trebuie sa fie un subiect de barfa?
Au judecat doi-trei acel vis? A fost o hotarare ca e de la Domnul? Aveti interpret de vise?
L-ati transmis subiectului principal? El ce a zis despre vis?
Etc etc.
Sa nu te superi dar sunteti IN EROARE MAXIMA si departe de randuiala si calauzirea lui Dumnezeu.
Spune-mi si mie pe ce baza spui ca Lica e ratacit? Daca e ratacit , e ratacit de la branhamism sau de la biblie? Daca e ratacit de la biblie trebuie sa aduci cateva dovezi, daca e ratacit de la branhamism nu e grav, D-zeu ne cheama la cuvantul sau nu la organizatii( oricare ar fi ele).
ȘtergereSi eu m-am departat de branhamism si ma simt eliberat , simt ca pot sa iubesc pe toti oameni, chiar si pe uni ca si tine care vorbeste foarte urat dar care nu prea cunoaste cuvantul D-lui.
Am invatat sa iert , sa iubesc si sa ma rog pentru toti oamenii.Si asta conteaza mult pentru mine, sa poti darama toate barierele si sa poti avea partasie cu copii lui D-zeu.
Am o intrebare pentru Anonim.
ȘtergereDaca o persoana crede intr-un singur D-zeu, se boteaza in numele D-lui Isus Hristos, dar nu crede in branham, ce sansa de mantuire are?
Minciuna marca WMB: ""D-zeu mi-a spus ca B.Paul nu va fi batran si in Los Angeles vor innota pestii.""
ȘtergereNebunia aasa zisului proroc a atins cote maxime pana acolo incat a fost avertizat de Domnul sa nu mai predica propria lui persoana si sa revina pe campul de evanghelizare.
LA D_zeu nu se are in vedere fata omului.Cei care sunteti cu WMB ati picat in cultul idolatriei.Ar trebui sa fiti porniti impotriva a ceea ce se impotriveste Evangheliei DOmnului,nu sa aparati ca bezmeticii minciunile unui om muritor.
Stiti cum branhamistii ar avea dreptul sa ne bubuie cum o fac ei acum?
RăspundețiȘtergereDaca TOTUL AR FI FOST IN ARMONIE INTRE ELE SI MAI ALES CU BIBLIA, SI ASA NOI SA NE OPUNEM, ATUNCI DA, NOI AM FI FOST CEI GRESITI.
Abia atunci ar fi trebuit sa ne corectati. Sa ne aratati cu duhul blandetii, cum spune Biblia, ADEVARUL (mai nesimtitilor si uratilor la suflet).
Voi care ne-ati injosit si umilit si calcat in picioare, pentru ca VA SPUNEM ADEVARUL, voi ar fi trebuit sa ne ajutati daca ati fi avut cu ce daca s-ar fi dovedit ca suntem rataciti. Dar voi nu stiti asa ceva. Nu ati stiut niciodata asa ceva. traiti in jungla mintii voastre izolate de Branham.
Ne credeti chiar atat de prosti si inculti si nespirituali in asa masura incat daca ati fi avut dovezi biblice si dovezi din evenimentele din viata lui Branham ca fiind reale, nu am fi crezut?
Dar nu ati aratat si dovedit si daruit nimic.
NU AVETI NIMIC BUN DE DARUIT.
Dragi frati: Voi nu va puteti dovedi propria credinta. Nu puteti dovedi lucrurile in care credeti. Nu puteti dovedi nimic din ce predicati cu atat zel. Biblia va interzice sa predicati asa ceva.
Pentru fiecare invatatura, profetie, revelatie, trebuiesc doi-trei martori, doua trei- marturii.
95% din ce credeti nu are NICI MACAR O SINGURA DOVADA ! Hei ! Helooooou, ma auziti?
NU AVETI NICI MACAR O SINGURA DOVADA nici cu Ilie, nici cu Branham prezent in norul ala fotografiat in 28 februarie 1963, nici cu Apoc 10:7, nici cu botezul de la raul Ohio din 1933, nici cu sapte ingeri au ridicat pe Branham in norul ala, nici ca Branham a descoperit cele Sapte Epoci, nici ca el a descoperit Divinitatea Suprema a lui Isus, nici ca el a descoperit botezul apostolic, nici ca lumina aia din poza, era deasupra capului sau, nimic, nimic, nimic.
Biblic vorbind, chiar daca ati fi avut dovezi solide -dar nu aveti NICI UNA- nici atunci nu aveati dreptul de a schimba Evanghelia cu "mesajul orei" si de a subordona autoritatea Scripturii, revelatiei prezicatorului Branham.
Ce sa mai zic ca neavand NIMIC, totusi aveti tupeul arogant sa schimbati ordinea divina, pentru a lansa noua ordine branhamista: "credinta in mesager si in mesajul lui."
Am si la randul meu o singura intrebare pentru voi cei care criticati mesajul si pe mesager Daca nu este el cel trimis pentru ora si ziua aceasta dupa cum putem noi sti timpul si ora in care traim cine trebuie sa ne aspuna cum traim si in ce zi suntem sau timp?Sau pe cine trebuie sa asteptam sa vina sa ne spuna timpul si ora in care traim?
RăspundețiȘtergereSi Branham ce ne-a zis? Ca in 1977 se termina lumea. De aia a venit Branham ca mesager pe pamant? Hai sa fim seriosi.
ȘtergereNu criticam neaparat. Nu criticam ceva ce AM VEDEA DESLUSIT CA E ADEVARAT SI NOI SA O TINEM, CA VOI, INTR-UNA CA NU CREDEM. NU. Asa faceti voi si deja stiti bine ca gresiti.
Am cercetat invataturile unui om care a pretins ca e profetul Ilie si ingerul trimis la o Epoca desi Biblia nu vb de asa ceva.
Avem voie sa cercetam?
Biblia ne spune ca DA.
Avem voie sa cercetam pretentiile cuiva iar daca in cercetare gasim ca minte, DUMNEZEU INSUSI NE CERE SA NU MAI CREDEM SI S ANU URMAM UN ASTFEL DE OM.
Daca privesti Cuvantul in bogatia Lui poti observa ca nu exista o astfel de cerinta. De a avea un mesager sa ne spuna ca in 1977 sau alt an se termina aceasta ordine a lumii. E o copilarie asa ceva.
In schimb Biblia spune ca avem responsabilitatea de a:
curata candela si a fi plina cu untdelemn,
de a ne inmultii talantii primiti,
de a vesti Evanghelia,
de a face bine fratilor, oamenilor, vaduvelor, orfanilor, saracilor, bolnavilor si de a avea un impact bun, sanatos, pozitiv in societate.
Asta ne cere Biblia iar daca vine Domnul sa vina, ne prinde la munca, ne prinde cum El zice, la camp, la moara, in pat...nu trebuie o revelatie si o teologie speciala sa faci binele dupa ce te pocaiesti sis a traiesti frumos.
Dar in mesaj diavolul a furat aceste lucruri BIBLICE 100% pentru a le inlocuii cu NEBUNII INCHIPUITE CA SA FACA PE COPIII LUI DUMNEZEU fara rasplata si fara mostenire in mantuirea lor traind ca parazitii nefacand NIMIC decat sa se refere ca a existat un "profet" in anii 60.
E CEA NAI RIDICOLA SI PENIBLILA FORMA DE A ASTEPTA PE MIRELE ISUS !
Biblic, sunt slujitori care trebuiesc sa ajute adunarea la maturizarea ei si la indeplinirea sarcinilor spirituale si al mandatului Ceresc -propovaduirea Evanghelia pana la marginile Pamantului- nu sa-i zica anul si luna in care vine Isus.
Sa ma ierte Dumnezeu, si voi dragi frati nu o zic cu ura sau rautate ci cu mirare, dar nu am vazut pe planeta Pamant oameni mai slabi si mai ignoranti fata de adevarul divin al Bibliei ca si cei de la mesaj si ramurile lor.
Frate draga eu cred ca ar trebui sa iti pui intrebarea tie personal in felul urmator:
Ștergere"DE CE EU MAI CRED MESAJUL DACA VAD CLAR CA NU SUNT ASA DOVEZI CUM CREDEAM CA SUNT SI CONTINE MULTE FALSURI?"
Asta sa ti-o pui frate, nu ca ce ne facem daca nu avem mesager?
TU ESTI MESAGER AL EVANGHELIEI !
ORICE CRESTIN ARE UN MESAJ DE ACEEA E MESAGER ! ISUS CRISTOS ESTE VIU ! EL ESTE DOMNUL ! EL NE CHEAMA LA JERTFA LUI LA SALVARE, VINDECARE SI IMPARATIA LUI INCEPE AICI IN NOI ! DU-O DEPARTE PANA LA MARGINILE PAMANTULUI!"
E CEA MAI RIDICOLA SI PENIBILA FORMA DE A ASTEPTA PE MIRELE ISUS !
Ștergere"" Asta sa ti-o pui frate, nu ca ce ne facem daca nu avem mesager?
ȘtergereTU ESTI MESAGER AL EVANGHELIEI ! "".
Inspirat adevar fr.Lica.Imi vine in minte ce ne spune Domnul Isus in Evanghelii:Voi sunteti lumina lumii....voi sunteti sarea pamantului...Apoi apostolii in epistole:Voi sunteti preoti ai D-zeului cel Viu....Apoi Ioan in Apocalipsa: "....preoti pentru D-zeu rascumparati prin sangele Lui"" Apoc.5:9
Au dat la o parte esenta crestinismului,a Evangheliei insasi:relatia cu D-zeu si cu ceilalti oameni prin trairea Evangheliei. Ei au doar o religie chiar daca vor sa dea impresia ca nu.Dar religia moarta este tocmai dogma,invatatura,fara traire,fara implinirea CUvantului...Si prin aceasta se inseala pe ei insisi ,dupa cum ne spune Ap.Iacov.
Adica incepand din Evanghelia pana in Apocalipsa toti ne indeamna la traierea Cuvantului,sa fim lumini in lume,nu ca si paganii care se ajuta doar pe ei insisi dupa cum ne spune Insasi Domnul Isus,si cu toate acestea ei in aroganta lor nu au aceste adevaruri in viata lor,ca mod de viata...Se vede clar de la cine a plecat invatatura lui WMB si care a fost scopul ei perfid.
""De ce imi spuneti ""Doamne,Doamne"" si nu faceti ce spun Eu?"".
Se spune ca doar crestini de la mesaj cunosc numele D-lui.
ȘtergerePun si eu o intrebare : la cine se refera cuvantul din Matei 7:22 Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în "Numele Tău"? N-am scos noi draci în "Numele Tău"? Şi n-am făcut noi multe minuni în "Numele Tău"?” Daca sustinem mesajul ,atunci acest verset nu poate sa se refere decat la cei de la mesaj pentru ca restul cum spun ei nu cunosc numele D-lui.
Ioan 3:16 Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.
ȘtergereCe bine ca aici nu se spune: "ferice de cine intelege". Pe D-zeu trebuie sa il crezi nu sa il intelegi!
Vedeti ni se spune clar : pentru ca oricine "crede în El" să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.
Slava D-lui !
Aleluia fratilor, sa fie slavit Dumnezeu ca nu ne lasa de ocara si ne aduce de aminte adevarul Sau.
ȘtergereAs dori sa mi se explice si mie un lucru pe care il gasim in biblie si pe care nu mi l-a explicat nimeni ca sa pot intelege.
RăspundețiȘtergereEx :
-Matei 24:36 Despre ziua aceea şi despre ceasul acela, nu ştie nimeni: nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.
-Marcu 13:32 Cât despre ziua aceea sau ceasul acela, nu ştie nimeni, nici îngerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatăl.
Daca Fiul si Tatăl este acelasi cum se face ca Fiul nu stie ziua ci doar Tatăl?
-Ioan 5:19 Isus a luat din nou cuvântul şi le-a zis: „Adevărat, adevărat vă spun că Fiul nu poate face nimic de la Sine; El nu face decât ce vede pe Tatăl făcând; şi tot ce face Tatăl face şi Fiul întocmai.
Daca Tatăl si Fiul sunt unul si aceasi persoana de ce fiul nu poate face nimic de la sine ?
-Ioan 3:35 Tatăl iubeşte pe Fiul şi a dat toate lucrurile în mâna Lui.
-Ioan 5:20 Căci Tatăl iubeşte pe Fiul şi-I arată tot ce face; şi-I va arăta lucrări mai mari decât acestea, ca voi să vă minunaţi.
Cum adica Tatăl iubeşte pe Fiul daca sunt una si aceasi persoana ?Sau daca acelasi Tata a venit in trup ca sa mantuiasca lumea cum adica se iubeste pe el insusi ?
Ioan 5:22 Tatăl nici nu judecă pe nimeni, ci toată judecata a dat-o Fiului,
Pai daca Tatăl si Fiul sunt unul si aceasi persoana de ce spune biblia ca Tatal nu judeca pe nimeni ? Judecata este dupa mileniu si lucrarea de Fiu inca mai este de actualitate ?
-Luca 9:26 Căci de oricine se va ruşina de Mine şi de cuvintele Mele, se va ruşina şi Fiul omului de el, când va veni în slava Sa şi aTatălui şi a sfinţilor îngeri.
-Ioan 5:23 pentru ca toţi să cinstească pe Fiul cum cinstesc pe Tatăl. Cine nu cinsteşte pe Fiul, nu cinsteşte pe Tatăl, care L-a trimis.
Daca Tatăl si Fiul sunt unul si aceasi persoana de ce Fiul omului va veni in slava sa si a Tatalui ?
-1 Ioan 1:3 deci ce am văzut şi am auzit, aceea vă vestim şi vouă, ca şi voi să aveţi părtăşie cu noi. Şi părtăşia noastră este cu Tatăl şi cu Fiul Său, Isus Hristos.
-1 Ioan 2:22 Cine este mincinosul, dacă nu cel ce tăgăduieşte că Isus este Hristosul? Acela este Antihristul, care tăgăduieşte pe Tatăl şi pe Fiul.
-1 Ioan 2:24 Ce aţi auzit de la început, aceea să rămână în voi. Dacă rămâne în voi ce aţi auzit de la început, şi voi veţi rămâne în Fiul şi în Tatăl.
-2 Ioan 1:9 Oricine o ia înainte, şi nu rămâne în învăţătura lui Hristos, n-are pe Dumnezeu. Cine rămâne în învăţătura aceasta are pe Tatăl şi pe Fiul.
Daca Tatăl si Fiul sunt unul si aceasi persoana de ce ni se spune de catre apostoli intruna acelasi lucru « Tatăl şi pe Fiul » ?
-1 Ioan 4:14 Şi noi am văzut şi mărturisim că Tatăl a trimis pe Fiul ca să fie Mântuitorul lumii.
Daca Tatăl si Fiul sunt unul si aceasi persoana de ce nu ne spune biblia ca Tatal a coborat in Fiul in schimb ne spune" a trimis pe Fiul" ?
Interesant.
ȘtergereEu sunt in tranzitie acum de la exprema Unitariana catre un echilibru. Nu ma retine nimic sa caut mai mult.
Nu cred ca explicatiile in detaliu sau nu conteaza asa ca subiect biblic, cred ca toti care cred in ISUS sunt salvati pe baza promisiunii Lui si nu a intelegerii. Cum ai zis tu Adi mai sus, e foarte fain, ca cei care cred nu care "inteleg" sunt salvati.
Eu cred ca e vorba de umanitatea lui Isus in ce ai zis tu.
El a fost Fiul lui Dumnezeu si in trup si in Duh. Numai ca, eu vad caci ce era Fiul lui Dumnezeu in Cer inainte de intrupare, se numea Logosul, Iahve, chipul vizibil a lui Elohim Cel invizibil numit apoi si Tatal. Asa vad ca era in cer in VT. Dumnezeu era Elohim, Duhul cel vesnic nevazut, necuprins si mai era Domnul care era vizibil de catre ingeri, profeti, se arata lor, dar Dumnezeu si Domnul erau de fapt Unul, Domnul, Dumnezeu.
Si ce era Domnul, Dumnezeu in VT a devenit Tatal si Fiul in NT. cand Isus se ruga, El se ruga la Tatal din cer care era si in El dar si in cer.
Fratii de la miscarea Parousia, cu norul, infiintata de Lee Vayle, predica extrem de clar ca exista diferenta clara intre Tatal si Fiul. Nu este o persoana ci doua. Eu am fost putim retinut.
Tatal era in cer mereu chiar daca era si in El. Dumnezeu este Duh. In aceea stare a fost este si va fi etern. Ala este adevaratul Dumnezeu. Si Isus este adevaratul Sau Chip, Fiu.
Poate nu vad chiar bine dar imi dau silinta :).
La fel cum nu stiam noi raspunde mai demult cand ne-a intrebat un penticostal din Ioan 14 ca noi i-am zis ce a zis Filip dar el ne-a corectat mai jos zacand ca Isus nu a spus Eu sunt Tatal ci Eu sunt in Tatal si Tatal este in Mine. Lucru pe care ei il cred si restul versetelor care arata Dumnezeirea suprema a lui Isus, cu diferenta ca ei nu o duc la extrema ca "Jesus Only" care spun ca ISUS E TATAL.
Astept completari si corectari.
Ceea ce vad si gasesc in biblie ma ajuta tot mai clar sa vad unele lucruri pe care nu le intelegeam. De exemplu eu cred ca Isus s-a nascut in trup prin Maria dar inainte de asta el era in cer de la inceputul creatiunii, fiind cuvantul, abia cand a venit in trup a devenit Fiul adica Isus.
ȘtergereIn Ioan se spune clar ca la inceput a fost cuvantul, si cuvantul a fost cu D-zeu, si cuvantul a fost D-zeu.La mesaj am fost invatat doar ca, cuvantul a fost D-zeu dar a uitat sa ne spuna ca cuvantul era si cu D-zeu. Ce inteleg eu prin asta, ca D-zeu a scos din el cuvantul inainte de a crea ceva, prima lui lucrare, fiul sau care a fost proslavit la vremea potrivita. Isus ne spune ca inainte de Avraam era El. Pai normal ca el era de la inceput doar ca D-zeu nu a permis ca poporul evreu sa il vada pentru ca toata omenirea sa aiba viata vesnica.Vedeti ca biblia spune ca David era umplut cu Duhul Sfant si multi altii din vechime, deci D-zeu era tatal, in cer si David avea duhul sfant in vechiul testament. Deci teoria ca D-zeu sa descoperit in tatal apoi in fiul apoi in Duhul Sfant nu prea tine. In Apocalipsa D-zeu e pe tron si in fata tronului sta mielul. Acelasi miel il gasim si dupa mileniu . Ap 21:22 pentru ca Domnul Dumnezeu cel atotputernic ca si mielul sunt templul ei. Ap 21:23 ...caci o lumineaza slava lui D-zeu si faclia ei este mielul.Iar in capitolul 22 ne vorbeste mult despre scaunul de domnie al lui D-zeu si al mielului. Deci de la inceputul bibliei si pana la sfarsitul ei fiul lui D-zeu face parte din toata lucrarea . De acea cred ca Isus este fiul lui D-zeu adica o parte din El dar nu totalitatea adica Tatal.
Fratele Lica, Dumnezeu sa te binecuvinteze, dar fratele Ewald Frank a vazut inaintea ta unele lucruri ce le scrii aici incluzind Daniel 9:27. Nicidecum, nicidecum nu este Domnul nostru Isus acolo. Acolo este dusmanul lui Dumnezeu si al evreilor, nu Domnul, fereasca Dumnezeu sa spunem asa ceva. De aceea chemarea este "Inapoi la Scripturi" nu la "prorocul a zis".
ȘtergereAdi, sa fii tu oare " randuit" la necredinta, de nu poti crede ce zice Scriptura , "Caci in El locuieste trupeste toata plinatatea Dumnezeirii. (Col.2:9)" nu te mai stresez cu comentarii la afirmatiile tale aberante de sectant inrait, ca am observat ca ai lasat de mult calea cea stramta si ai iesit " in decor " fiindca-ti place sa ramai o oaie ratacita pe tapsanurile lumii Vezi numai sa nu cazi prada lupului , ca ala nu te iarta , ca si Domnul,al carui Nume -L iei in desert .
ȘtergereNu stiu daca ai citit corect ce am scris, te rog sa mai citesti o data.am scris ca nu inteleg si ca nu prea vrea nimeni sa imi explice acest subiect, imi pare rau ca tu ai citit altceva.Eu nu am dat explicatii la nimeni am cerut doar parerea, in a doua parte am explicat clar ca asta cred eu. Nu am spus ca trebuie sa creada altii acelasi lucru.
ȘtergereExplica-mi te rog asta daca in Isus era toata plinatatea:
Ioan 5:22 Tatăl nici nu judecă pe nimeni, ci toată judecata a dat-o Fiului,
Mersi.
Prostia dusa la extrem a branhamistilor zace si in mentalitatea ca daca explici ceva diferit, sau intelegi diferit, sau pui intrebari diferite, esti catalogat ca "necredincios". Sunteti de o naivitate sora cu ignoranta fratilor cand ganditi asa.
ȘtergereActori de drame care spun..."sa fi tu oare randuit"....ce falsa problema si falsa gandire.
Voi nu vedeti ca pe de alta parte va spuneti chiar voua 'necredinciosi" caci nici voi nu explicati corect si DEPLIN D-zeirea. Si inca ceva, acest subiect, chiar de ar fi total asa cum spuneti, el nu a fost descoperit de Branham cum voi inca pretindeti in mod necinstit.
Branham a spus ca "Isus nu e Tatal." A zis ca "Isus TREBUIE SA AIBA UN TATA." A zis ca "Isus are inceput pe cand Dumnezeu NU ARE INCEPUT." E "necredincios" Branham atunci?
Sau faptul ca Isus a fost facut Domn si Hristos, si I-au fost supuse toate lucrurile, ii anuleaza restul lucrurilor umane, secundare, care Il arata ca este mai putin decat Cel ce i-a supus toate lucrurile, cu zi Pavel zice?
Dupa 40 de ani la mesaj :
ȘtergereDear brethren, I speak as a concerned brother. 40 years ago I already knew something was not right with the teachings of William Branham. And now we have the full exposure by Jeremy Bergen of the "Believe the Sign" website and Controversial Prophecies by John Kennah. Why should we continue to be strongly identified with Branham and his teachings. Isn't Jesus and the Bible of 66 books good enough for our salvation and spiritual growth. Why do we have to belong to him or any other when the Bible clearly against it. See 1 Cor.1:12. One failed prophecy or vision is bad enough, but there are many (I thought 1977 is the only one). It is not easy to change our views, but there are those who are willing, just like these 2 editors Jeremy and John. Thank God for them. It is never too late for anyone of us. This is a friendly dialogue, so please avoid emotive language. Shalom.
Best Regards
Peter Ong
Ce raspuns a primit, specific branhamistilor toxici. Mr Peter Ong,
Before you jump on the bandwagon of Jeremy Bergen, John Kennah, and many more anti-message offshoots, just a word of caution... The 'teachings' of William Branham are not his own. The 'mistakes' so readily pointed out to discredit him and the alleged 'controversies' are in fact not mistakes nor are they controversies to a believer. Remember Tom Brower and many others on countless websites on the net raised issues even with the Bible itself..? If you are looking for 'issues' or 'mistakes' in anything you will find what you are looking for...guaranteed. That's just how we humans are made. Ultimately each of us will go back to our roots - our origin. If you were in God you were always there and will go back to Him. There are three kinds of believers:- 'unbeliever', 'make believer', and 'believer'. Every person on this earth falls into one of these three. Everyone of us sincerely believes we are the true 'believers'. However the Scripture does remind us: 'many are called, few are chosen' and: 'can the clay say to the Potter why have you made me thus?' .... I did not say those words. They are quotes from the Word. Predestination is there throughout the scripture, however it's a very touchy and misunderstood subject. Nonetheless it is there whether we like it or not. So the caution implied here is: - "choose you this day whom you shall serve". To me there were no "failed prophesies", no "controversies". No = zero. It's not unlike the many apologetics written by defenders of the faith to deal with the Bible's apparent "controversies". And Judas, Esau, and every other Bible character made their predestinated choices ...and in so doing fulfilled their own peculiar roles in scripture.... Just a thought. Joseph Saigal
Concluziile le trageti singuri.
Ma bucur ca si alti au vazut inaintea mea cu ar fi fr Ewald Frank dar de ce nu a spus atunci mai raspicat si clar cum sta toata treaba cu adevarat?
ȘtergereBranhamistii tot repeta ca papagalii versetul din Coloseni.Dar ei nu vad un lucru esential aici:Pavel spune ca in El este trupeste toata plinatatea D_zeirii DUPA INVIERE!. SI O SPUNE LA TIMPUL PREZENT.NU LA TRECUT CA SI CUM DOAR CAND ERA PE PAMANT ERA PLIN DE D-ZEIRE CI SI LA TIMPUL PREZENT ADICA IN CER IN TRUPUL INVIAT LOCUIESTE TRUPESTE TOATA PLINATEA D-ZEIRII...
ȘtergereAsta arata ca El este diferit de Tatal chiar si dupa inviere...
Pentru Adi, raspuns la intreb. din 16 ianuarie 20:43 , incep cu textul : "Daca un om pacatuieste impotriva altui om, il va judeca Dumnezeu; dar daca pacatuieste impotriva Domnului, cine se va ruga pentru el?" Totusi ei n-au ascultat de glasul tatalui lor, caci Domnul voia sa-i omoare. (1Sam.2:25)"
RăspundețiȘtergereSa fim deci obiectivi si sa nu vorbim ce NU TREBUIE , daca nu suntem siguri de acoperirea Cuvantului , fiindca "Dumnezeu vorbeste insa, cand intr-un fel, cand intr-altul, dar omul nu ia seama. (Iov.33:14)" Apropo, ai avut tu vise sau viziuni care stii ca sunt de la El ? Ai fost tu incercat de o boala grea, cand doctorii te-au dat acasa si Domnul te-a vindecat prin rugaciune ? Ti-a fost El binevoitor si te-a lasat sa-i vezi fata ,cu bucurie ? Atunci, observa te rog TOATE CUVINTELE LUI, ca El nu vorbeste degeaba , cum obisnuim noi "sa ne aflam in treaba "
Cate versete spun ca " Dumnezeu este JUDECATORUL " ? Ai tu curaj sa le stergi din Biblie, numai ca sa-ti ramana in picioare ideea ca " EL nu judeca pe nimeni, " ci se spala pe maini de raspundere, punand-o toata pe umerii " altuia " ? Un verset spune ceva, si bine este sa iei aminte la aceasta afirmatie : " Daca prorocul se va lasa amagit sa rosteasca un cuvant, Eu, Domnul, am amagit pe prorocul acela; Imi voi intinde mana impotriva lui si-l voi nimici din mijlocul poporului Meu, Israel. (Ezec.14:9) " Ai grija ca NU TE JOCI cu ce spune Domnul , si vei fi gasit MINCINOS, oricum ai " scalda-o" Cum ai putut tu sa INTERPRETEZI doua persoane intr-o fraza explicativa simpla , netinand cont de MOTIVUL pentru care zice asa ? " Caci din cuvintele tale vei fi scos fara vina, si din cuvintele tale vei fi osandit." (Mat.12:37) El nu judeca pe nimeni, cuvintele noastre sunt propriul judecator "dupa cum este scris: "Ca sa fii gasit neprihanit in cuvintele Tale si sa iesi biruitor cand vei fi judecat." (Rom.3:4) Si daca Cel care va fi DE FATA in ziua judecatii tuturor, la tronul alb, cand ""Dumnezeu va judeca si pe cel bun si pe cel rau; caci El a sorocit o vreme pentru orice lucru si pentru orice fapta." (Ecl.3:17)caci Dumnezeu va judeca pe curvari si pe preacurvari. (Evr.13:4) va fi CHIPUL LUI, adica ISUS HRISTOS , este asa cum a zis Pavel " Si faptul acesta se va vedea in ziua cand, dupa Evanghelia mea, Dumnezeu va judeca,PRIN Isus Hristos, lucrurile ascunse ale oamenilor. (Rom.2:16) Pentru ca, altfel, cum va judeca Dumnezeu lumea? (Rom.3:6)
Oare nu exact asta i s-a intamplat lui Branham?
Ștergere"Daca prorocul se va lasa amagit sa rosteasca un cuvant, Eu, Domnul, am amagit pe prorocul acela; Imi voi intinde mana impotriva lui si-l voi nimici din mijlocul poporului Meu, Israel. (Ezec.14:9)"
Tot ce ai mentionat din Biblie si este corect, arata ca Dumnezeu nu cauta la fata omului sau la apartenenta sa la mesajul lui Branham, o miscare, grup, cult.
ȘtergereDeci o viata traita frumos de oricine crede in Domnul nu va fi judecata. Nu e vorba de branhamism, de taine, si de presupuse descoperiri.
Vezi deci ca in tot ce ai scris arata ca oamenii neprihaniti NU VOR FI JUDECATI dar voi spuneti fals ca cine nu urmeaza mesajul lui Branham va fi judecat.
Nu ai dreptul sa judeci, ca si condamnare, nici pe un pacatos, daca nu i-ai vorbit adevarul in dragoste si nu ai facut ceva practic sa il ajuti. Cu atat mai mult nu ai voie pe frati sa ii judeci daca ei au opinii diferite de ale tale.
Este cea mai mare perversiune de la mesaj, sa aduci cuvintele de condamnare peste cineva cu care nu ai stat inca fata in fata sa vorbesti, sau sa ai marturii, dau dovezi, sau sa ii dai avertizare cu martor, sa il asculti mai inati, si pentru ca nu e de acord cu ideile tale religioase, teologice, mistice, de viata, etc
Pe cine vrei tu sa judeci cand nu esti in stare sa raspunzi si sa dai socoteala de propria ta credinta in mesajul lui Branham?
ȘtergereIl judeci pe unul care te indeamna la Biblia si la Isus si pretinzi ca esti crestin?
Esti pornit tare impotriva la toti, nu ai discernamant duhovnicesc si nici nu ai Duhul lui Cristos facand asa ceva.
Biblia zice: "NU VA RAZBUNATI" " NU judecati ca sa nu fiti judecati", "De ce cauti tu paiul in ochiul fratelui tau, mai inati scoate-ti tu barna din al tau"...samd.
Raspuns pentru: Anonim17 ianuarie 2014, 10:04
ȘtergereSincer imi pare rau ca se ajunge la aceste certuri fara folos, eu ti-am spus si o mai repet la ceea ce am prezentat mai sus am pus intrebarea ca sa mi se explice nu am dat asta ca invatatura.
In plus eu nu sunt proroc ,asa ca amenintarile tale de mai sus nu au cum sa ma atinga.
Si ca sa iti mai dau un verset :Faptele apostolilor 10:42 Isus ne-a poruncit să propovăduim norodului şi să mărturisim că El a fost rânduit de Dumnezeu, Judecătorul celor vii şi al celor morţi.
Anonimule branhamist esti asa orbit de ura incat nu vezi nici macar ceea ce scrii: " Si faptul acesta se va vedea in ziua cand, dupa Evanghelia mea, Dumnezeu va judeca,PRIN Isus Hristos, lucrurile ascunse ale oamenilor. (Rom.2:16)
ȘtergereCum acuzi tu pe altii ca un fariseu arogant ,cand Ap Pavel ne spune ca prin Evanghelie va fi judecata lumea...Si nu prin faptul daca ai crezut sau nu mesajul...
Intelege omule odata ca mesajul lui WMB este plin de minciuni ,viziuni false si prorociri care nu sau adeverit...Crezi oare ca D-zeu va judeca lumea prin asa ceva? Esti naiv grav...sa nu spun deplasat si din punct de vedere uman si spiritual...
V-am citit doar cateva fraze din Cuvantul lui Dumnezeu, si nici n-ati incercat macar sa luati aminte la ele, ci ati raspuns cu aceeasi batjocura cu care ati fost obisnuiti, dovedind ca sunteti mai branhamisti decat aceia pe care n-ati vrea sa-i lasati sa traiasca linistiti in ereziiole lor . Si cu NOI se implineste ce este scris : "Cu cine voi asemana, dar, pe oamenii din neamul acesta? Si cu cine seamana ei?
ȘtergereSeamana cu niste copii care stau in piata si striga unii catre altii: "V-am cantat din fluier, si n-ati jucat; v-am cantat de jale, si n-ati plans."
In adevar, a venit Ioan Botezatorul, nici mancand paine, nici band vin, si ziceti: "Are drac.". A venit Fiul omului, mancand si band, si ziceti: "Iata un om mancacios si bautor de vin, un prieten al vamesilor si al pacatosilor."
Totusi Intelepciunea a fost gasita dreapta de toti copiii ei." ( Luca 7. 31-35 )
TOTUSI , INTELEPCIUNEA A FOST GASITA DREAPTA DE TOTI COPIII EI
Orice prost si rauvoitor poate da versete din Biblie sa le aplice in mod negativ, altuia, pe care nu il simpatizeaza pentru opiniile lui. Asa ai facut si tu.
ȘtergereNu ti-a convetnit ceva si ai atacat si lovit.
Tu nu ai inteles nimic inca, nici din viata, nici din Biblie, nici de la Dumnezeu.
Nu ai dreptul sa aplici si sa folosesti Cuvantul lui Dumnezeu pentru a-ti bate joc de altii pentru care Isus a murit doart pentru ca acestia au o parere diferita cu privire la un subiect, TU NU PRICEPI?
Aia nu e intelepciune AIA E PROSTIE DE CEL MAI INALT RANG !
Voi fratii branhamistii folositi Cuvantul ca sa va bateti joc de alte suflete, nu sa le aratati adevarul sau sa le vindecati. Nu este nici macar omeneste sa faci asa ceva frate, Duhul Sfant nu iti vorbeste? Constiinta nu iti spune nimic? Bunul simt uman macar de l-ai avea el ti-ar arata multe.
Cu regrete spun se vede tot mai clar caci cu adevarat sunteti pierduti in intunerecul minciunii spiritului sectant plin de ura si toxicitate.
Tu nu poti sa te rogi lui Dumnezeu,sa ii canti despre dragostea Lui prin Isus, si apoi imediat sa injosesti pe altii, sa-i ataci, sa-i ameninti, decat daca tu inca nu Il cunosti pe Cel despre care canti si vorbesti.
Luca 7 31-35 nu are nici o legatura cu tine, ci este impotriva ta.
Aici in blog ati gasit adevarul mai adanc despre mesaj. nu cum va place CI CUM E CU ADEVARAT.
Asta e Intelepciunea lui Dumnezeu care doreste sa va ajute sa iesiti din minciuna si eroare.
Weekend binecuvantat sa aveti cu toti.
Biblia nu ne permite sa luam versete biblice, mai ales cele negative din VT, cand nu era Jertfa lui Isus in actiune, si sa le aruncam in stanga si in dreapta unor oameni care nu au aceleasi idei ca si noi.
ȘtergereAceasta este una dintre cele mai mari erori si prostii de la mesaj.
Acest tip de gandire bolnav si toxic face ca mesajul si cei ce il urmeaza sa fie niste rataciti in mintea si sufletul lor.
Nu exista har, iubire, bunatate, incercare de a ajuta pe oponent, nu exista nimic bun in aceasta mentalitate.
Cei care fac asta sunt complet deplasati de la mesajul simplu al Evangheliei si aceasta metoda este un manipulativa si agresiv-violenta verbal, care nu are nimic de a face cu Dumnezeu.
Daca este vorba de corectare atunci trebuie discutat pe acel subiect, nu pe amenintari si jigniri iar daca e vorba de invinuire, aparare, cu privire la o fapta sau invatatura falsa, trebuie chemati martori si fata in fata discutat si lamurit fiecare aspect. Scopul lui Dumnezeu trebuie cunoscut si in conflicte. Si acesta este lamurirea si clarificare noastra nu distrugerea noastra.
Mentatilatea toxica branhamista crede ca la un conflict trebuie sa fie UN CASTIGATOR SI UN INVINS. Iar invinsul este Iuda, Core Datan abiram, etc.
Asta este dragostea pentru Cuvant si pentru frati ? Nicidecum. Voi nu cunoasteti Biblia ca sa faceti ce trebuie sa faceti, voi doar credeti ca stiti cateva taine care va fac privilegiati si va dau anumite merite ca sa fiti superiori altor oameni.
Ei bine, aceasta doctrina branhamista a urii si a mandriei personale, acest cult al venerarii personalitatii profetului si a unei miresei speciale, inchipuite, este falsa si mincinoasa.
In loc sa te apuci ca prostul sa pui etichete negative altora, asa pur si simplu ca asa vrei tu, ca sa aperi mesajul mai bine ai studia Biblia si lucrurile frumoase ale vietii cu care poti face ceva util cat timp esti pe acest pamant.
Poti sa faci ce vrei dar asta arata ce crezi tu cu adevarat, nu ce spui ca tu crezi.
Ai zis un mare adevar fr Lica ' Scopul lui Dumnezeu trebuie cunoscut si in conflicte. Si acesta este lamurirea si clarificare noastra nu distrugerea noastra.' foarte foarte frumos slava Domnului pentru intelepciunea Lui.
ȘtergereEste si logic ca Dumnezeu doreste ca dintr-un conflict, sa iasa bine lucrurile, dar la ei, a fi diferit inseamna fi fals. Din pacate au niste mentalitati gresite, primitive, salbatice din Evul Mediu. Ii afce sa urascape altii, de aceea daca intr-un oras sunt 3-4 adunari EI SE URASC, EI SE BARFESC, EI SE DEZBINA MEREU. DIn aceasta mentalitate care stimuleaza instinctele de lupta carnala, invidie, ura, cearta se dezbina si apoi isi intretin ura. EU NU VORBESC DE FOSTI BRANHAMISTI CU ACTUALI BRANHAMISTI.
ȘtergereEU VB DE CEI CE URMEAZA MESAJUL SI IL APARA CU PUTEREA LOR. EI NU SE POT IUBI, IERTA SI ASOCIA. MULTI NICI NU SE SALUTA DESI SUNT RUDENII, VECHI PRIETENI DE FAMILIE...vedeti?
Acest demon al urii si dezbinarii pentru niste simple idei diferite, opinii diferite, domneste in cele mai multe adunari de la mesaj din toata lumea.
Daca ei intre ei fac asa, de ce m-am mirat ca m-au facut varza a la cluj pe mine?
Exact ca si astazi am mers cu fetita mea de 6 ani la KFC, prima data in viata noastra, si nu a vrut sa manance deoarece "nu e bun", adica era diferit de McDonalds unde ii place. Ea spunea mereu ca "nu e bun, nu e bun".
S-a invatat cu Mc si acum orice altceva desi e mai bun, mai sanatos...nu poate accepta.
Creierul este setat pe Mc. Are impresia ca ce e altceva, nu este bun.
Daca ar fi mancat mai intai la KFC probabil ar fi spus ca Mc nu e bun. Este totul legat de psihologia lucrurilor percepute intr-un fel care dau o anumia dependenta.
Nu e nimic nimic divin in a crede mesajul care se dovedeste de la o posta ca e fals si haotic dar dqaca ei asta vor sa manance in continuare, nu ai ce face, e dreptul lor sa creada intr-o minciuna si nu dragostea adevarului Evangheliei care spune ca
"ATAT DE MULT A IUBIT D-ZEU LUMEA INCAT A DAT PE SINGURULUI LUI FIU CA ORICINE CREDE IN EL SA NU PIARA CI SA AIBA VIATA VESNICA". D
IAVOLUL NU POATE CREDE ASTA SI FACE PE OAMENI SA CREADA CA EXISTA ALTCEVA IN ACEST TIMP PENTRU MANTUIRE SI NU EVANGHELIA VESNICA !
ASA I-A INSELAT PE FRATII DE LA MESAJ.
Biblia spune: "credinta data sfintilor O DATA PENTRU TOTDEAUNA !
HEEEEIIIII FRATILOR DRAGI: A FOST DATA O DATA PENTRU TOTDEAUNA.
NU AVEM NEVOIE DE PROFETI ILIE MINCINOSI, CU TITLURI POMPOASE DE "INGER MESAGER LA EPOCA", SAU 7 EPOCI PLAGIATE SI PECETI COPIATE SI DOCTRINE INVENTATE !
Asa ceva nu exista in Biblie.
Maniera asta de a aplica versete cu rautate si de a darama alti frati este specifica si frankistilor,nu doar branhamistilor.In unele adunari inca se mai predica cu etichetari de genul Core,Datan si Abiram,si alte predici pline de venin si incarcatura negativa.Cand un frate nu se conformeaza regulilor din adunare ,este incadrat,lovit si judecat cu Biblia.
ȘtergereNu isi dau seama ce duhuri ii calauzeste...Parca sau scolit toti la Mera .Am auzit ca multi care sunt defapt pastori in adunarile locale de la frankisti,au fost odata cu Mera din Cluj in aceeasi tabara.Probabil sau gandit sa isi faca adunarile lor proprii unde sa taie si sa spanzure,fara discernamant si fara intelepciune.Totul se invarte in jurul banilor si a orgoliului lor de a se crede ceva important...dar defapt sunt un mare NIMIC fiindca nu au roadele Duhului Sfant.
Si incetul cu incetul toate minciunile si neadevarurile din viata lui WMB si vocile inchipuite ale lui E.Frank ies toate la iveala si sunt date pe fata,nu doar in cercuri restranse la cativa frati care se autointituleaza ""batrani si intelepti""ci si la nivel mondial,oricine avand la dispozitie material sa cerceteze minciunile si exagerarile lui WMB si scopul pentru care E.Frank apara slujba lui WMB:implicit isi apara propria lui slujba.
Oamenii trebuie eliberati de frica si de lanturile sclaviei spirituale.
Ai zis "Oamenii trebuie eliberati de frica si de lanturile sclaviei spirituale." Zic "Amin" puternic la asta si ma rog zi de zi pentru asta si stiu ca si tu o faci frate draga.
ȘtergereUna din "retetele" biblice pentru a-i ajuta pe fratii rataciti este sa le spunem adevarul in dragoste si sa ii iubim fara prefacatorie.
Asa ca rog pe toti ex: branhamistii si ex:frankistii, sa poarte pe fratii cu iubire si adevar in inimi si rugaciune si asa lanturile duhurilor rautatii si minciunii se vor rupe din vietile lor.
Rog chiar si pe cei care inca urmeaza mesajul, sa se roage sa primeasca clarificare, lamurire cu privire la adevar. Fratilor, suntem in calatorie si trebuie sa fim cautatori ai adevarului pe harta vietii pentru a ne asigura ca vom ajunge unde ne-am propus si am fost chemati.
Dragi frati, iubiti frati, aveti ACCES LIBER, GRATUIT LA DUHUL SFANT SI LA TOT ADEVARUL LUI DUMNEZEU. Folositi-va aceasta sansa, nu stati doar cu mandria ca voi urmati "mesajul si pe profet".
A fost o etapa din viata noastra aceasta stationare in branhamism, frankism etc.
Pacatul, ura a fost invinsa de iubire iar minciuna a fost invinsa de catre adevar: LA CALVAR, LA GOLGOTA. Haideti ca asta sa propovaduim, sa traim si sa transmitem mai departe.
Va multumesc anticipat si am incredere in Dumnezeu cu privire la voi. Fiti binecuvantati.
Din pacate in asta sunt crescuti urmasii mesajului lui Branham. Am vazut atitudinea asta bolnava la Cluj inca din prima biserica unde am fost.
RăspundețiȘtergereI-am vazut si auzit zeci de ani in ura asta fata de altii ce sunt diferiti, si le proclama ii avertizeaza cu distrugerea, pe cand colo chiar ei sunt pe calea distrugerii.
Cand un om aameninta pe altul cu asa ceva, doar pentru ca altul pune o intrebare, sau are o alta opinie, arata ca acela are probleme grave si lipsuri in cunoasterea lui Dumnezeu, a mantuirii, a iubirii fata de Dumnezeu a iubirii fata de aproapele lui.
Acest mecanism al promovarii minciunii si al urii este si stimulul cu care ei se imbarbateaza in mod fals zi de zi.
Sa dovedesti MOARTEA SI JUDECATA UNUI FRATE IN CRISTOS DOAR PENTRU CA ACESTA VEDE UN SUBIECT DIFERIT DE TINE ARATA CA ESTI INSTABIL PSIHIC SI SPIRITUAL.
Daca eu vad in Dumnezeu PE TATAL SI PE FIUL asa cum Biblia imi arata in sute de versete, este un motiv CA TU SA MA UCIZI CU VORBA SI SA MA AMENINTI CU VERSETE BIBLICE?
Sunteti grozavi de rai cei ce urmati mesajul lui Branham prin aceasta mentalitate agresiva si violenta verbal. Biblia nu va invata asa ceva. Duhul Sfant nu va invata asa ceva.
Prin asta voi creati raul in mintea voastra, in suflet si apoi il proiectati in alti oameni.
Si acest rau nu e de la voi, ci de la Branham, de la frustrarile lui pentru ca oamenirea, slava Domnului, nu l-a crezut ca e Ilie, ca e inger, ca e Dumnezeu in trup, ca e Fiul Omului, etc.
1 Corinteni 11:3 Dar vreau să ştiţi că Hristos este Capul oricărui bărbat; că bărbatul este capul femeii şi că Dumnezeu este Capul lui Hristos.
RăspundețiȘtergereDaca Hristos este capul oricarui barbat nu inseamna ca barbatul si Hristos este una si aceeasi persoana.
Atunci cum traducem ca Dumnezeu este capul lui Hristos?
Cum iti permiti sa intrebi asa ceva Adi? :))) Glumesc.
ȘtergereE adevarat si in branhamism realitatea acestui citat?
RăspundețiȘtergere"Sa afli in cel mai simplu mod cine stapaneste peste sufletul tau, vezi pe cine nu poti critica in fata" Voltaire