Reclama la Revenirea lui Hristos si implinirea profetiilor biblice
Clujul a fost umplut de reclame la emisiunea de pe Nasul TV a lui Ewald Frank.
Intotdeauna mi-au placut oamenii activi si pasionati in a-si indeplinii menirea, visul, chemarea, scopul a ceea ce ei cred ca viata si Dumnezeu i-a chemat. Arta, sport, cultura, dezvoltare personala, etc. Nu mi-a placut niciodata lenea, parazitismul, lipsa de actiune.
Eu ii felicit pe toti cei care din dragoste si din convingere interioara actioneaza, crezand ca sunt in actiune pentru propriul scop in viata in armonie cu chemarea divina, facand bine altora contribuind cu ceva bun la societate. Si mai ales daca sunt si crestini si sunt in actiune, cu atat mai mult ii felicit.
Problema este ca, daca e vorba de un mesaj religios, de credinta, in care sunt implicate sufletele si destinatia lor eterna, toate aceste actiuni trebuiesc facute sub o responsabilitate asumata asupra gravitatii acestor actiuni.
In acest caz, sa stie bine cat de grav este faptul ca duc oamenii in ratacire, folosind unele adevaruri biblice in favoarea ideilor false pe care le au din mesajul lui Branham.
In opinia mea e foarte grav acest aspect. Voua nu vi se pare la fel de grav?
In acest caz, sa stie bine cat de grav este faptul ca duc oamenii in ratacire, folosind unele adevaruri biblice in favoarea ideilor false pe care le au din mesajul lui Branham.
In opinia mea e foarte grav acest aspect. Voua nu vi se pare la fel de grav?
Eu cred ca in acest caz, subiectul "Revenirea lui Hristos si implinirea profetiilor biblice" este o interpretare eronata, foarte subiectiva, a unuia dintre cele mai importante subiecte biblice.
Asta se numeste filozofie alarmista!
Asta se numeste filozofie alarmista!
S-a folosit deseori in istorie pentru a speria oamenii, timp de 2000 de ani.
Ba chiar au dus la sinucideri in masa dar cel mai mult a adus multa dezamagire si suferinta in vietile celor care si-au pus toata viata, banii, timpul, energia, familia, casa, averile la dispozitia lucrarii respective.
Acestia s-au trezit deseori ca se simt tradati si inselati in final deoarece tot ce se spunea despre venirea Domnului erau speculatii nu realitati. Si-au dat seama ca minunata venirea Domnului nu depinde de fricile si alarmele pe care le da un profet sau predicator. Venirea Domnului nu vine pentru ca acestia isi doresc ca El sa vina.
S-au trezit ca si-au risipit viata si totul pentru ideile alarmiste ale unui anumit grup.
S-au trezit dupa zeci de ani ca nu au facut nimic cu adevarat frumos cu viata lor prin care sa aduca onoare lui Dumnezeu si fericire in vietile altora ci au facut jocul unor oamenii fie rauvoitori si inselatori fie foarte religiosi dar fricosi si emotionali in mod excesiv.
S-au trezit ca si-au risipit viata si totul pentru ideile alarmiste ale unui anumit grup.
S-au trezit dupa zeci de ani ca nu au facut nimic cu adevarat frumos cu viata lor prin care sa aduca onoare lui Dumnezeu si fericire in vietile altora ci au facut jocul unor oamenii fie rauvoitori si inselatori fie foarte religiosi dar fricosi si emotionali in mod excesiv.
Chiar si in SUA si Europa, ba si la Cluj s-au petrecut lucruri triste, unele groaznice chiar -in acest context- ducand oameni si familii la ruina si disperare.
Cu alte cuvinte, oamenii care urmeaza mesajul lui Branham folosesc un subiect frumos si important -revenirea lui Hristos- pentru a-si atrage convertiti care sa le urmeze ulterior poeziile invataturilor false si plagiate aduse de Branham si preluate in mare masura si de catre Ewald Frank.
Daca asculti predicile acestuia la Nasul TV observi ca el nu ramane strict la acest subiect si ca tot ce spune nu schimba cu nimic nici timpul si nici inimile oamenilor pentru celebra Revenire a Domnului. Asta e concluzia si perceptia mea.
El nu da valoare audientei prin ceea ce predica. E doar un mesaj informational ceea ce spune el. Poate fi si bun si rau nu are importanta, in final.
El nu da valoare audientei prin ceea ce predica. E doar un mesaj informational ceea ce spune el. Poate fi si bun si rau nu are importanta, in final.
Acest subiect biblic important si evenimentele apocaliptice diverse, politice, nu trebuie sa devina un subiect speculativ pentru a mari randurile celor care adera la o miscare dovedita de 10000 de ori ca fiind plina de invataturi mincinoase, aduse de un profet dovedit de 100000 de ori ca fals, ci ar trebui sa fie varful de lance, sau taisurile sabiei, daca vreti, pentru a ajuta oamenii sa isi schimbe viata in bine, sa isi innoiasca spiritul, sa isi transforme gandirea rea si negativa intr-una buna, duhovniceasca, pozitiva, frumoasa. Altfel se pare ca e degeaba totul.
Fratilor, ganditi-va voi insiva. Un plus de informatie cu iz de frica apocaliptica nu ajuta si nu transforma pe nimeni. Pe nimeni.
Fratilor, ganditi-va voi insiva. Un plus de informatie cu iz de frica apocaliptica nu ajuta si nu transforma pe nimeni. Pe nimeni.
Priviti in Cuvant si vedeti ca in mod simbolic este vorba de untdelemn si de o imensa simplitate in viata celor care au fost luati de Domnul in vazduh.
Nu era vorba de restituiri puternice si idei unitariene si adunari de vindecari si miracole si zguduiri a societatii prin semne si minuni promise Miresei. Nu.
Pur si simplu se spune ca doi oameni munceau la camp, unul luat altul lasat. Doua femei munceau la moara, una luata alta lasata. Si tot asa. Simplitate, munca, normalitate. Dar acei oameni aveau ceva veritabil in inima lor. Asta a facut diferenta.
Oamenii care au rodit in viata lor pace, dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioşia, blândeţea, înfrânarea, sunt oamenii care vor ajunge acolo, conform cu Cuvantul lui Dumnezeu. Nu exista nici macar o dovada biblica ca ar fi altfel.
Toate ideile din mesajul lui Branham care speculeaza revenirea lui Hristos, au esuat lamentabil in special in 1977 cand Branham a spus ca prin INSPIRATIE DIVINA PREZICE CA INAINTE DE FINALIZAREA ANULUI 1977 SE VA INCHEIA TOTUL.
Toate ideile din mesajul lui Branham care speculeaza revenirea lui Hristos, au esuat lamentabil in special in 1977 cand Branham a spus ca prin INSPIRATIE DIVINA PREZICE CA INAINTE DE FINALIZAREA ANULUI 1977 SE VA INCHEIA TOTUL.
Urmasii lui Branham au fost amagiti sa creada speculatile lui despre acest subiect biblic si frumos.
Branham a murit cu milioane de dolari la saltea, dar un orfelinat nu a finantat. O cantina pentru saraci nu a construit. O misiune care sa aduca ajutor real unei lumi muribunde si in suferinta, nu a facut.
Branham a murit cu milioane de dolari la saltea, dar un orfelinat nu a finantat. O cantina pentru saraci nu a construit. O misiune care sa aduca ajutor real unei lumi muribunde si in suferinta, nu a facut.
Tot interesul lui Branham a fost sa isi distribuie casetele inregistrate de cei doi sodomiti angajati ai Tabernacolului, dar si prietenii lui de vacante in 3, in inima muntilor.
Cand crezi ca vine Domnul dar nu faci ce spune Biblia ca e bine sa faci, nu esti decat un mare fals. Un mare fatarnic. Mai bine vezi-ti de viata.
Filozofia alarmista a esuat mereu, va esua si acum. Vrei ca Domnul sa fie da partea ta cand vine?
"Şi ce alta cere Domnul de la tine decât să faci dreptate, să iubeşti mila şi să umbli smerit cu Dumnezeul tău?"
Nu este destul de simplu si clar Cuvantul? Pentru mine este.
Fa ceva frumos si bun cu viata ta si influenteaza in mod pozitiv credinta, viata, cautarile altora. IUBESTE SI LASA-TE IUBIT. Dragul meu, draga mea, experimenteaza si daruieste altora cea mai mare forta din intreg Universul: IUBIREA LUI DUMNEZEU.
Asta aduce onoare lui Dumnezeu decat toate explicatiile, eforturile si transpiratiile celor care spun ca asteapta Venirea Domnului.
Cui ii pasa de toate alarmele false si explicatiile si teoriile conspirative, apocaliptice ale cuiva? Oamenilor slabi la minte si la inima. Celor slabi in Cuvant. Slabi emotional.
In realitate nimanui nu-i pasa. Nici lui Dumnezeu.
Fa ceva frumos si bun cu viata ta si influenteaza in mod pozitiv credinta, viata, cautarile altora. IUBESTE SI LASA-TE IUBIT. Dragul meu, draga mea, experimenteaza si daruieste altora cea mai mare forta din intreg Universul: IUBIREA LUI DUMNEZEU.
Asta aduce onoare lui Dumnezeu decat toate explicatiile, eforturile si transpiratiile celor care spun ca asteapta Venirea Domnului.
Cui ii pasa de toate alarmele false si explicatiile si teoriile conspirative, apocaliptice ale cuiva? Oamenilor slabi la minte si la inima. Celor slabi in Cuvant. Slabi emotional.
In realitate nimanui nu-i pasa. Nici lui Dumnezeu.
Cineva de la ei mi-a spus recent la telefon ca Mesajul este Evanghelia.
Eu am replicat si i-am spus: "Nu te supara pe mine dar e gresit ce spui frate! Biblic vorbind, numai Evanghelia este Evanghelia. Nimic altceva afara de Evanghelie, nu poate fi Evanghelia! Numai Evanghelia poate fi Evanghelia."
Eu am replicat si i-am spus: "Nu te supara pe mine dar e gresit ce spui frate! Biblic vorbind, numai Evanghelia este Evanghelia. Nimic altceva afara de Evanghelie, nu poate fi Evanghelia! Numai Evanghelia poate fi Evanghelia."
In alte orase ati vazut reclama asta?
RăspundețiȘtergereFoarte corect!!!
RăspundețiȘtergereMesajul este Evanghelia!
Evanghelia descoperita!
Evanghelia este descoperita in Cuvantul lui Dumnezeu numit Biblie. Acolo gasim tot ce este necesar pentru mantuirea sufletului si pentru a umba in voia Tatalui ceresc. Imitatorii falsi si profetii mincinosi nu mai pot schimba adevarul ca Isus este Calea Adevarul si Viata si ca in El avem Viata Eterna nu in asa zisele descoperiri.
Ștergerenu este nevoie de nici o descoperire. Taina lui Dumnezeu a fost descoperita. Aceasta taina este DOMNUL IISUS CRISTOS. Jertfa Lui. Sangele Lui varsat pentru ca oricine se pocaieste si crede in El sa nu piara ci sa aiba viata vesnica.
Prorocii falsi nu pot da viata vesnica. Ei dau numai promisiuni false.
Unde scrie in Biblie ca Mesajul lui Branham este Evanghelia descoperita? Nicaieri nu scrie. Sunteti sub blestemul adaugirii la Cuvant.
ȘtergereNu are nimeni nevoie de explicatiile lui Branham si Frank sa ajunga la Dumnezeu. Taina a fost descoperita copiilor lui Dumnezeu inca de acum 2000 de ani.
Coloseni 1:26-27. "Vreau să zic: „taina ținută ascunsă din veșnicii și în toate veacurile, dar descoperită acum sfinților Lui, cărora Dumnezeu a voit să le facă cunoscut care este bogăția slavei tainei acesteia între Neamuri, și anume: Cristos în voi, nădejdea slavei."
Lasati-va de minciuna! Diavolul este tatal minciunii.
Gresit gresit gresit. De 3 ori gresit. Mesajul este interpretarea lui Willam Branham despre anumite teme de invatatura iar Evanghelia este Vestea Buna, despre mantuire prin credinta in Domnul nostru Iisus Cristos. Este o rusine si o scarba sa spuneti ca Mesajul este Evanghelia. Este o hula. Este o mizerie. Tare va mai rataciti.
ȘtergereSpune-mi unde scria in Biblie despre Pavel inainte ca scrierile lui sa fie adaugate la Biblie?
RăspundețiȘtergereMesajul lui William Branham este Adevarul Biblic.
Imi pare rau ca aveti ochii inchisi si nu puteti vedea. Dar asta e...aici pe pamant putem avea discutii la infinit. Cand va veni Ziua Aceea Mare atunci se va vedea fiecare pe fata. Dar si aici putem sa vedem roadele....si asta spune tot.
Chiar te rog sa imi spui unde scria despre Pavel in VT, eu nu stiu unde scrie. Vreau sa vad argumentul aici, ca tot vorbiti despre argumente.
ȘtergereMa gandesc cum spuneau oamenii in timpul lui Pavel: cum sa calcam noi pe urmele lui Pavel? Vrea sa fie la acelasi nivel cu Cristos. Este la fel si astazi.
Mesajul este Evanghelia descoperita!!!
RăspundețiȘtergereOmule draga, sa repeti ca papagalii ca Mesajul este Evanghelia descoperita fara sa aduci argumente, ne arata obsesia ta bolnava, de a avea dreptate si ne arata ca nu esti in cautarea adevarului.
ȘtergereNevoia de a a vea dreptate fara argumente este auto-inselaciune.
Ce sa scris mai sus e corect.
Numai Evanghelia este Evanghelia! Evanghelia a fost descoperita. Nu este nevoie de nimeni sa o re-descopere.
Coloseni 1:26-27. "Vreau să zic: „taina ținută ascunsă din veșnicii și în toate veacurile, dar descoperită acum sfinților Lui, cărora Dumnezeu a voit să le facă cunoscut care este bogăția slavei tainei acesteia între Neamuri, și anume: Cristos în voi, nădejdea slavei."
Lasati-va de minciuna! Diavolul este tatal minciunii.
Nu trebuie sa aduc niciun argument. Mesajul insusi dovedit este cel mai bun argument.
ȘtergereDeci, pot sa afirm ca Mesajul este Evanghelia Descoperita pentru zilele noastre, fara de care nu poti merge in rapire.
Ba trebuie sa aduci dovezi la ceea ce propovoduiesti altora. Eu am citit in Biblie ca Evanghelia este credinta sfintilor si ea a fost data o data pentru totdeauna. Minciunile lui Branham despre Epoci si Nor si alte false taine nu sunt nicidecum Evanghelia.
ȘtergereTu crezi deci ca minciunile lui Branham sunte Evnaghelia? Stii ce spune Domnul Insusi despre ingerul laodicean? Ii spune ca nu ştii că eşti ticălos, nenorocit, sărac, orb şi gol.
Daca el este asa in ochii Domnului si urmasii lui sunt la fel. De asta sunt sigur.
Din fericire, Mesajul lui Branham este Evanghelia lui Dumnezeu descoperita. Si aceasta este pentru cei care cred. Pentru persoane (cum esti tu si mai sunt si altii) necredincioase nu este.
ȘtergereDar pentru mine este intradevar Cuvantul lui Dumnezeu descoperit.
Predicile despre Epoci, Peceti, Botez, Samanta Sarpelui, etc....toate le gasesti in Biblie. Deci, ce a predicat Branham este 100% scriptural.
Acuma, daca tu nu poti sa o vezi....asta e. Numai Dumnezeu este Cel care da lumina.
Faci confuzie grava. Interpretarile lui Branham despre scriptura e cu totul altceva nu e Scriptura. Branham a preluat de la altii nimic nu a descoperit.
ȘtergereDegeaba le spui. Le poti spune si arata toata ziua adevarul ca nu ii intereseaza. Le pasa de idolii lor Branham si Frank.
RăspundețiȘtergereDegeaba poti sa imi spui ce vrei tu, pentru ca eu stiu pe ce stau si stiu si ce cred. Si da, imi pasa de ce a spus Branham, pentru ca a fost Profetul lui Dumnezeu si Cuvantului lui Dumnezeu intotdeauna vine la profetii LUI. Vreau sa calc pe urmele lui Branham, pentru ca stiu ca aceasta este calea care duce la Isac al nostru - ISUS CRISTOS.
ȘtergereUite pe ce stai. Pe fals. Daca poti sa raspunzi la aceste argumente care ne arata ca Branham este fals atunci esti in adevar. Pana atunci mai bine cercetaza nu iti insela singur sufletul pretios.
Ștergerehttps://mesajul.blogspot.ro/2014/05/nici-o-taina-si-nici-o-descoperire-in.html
https://mesajul.blogspot.ro/2013/05/profetul-ilie-in-grafica-simpla.html
https://mesajul.blogspot.ro/2014/06/dumnezeu-nu-poate-sa-minta.html
https://mesajul.blogspot.ro/2014/03/la-raul-ohio-in-1933.html
https://mesajul.blogspot.ro/2016/02/cum-exagereaza-branham.html
https://mesajul.blogspot.ro/2014/03/ati-urma-mesajul-daca-ati-stii-asta.html
https://mesajul.blogspot.ro/2014/03/la-raul-ohio-in-1933.html
https://mesajul.blogspot.ro/2015/02/blestemul-lui-branham.html
Auzi la ăla cică să calce pe urmele lui Branham... :-
ȘtergerePăi atunci împrietenește-te cu 2 homosexuali, dute cum ei in vacanțe, făți pom de Crăciun apoi predica împotriva lui,etc....cam asta ne-a lăsat Branham .
Ce zici? Te bagi? :-)
Peter
Sa ne spuna branhamistii si frankistii un lucru bun lasat de Branham,un exemplu demn de urmat. Stiti ca nu este? Ciudat dar nu este nici un exemplu bun ,pozitiv si constructiv invatat de Branham.
ȘtergereDaca nu credeti cercetati predicile si convingeti-va singuri.Si nu in ultimul rand aduceti aici ceva bun lasat de lie Americanul,ca sa il vedem cu totii.
Peter
Sa ne spuna branhamistii si frankistii o singura descoperire sau invatatura originala adusa de Branham, din Cuvant. Una singura macar.
ȘtergereCand ei spun ca profetiile sau implinit cu Ilie-Branham ei inseala oamenii pentru ca se stie ca Ilie vine cu Moise la Israel.
RăspundețiȘtergereNu ai argument la ceea ce spui....imi pare rau.
ȘtergereFrate. Noi nu trebuie sa aducem argumente ca Biblia si Evanghelia sunt suficiente pentru mantuire. Daca nu crezi e alegerea ta.
ȘtergereInsa tu trebuie sa aduci argumente ca Mesajul lui Branham este corect. Cum l-am intrebat pe Ionut intr-o scrisoare. Ce argument are sa imi spuna ca eu sa cred si sa urmez mesajul lui Branham. Raspunsul a fost ZERO?
Ideea e ca chiar tu nu ai argumente la invataturile false ale lui Branham. Dragul meu, daca Branham a avut cateva idei bune afla acum ca acelea sunt furate de la altii. Este dovedit deja ca a plagiat ideile altora dar si le-a insusit in mod personal.
Nu vrei sa cercetezi si sa afli adevarul, asta e alegerea ta si o respect dar nu veni aici sa arunci doar cuvinte fara sens si fara acoperire, fara argumente.
Ce taine a descoperit Branham? Unde sunt acele taine? De ce a mintit ca el este Ilie? De ce a mintit cu norul? De ce a mintit ca a fost sarac? De ce se contrazice tot timpul? Azi spune una maine spune alta?
Daca nu esti capabil sa iti pui niste simple intrebari tie personal, ca sa iti verifici credinta, atunci e problema mare cu tine nu cu Evanghelia.
Foarte adevarat...BIBLIA SI EVANGHELIA sunt suficiente pentru mantuire. Dar este ceva mai presus de acestea - RAPIREA.
ȘtergereSi inca ceva...Cuvantul lui Dumnezeu nu se bazeaza pe argumente, se bazeaza pe CREDINTA. Prin credinta Avraam, prin Credinta Moise, prin CREDINTA...
Argumente...chiar daca ar invia unul dintre morti, tot nu ati crede.
Eu nu imi pun intrebari la credinta mea...verific in Biblie.
Toate acele taine descoperite lui Branham sunt pe benzi, descoperite prin Duhul Sfant. Am certat suficient si Domnul mi-a aratat si dovedit ca acest Mesaj al lui Branham este 100% adevarul. Doar de crezut si trait a mai ramas. M-as bucura daca ati urma si voi acest Mesaj.
Daca ati trai o viata cu Domnul macar cat a trait Branham....ar fi ceva.
Am citit aceste link-uri. Dar imi pare rau sa iti spun: sunt doar minciuni ce ati scris aici. Deci nu le pot lua ca si adevar. Altceva, ceva care sa combata Scripturile aduse de El, vindecarile fara numar, discernerea gandurilor...aici vreau sa vad argumentele voastre. Dar oricum nu le veti avea, dacat iluzii si minciuni nascocite. Pe Duhul Sfant nu puteti sa il contraziceti.
ȘtergereNu imi mai pierd timpul cu tine. Esti infectat cu semnul fiarei.
ȘtergereApreciez vocabular si dragostea exprimata. Multa sanatate si prosperitate iti doresc!
ȘtergereHai sa nu ne pierdem rabdarea.
ȘtergereEu vreau sa il intreb pe Anonim ce anume dintr-un articol din acelea este fals?
De exemplu in primul am gasit in istorie si in lucrarile lui Larkin ca ceea ce Branham a pretins ca a descoperit, de fapt a preluat de la el.
Ce e fals in aceasta cercetare a noastra? Nu e nimic fals deoarece aceste lucruri pot fi verfiicate cu usurinta.
Insa, pretentia lui Branham si a ta ca el a descoperit acele lucruri se dovedesc ca fiind false.
La fel e si cu restul articolelor. Am gasit ca Branham a angajat doi sodomiti sa inregistreze predicile. Ce e fals in asta? Nu e nimic fals ca noi amgasit asta. Este fals Branham ca a fost fatarnic nu noi ca am vazut asta.
Am gasit ca Branham nu a fost in acel nor in 28 februarie. Cine e fals? Noi ca am gasit asta sau el ca a mintit?
Am gasit ca Branham se blestema sa moara daca minte si in 2 sapt jumate moare in accident. Cine e fals? Noi ca am vazut asta sau ca Branham sa blestemat pe sine ca un vrajitor?
Semnele si minunile au fost exagerate foarte mult iar un om care are un dar de vindecare poate fi si profet fals, de aceea Domnul ne avertizeaza ca profetii falsi FAC MULTE SEMNE SI MINUNI.
Am vazut ca Branham minte de n- ori si am scris despre asta. Cine e fals? Noi ca am scris sau Branham ca a mintit?
ȘtergerePoate ca nu ai reusit sa iti definesti pentru tine ce inseamna cuvantul ADEVAR.
Daca reusesti asta vei reusi sa spui adevarului adevar, nu mai conteaza cine il pronunta. Tot la fel. Daca nu stii ce e minciuna, nu poti sa faci deosebirea si asta iti insala gandirea.
Cand stii ca o minciuna e minciuna indiferent cine o spune, atunci incepi sa fii liber.
Tot din articolele respective este fals. Si eu am certat asa cum voi ati cercetat, dar eu am gasit ca adevarat cele expuse de Branham. Stai linistit, nici eu nu cred orice. Dar ce a predicat Branham, am cercetat si am gasit ca fiind Adevarul. Despre semne si minuni vorbesc chiar oameni din afara anturajului lui Branham: baptisti, penticostali, catolici...deci chiar nu au fost exagerate. Foarte multe dintre acestea se gasesc si in ziare. Deci chiar aici nu ai contraargumente.
ȘtergereBranham a fost in acel nor...este doar o intelegere gresita a voastra.
Ai cercetat in mod subiectiv. Stiu bine cum e sa fii la mesaj si sa citesti un articol impotriva mesajului. Pur si simplu ignori toate dovezile care arata pe Branham ca fiind fals, din cauza fricii subconstiente.
ȘtergereZi-mi te rog un singur lucru predicat de Branham care este corect si descoperit de el.
Maleahi 4:5
ȘtergereIata stilul lui Branham de a exagera, de a mintii si de a crea povesti mistice, inchipuite. Deseori amestecate cu un strop de adevar.
ȘtergereAsta asa, ca sa vedeti mai clar, desi ati vazut de mult timp ca el este mincinos, sa vedeti acum si modul lui de a fi, de a gandi, de a exagera si de a plasa minciuna catre audienta.
Despre acelasi eveniment Branham spune:
Here We Have No Continuing City, 50-0200,
They called, said, "Every preacher come to the platform." Hundred and fifty, more preachers come up to the platform. They was having a conference, international conference.
El spune - 150 predicatori.
Life Story, 50-0820A,
They said, "All the preachers come to the platform." Two or three hundred preachers walked to the platform.
El spune - 200-300 predicatori.
Life Story, 51-0415A,
They was having a conference…he said, "I want all the preachers to come to the platform." And I guess there's three or four hundred preachers got on the platform.
El spune - 300-400 predicatori.
Life Story, 53-1108A,
So that night I just waited to see what the would do. They had all the preachers come up on the platform. They said, "We're—we have…" About five hundred of us up there.
El spune - 500 predicatori!!!
Uriasa minciuna din partea lui Branham!
In numai 3 ani - notati asta!- in numai 3 ani Branham a schimbat numarul, de la 100 si ceva la 500.
Asa ceva este incredibil, dar puteti vedea clar ca acesta este stilul lui Branham!
Se pare ca el intradevar, era dependent in a mintii oamenii!
A umflat numerele cu 500 %, ceea ce este ENORM! Dar se pare ca el nu are nici o treaba! El continua sa spuna asa ceva ca adevar si oamenii il credeau.
Ei bine, eu nu mai vreau sa cred un asemenea mincinos. Acum ai inteles de ce am decis sa parasesc secta asta falsa? Sper ca da.
Sper ca ai inteles si nu ma vei mai judeca dupa emotiile tale negative, ci vei gandi in termenii adevarului si dreptatii.
Acest stil de a exagera si de a mintii la folosit Branham si in vindecari si orice altceva.
Aici ai tot articolul. https://mesajul.blogspot.ro/2016/02/cum-exagereaza-branham.html
ȘtergereVerifica si in mesaj in original si vezi tu cu ochii tai stilul lui Branham de a mintii si de a exagera. Asa a facut toata viata lui.
Ce e cu Maleahi 4-5? Nu are nici o legatura cu un evanghelist american. Stai sa caut ceva. Revin.
Crede-ma nu am nicio frica in subconstient. Sunt o persoana cu studii superioare postuniversitare si imi place sa caut si sa cercetez. Nu ma tine nimeni la "branhamisti", ci doar pur si simplu, eu cred ca acesta este adevarul.
ȘtergereNu condamn pe nimeni care nu crede cum cred eu.
Sunt o persoana fericita, am o sotie si o fetita. Imi place Cuvantul lui Dumnezeu mai mult ca orice si am vazut ca tot ati scris ca oamenii de la Mesaj sunt incuiati, inchisi. Eu practic sport, ies in natura, in vacante, interactionez cu diversi oameni din societate. Dar mai intai de toate: Imparatia lui Dumnezeu.
Te felicit pentru ca nu te-ai lasat prins total in spiritul de secta dar toate acestea sunt normale, dar sunt condamnate aspru de catre Branham si mesajul lui.
ȘtergereAcum trebuie sa lucrez. Dar poti scrie si cand revin iti raspund.
Sper sa mai putem avea un dialog civilizat si fie ca Adevarul sa triumfe! Asta a fost deviza mea mereu.
ntrebare 1. Despre care Ilie au intrebat ucenicii?
Ștergere2. Despre care Ilie le-a raspuns Domnul?
Raspunsul se afla in Biblie. Despre acelasi.
Imi pare rau...dar nu este acelasi Ilie. Isus a spus clar:
Marcu 9:12 El le-a răspuns: „Ilie va veni întâi şi va aşeza din nou toate lucrurile, tot aşa după cum este scris despre Fiul omului că trebuie să pătimească mult şi să fie defăimat.
Marcu 9:13 Dar Eu vă spun că Ilie a şi venit şi ei i-au făcut ce au vrut, după cum este scris despre el.”
Daca nu sunt doi Ilie aici...atunci Isus a fost confuz - ceea ce nu poate fi.
In versetul 12 nu poate fi vorba in niciun caz despre Ioan Botezatorul, pentru ca el nu a asezat nimic.
Deci inainte Domnul Isus sa se reintoarca trebuia sa fie un Ilie care sa aseze din nou toate lucrurile.
Ioan Botezatorul: iata Mielul lui Dumnezeu.
Matei 25: Ilie (William Branham): La miezul noptii s-a auzit o strigare: iata Mirele!
Este o diferenta intre Miel si Mire.
Cine striga: Iata Mirele? Aceasta se intampla inainte de venirea lui Isus. Si acest strigat se adreseaza Neamurilor, nu la Israel.
Daca asculti de branham nu ai dreptul sa ai masina de spalat in casa. Nu ai voie sa porti pantaloni scurti , nu ai voie sa mergi la scaldat la strand la mare, la plaja. nu ai voie sa te uiti la televizor. nu ai voie sa faci sport nu ai voie sa iesi cu prieteni la un vin la o bere la un suc. Nu ai voie sa bei nici macar un pahar de vin la masa. Ce ai voie la mesaj? Ai voie sa dai zeciuieli la predicatorii puturosi si sa mergi la adunare si sa asculti benzile lui inregistrate de cei doi homosexuali cu care mergea el in vacante si dormeau ei trei in corturi.
ȘtergereEu nu am gasit ca Branham sa condamne recreerea, iesitul in natura, interactiunea cu oamenii din jurul nostru. Chiar el mergea la pescuit...etc. Intradevar sa nu fim ca si lumea, ca si chipul acesti lumi.
ȘtergerePentru mine e imposibil da dau inapoi de la acest mesaj pentru ca m-am convins singur ca e adevarul. Si eu am contestat la inceput, dar Dumnezeu mi-a aratat ca acesta e adevarul. Eu zic ca e un lucru Personal.
Am masina de spalat si toate electrocasnicele de ultima generatie. Tehnologie de ultima generatie: ipad, iphone. Televizor in niciun caz nu o sa am pentru ca il consider o pierdere de vreme.
ȘtergerePantaloni scurti: nu l-as vedea pe Isus in pantaloni scurti - este un spirit al homosexualitatii in zilele noastre - de aceea nu port pantaloni.
La scaldat la mare, la plaja, la filme la televizor si tot felul de emisiuni si prosti, la un vin, la o bere - orice faceti cu fapta sau cu vorba sa faceti in Numele lui Isus - daca tu le poti face toate acestea in Numele lui Isus - esti liber.
Ai dreptate.
Ștergerehttp://en.believethesign.com/index.php/File:What_Happens_in_South_Africa_STAYS_in_South_Africa.png
Haha...e buna poza. Dar nu poti dovedi cine e in poza.
ȘtergereMARELE ACUZATOR AL ACESTEI GENERATI UNA ZICEA SI ALTA FACEA.INGERUL DIN LAODICEA ORBUL SARACUL(PROBABIL NU O FI AVAND BANII SA ISI CUMPERE NISTE PANTALONI INTREGI CA A FOST SARAC LASA CA SA BUCURAT BILLY PAUL DE MILIOANELE DE DOLARI)
ȘtergereIOAN
Eram dator cu un raspuns aici cu privire la Ilie.
ȘtergerePai tu ai spus ce a scris si eu mai sus, doar ca nu am insistat pe Ioan Botezatorul ci pe acel Ilie real nu cel in duhul si puterea lui Ilie.
Oricum multumesc ca ai zis ca sunt doi. Asta era si ideea mea.
Mai frate numara pe degete si tu. Daca in Maleahi au fost doua profetii despre venirea lui Ilie si una sa implinit cu Ioan Botezatorul cati Lilie au mai ramas? UNUL SINGUR. CARE? ACELA CARE ERA ACOLO. UNUL SINGUR. Nu era vorba de Branham acolo! Nu de Branham au intrebat ucenicii ci de ACEL ILIE.
Iar Domnul -slava Lui- a impartit perfect Maleahi 4,5-6 a si b. A luat o parte pentru viitor -pentru Ilie ce era acolo cu ei si cu Moise- si una a plasat-o lui Ioan Botezatorul.
Asa ca Branham a ramas fara nimic. Nicaieri nu este vorba de inca un Ilie.
Branham si-a pus singur pe cap o cununa de ingamfare pretinzandu-se profetul Ilie si tu spui ca este o descoperire Maleahi 4,5?
Are you kiddiding me? Are you joking bro.?
Mai branhamistule ti sa cerut dovezi ca Branham a descoperit ceva si tu ai zis de Maleahi 4 cu 5. Esti de tot rasul. In istorie multi proroci falsi si au interpreatat ca ei sunt Ilie din Maleahi. Tu ai ai zi doar cum Branham a interpretat Maleahi pentru el dar nu ai zis nimic ce a descoperit el. E o mica mare diferenta.
RăspundețiȘtergereBranham a descoperit cine este acel Ilie din Maleahi 4:5-6. Imi pare rau daca m-am exprimat gresit. Asta cred eu. Daca tu nu crezi asa, e in regula.
ȘtergerePar scurt si fuste peste genunchi la femeile din familia lui Branham care predica disperat parul lung si fusta lunga.
Ștergerehttp://en.believethesign.com/index.php/William_Branham%27s_Double_Standard#Trimmed_Hair_.26_Short_Skirts_in_the_Branham_Family
Nu a descoperit nimic. Sa dat singur drept Ilie in mod nerusinat. Nu e biblic sa vina Ilie la neamuri.Mai pune mana pe Cuvant si citeste tot Maleahi si vezi apoi adevarul.
Ștergerefuste care nu acopera genunchi. cum sa le zic mai corect? sub sau peste genunchi?
Ștergerenu cred ca ai vazut vreodata ce este sub genunchi...asa ca te mai poti gandi daca este sub sau peste
ȘtergereAUZI UNA TARE PAPA DE LA ROMA SE CREDE LOCTITORUL FIULUI LUI DUMNEZEU.
ȘtergereBRANHAM SE CREDE MALEAHI 4,INGERUL DIN LAODICEA,INGERUL DIN APOCALIPSA 10.ELIAZAR,SI CEA MAI TARE ELOHIM STITI TOTII POVESTEA GRANHAM SI ORAL INGERII IN SODOMA SI ILIE TRISORUL =ELOHIM
52 Si când un slujitor vine într-un loc când încearcã sã ia locul lui Dumnezeu, atunci Dumnezeu îi ia viata si-l mutã undeva, sau ceva. Noi trebuie sã ne amintim aceea.din predica DOMNILOR ESTE ACESTA SEMNUL SFARSITULUI.
181. Acum, Dumnezeule, dacã sunt gresit, iartã-mã si apoi închide-mi gura, Doamne, la orice lucru ce nu va fi voia Ta. Eu fac aceasta numai deoarece sunt impresionat, Doamne. Fie ca oamenii sã înteleagã, nu doar sã fie impresionati(SI DUMNEZEU IN 3 ANII I-A INCHIS GURA.
IOAN
El zice ca Dumnezeu sa il ucida daca minte despre Peceti si Nor si in 3 saptamani a murit in chin.
Ștergere"And the Seven Seals of God, when It was opened there on the mountain, God will let me die right now at this pulpit if That ain't the Truth. And I foretold you, a year and six months before it happened, what He told me, "Go to Arizona," and what would happen out there in the desert. And there's men setting right here, tonight, was standing right there and present when the seven Angels come down. And even mag-... The magazine, Life magazine, packed the article of It. It's right there in the observatory, everything. Now they don't even know what It's all about."
"Excuse the expression; but that day, setting there in that woods (and God's my judge, and I could fall dead on this pulpit), when that Scripture had stumped me all my life... setting there that morning in the woods, and I was thinking on that, and that Voice spoke to me, He said, "That Scripture is like all Scriptures, It's true."
"Why? That is Truth! God has the authority to kill me, before these people across the nation. Many of you here and in Jeffersonville, I can hear the tabernacle ring out now, "Amen!" because they're setting right there listening at it. See, because it's the Truth! What is it? It's when the God, by His sovereign grace; it happens! Outside of that, it won't happen."
(THE.INVISIBLE.UNION.OF.THE.BRIDE.OF.CHRIST_ SHP. LA 65-1125 si I.HAVE.HEARD.BUT.NOW.I.SEE SHREVEPORT. LA 65-1127E)
Aici se potriveste 100% lui Branham. Ar fi bine ca brahmanistii sa creada si sa discearna odata adevarul.
ȘtergereEzechiel 33
12 ....... „Neprihănirea celui neprihănit nu-l va mântui în ziua fărădelegii lui, şi cel rău nu va cădea lovit de răutatea lui în ziua când se va întoarce de la ea, după cum nici cel neprihănit nu va putea să trăiască prin neprihănirea lui în ziua când va săvârşi o fărădelege.
13 ......................... dacă se încrede în neprihănirea lui, şi săvârşeşte nelegiuirea, atunci toată neprihănirea lui se va uita, şi el va muri din pricina nelegiuirii pe care a săvârşit-o.
God will let me die right now at this pulpit if That ain't the Truth.
ȘtergereHai sa traducem, se pare ca sunt probleme si la engleza.
Dumnezeu sa ma lase sa mor chiar acum in acest amvon daca Acela nu este adevarul.
Acuma vii tu si spui ca a murit dupa 3 saptamani, ca el a spus ca Dumnezeu sa il omoare daca acela nu era adevarul.
Daca nu era Adevarul, Dumnezeu trebuia sa il omoare chiar in acea clipa in acel amvon.
Deci, daca cu citate si vrajeala dinasta ieftina vii....este o vorba - canta la alta masa.
Macar cand aduci un argument, fii cinstit si corect.
Esti funny cum spui tu cand ar trebui sa fie programul lui Dumnezeu.
ȘtergereBranham a lansat auto-blestemul si i sa implinit, nu cum a vrut el, ci cum a hotarat Domnul.
Esti amuzant cand incerci sa ii faci tu calendarul lui Dumnezeu. Aici e masa mea. Nu ti convine...imi pare rau, canta tu in alta parte nu incerca sa iti impui spiritul de manipulare.
Un om duhovnicesc nu vorbeste asa. Zic mereu, sa nu uitam ca in primul rand suntem fiinte umane si ne datoram respect indiferent de alegerile religioase sau politice sau orice altceva.
Acuma am inteles eu de ce sunteti impotriva lui Branham.
RăspundețiȘtergereEl a predicat o cale foarte ingusta: fara pantaloni scurti, fara televizor cu toate filmele si murdariile, bautura, alcool, curvii, imoralitate, fara divorturi. “Pai ce sa fac in acest mesaj?” “Ce imi este permis in acest mesaj?” “Nu pot sa ma recasatoresc?”
Nimic omule din murdariile acestei lumi.
Am inteles....va place calea cea larga....unde puteti merge la plaja cu femei si barbati goi...cu alte cuvinte toate spurcaciunile acestei lumi.
I’m sorry mate....
Se pare ca la Mesaj sunt mai multi betivi curvari si mincinosi decat la toate cultele la un loc. El a predicat da, dar ce cauta el cu doi homosexuali? El predica una facea alta. Ce a cautat el la cinema cand el predica impotriva la asta? de ce predica impotriva bradului si Craciunului si el le avea si le tinea? A predicat impotriva colectei de bani si el aduna bani. A murit lasand milioane de dolari pe care ia ascuns. Stii de ce? Pentru ca Branham a fost un mare fatarnic! Mai frate inainte sa ararti spre altii uitate in curtea ta spurcata de criminali si monstrii creati de Branham. Mai frate ce ai spune tu ca pastorul tau sa angajeze doi gaozari spurcati care traiau impreuna ca barbatul si femeia sa ii inregistreze predicile? Ce ai spune daca pastorul tau ar umbla cu doi spurcati de sodomiti in excursii singuri in 3 saptamani intregi? Asta a facut profetul tau fatarnic si mincinos. Asculta predicile lui unse de alifiile celor doi cu care se ungeau in dos sa nu scartaie . =))))
ȘtergereEu le ascult si sunt convins ca voi ajunge in cer, dar la felul cum gandesti si vezi lucrurile am hn mare semn de intrebare in dreptul tau. Nu stiu de ce dar am un feeling ca tu esti si curvar si homosexual....
ȘtergereDar stati un pic. Moralitatea nu e inventia lui Branham. Nici macar a crestinismului.
ȘtergereMai oameni buni neprihanirea care se lauda si se crede superioara este falsa. Este fariseism. Morminte varuite.
Si daca imi permiteti, Branham ca predicator a divortat multe cupluri inclusiv pe fratii lui si pe fiul lui Billy Paul.
El a urlat impotriva divortului si a recasatoririi desi el a divortat si recasatorit pe altii.
Da este adevarat ca Branham a fost mare fatarnic si foarte fals in privinta subiectului casatorie-divort. Nu e de mirare ca majoritatea celor de la mesaj sunt total in haos in acest subiect deoarece Branham a spus verzi si uscate intr-un hal fara de hal.
Dar eu am sesizat inca o problema extrem de grava dominata de invatatura falsa in viata lui Branham.
Dupa ce timp de 30 de ani a urlat impotriva recasatoririi, el in anul 1965, calauzit fiind -zice el- de ASA VORBESTE DOMNUL, da liber barbatilor sa se recasatoreasca, ba chiar si pastorilor le da voie, daca isi iau fete virgine.
Deci dupa ce ani de zile Branham i-a numit falsi pe cei care i-au aratat din Cuvant ca in anumite situatii exista recasatorire in Biblie, el a predicat cica descoperirea cand de fapt asta se invata aproape peste tot in bisericile crestine.
Cand Billy Paul a vrut sa se recasatoreasca dupa ce Branham la divortat fortat (a avut acest drept Branham? eu nu cred.) Branham i-a zis ca nu are voie sa se recasatoreasca.
Billy Paul nu la ascultat pe Branham si a luat-o pe Loyce de sotie. Eu i-am cunoscut in SUA personal.
Dupa ce a lansat tot felul de reprosuri Branham in final dupa multi ani a ajuns la cuvintele lui fiul sau. Adica un pusti razvratit a fost mai calauzit si mai inteligent decat tatal sau, asa zisul profet.
Cu alte cuvinte, dupa predica lui Branham despre Casatorie si Divort, Billy ar fi putut merge la tatal sau sa ii spuna ca ce bine a facut ca nu l-a ascultat.
Dar cum a ramas cu sutele si miile de oameni care si-au pus incredere in interpretarile lui Branham din Biblie timp de 30 de ani si au stat ca prostii singuri fara sa se recasatoreasca iar apoi Branham ISI CALCA IN PICIOARELE TOATE "ASA VORBESTE DOMNUL" PENTRU NOUL "ASA VORBESTE DOMNUL" din 1965?
Care "ASA VORBESTE DOMNUL" a fost corect? Nici unul.
Branham i-a inselat pe bietii oameni cu minciunile lui ca a fost sarac si ca Dumnezeu i-a vorbit.
Branham si-a batut joc de vietile a mii de oameni si in acest sens. Si-a cerut iertare pentru toate invataturile false si distrugerile facute? Niciodata. A murit ca blestemat pentru ca el insusi sa blestemat.
Un om neprihanit nu se blestema pe sine si nici nu blestema pe altii.
Ai duh de ghicire? Da poate ca sunt homalau ca prietenii profetului tau. Nu vrei sa ma angajezi sa iti inregistrez mai multe benzi? =))))
ȘtergerePantalonii scurti sunt semnul homosexualitatii?Asta va spus-o Branham,cel care petrecea saptamani cu doi homosexuali? Cam dubioase preocupari pentru Ilie din Maleahi,nu crezi?
Ștergere"" Culeg oamenii struguri dintre spini?" ISus in Matei.
"" Din acelasi izvor tasneste si apa dulce si apa amara?" Proverbe
Adevarul e ca toti cu Branham si Frank sunteti in noaptea mintii si al sufletului,pierduti in universul creat de acesti doi zapaciti care sau jucat respectiv care se joaca cu vorbele.
Timpul ne va da dreptate.ASa cum a tot timpul a dovedit ca ceea ce predica Ewald Frank despre Papa Ioan al-II-lea ca fiind Antihristul a fost fals.IN anul 2005 Papa a murit,contrazicand toate predicile lu Frank despre acesta ca ar fi Antihristul si ca ar merge la Ierusalim facand acorduri cu toti,apoi toata lumea i se va inchina lui...
De atunci adica din anul 2005 nu mai predica nimic sau aproape nimic de Papa ca fiind Antihristul,asa cum o facea pana la decesul Papei Ioan.
Dar a sesizat cineva asta?NU cred.Poate niste lideri din ROmania.Dar se fac ca nu vad ca sa isi salveze universul imaginar in care traiesc,si sa isi mentina pozitiile de masculi dominanti. ;)
Deci stati linistiti ca timpul le rezolva pe toate...si totul ca culmina cu imbolnavirea lui Frank si internarea lui in spital.
P.S: E o parere persoanala.Nu profetesc si nu prezic.
Peter
Ioan Botezatorul a venit inaintea lui Hristos conform Maleahi 3.
ȘtergereCe ar fi fost daca Ioan ar fi murit fara sa il intampine pe ISus, i-ar adeptii lui ar fi inceput sa predice ca ar fi fost trimisul din Maleahi 3>? Nu ar fi fost ei niste mincinosi?
ASa fac branhamistii si frankistii cu Branham.
Atata timp cat nu se cunoaste care este slujba sau misiunea lui Ilie in Biblie adica de precursor sau premergator al Domnului,oricine poate vine si spune ca este Ilie. Face doua trei scamatorii si iti spune ce ai facut cand te-ai trezit,si gata esti amagit ca acesta ar fi Ilie din Maleahi.
Asa a facut Branham. In Biblia mea care o am pe birou nu scrie niciunde ca Ilie din Maleahi 4 se manifesta ca si prorocul Moise avand pe mana doua semne!. Asta chiar daca Moise a avut TREI SEMNE,NU DOUA!.
Si aici Branham v-a dus de nas,ca si in alte cazuri. ;)
Peter
Faza cu cele 25.000 de targi din Africa de Sud e cea mai tare.
ȘtergereInteresant ce zici Peter. Cand Raymond Thompson din Africa de Sud a fost la Cluj la conventie, eu l-am intrebat unde sunt cei 10.000 de musulmani convertiti la crestinism?
ȘtergereA zis ca nu exista asa ceva. Nu a auzit de asa ceva.
Am ramas socat atunci caci stiam din cartea cu Africa si cateva predici ale lui Branham ca la predica lui s-au convertit peste 10.000 de musulmani, cand au vazut o minune acolo la platforma.
Si Branham spune ca ingerul i-ar fi zis ca asa cum lui Moise i s-au dat doua semne tot asa si tie ti se vor da...iar in Biblie gasim 3 semne da, ne arata ca Branham si Avak au ticluit totul si nu au fost atenti la versetele biblice.
Au incercat sa dea o forma supranaturala unor elemente de psihologie practica care are succes in orice religie: DACA VEI FACE PE OAMENI SA TE CREADA NIMIC NU VA STA IMPOTRIVA RUGACIUNII TALE, NICI CHIAR CANCERUL.
Nimic divin si nimic supranatural in asta. Doar credinta in actiune care aduce rezultate foarte bune deseori, si nu doar in crestinism.
Si eu spun tie cititorule ca DACA VEI CREDE CAND TE ROGI NIMIC NU POATE STA IMPOTRIVA RUGACIUNII TALE, NICI O BOALA. NICI UN CANCER. CREDE SI ACTIONEZA CA ATARE.
Puterea credintei este un mare adevar spiritual, biblic si mai ales uman.
Eu am experimentat-o de cateva ori si la un nivel mic si la unul mai mare.
Cred ca multi dintre voi la fel, ati vazut ca atunci cand crezi si pui suflet, insistenta si energie, se intampla uneori multe multe lucruri minunate care ne uimesc.
Dar asa ceva nu il face pe omul care se antreneaza in asta si are succes, nici Ilie, nici Inger, nici Dumnezeu. Ci il face un om al credintei care poate da speranta si poate ajuta oamenii bolnavi si suferinzi.
Asta e frumos si placut lui Dumnezeu. Sa folosesti darul credintei pentru a ajuta pe altii nu pentru a pretinde ca oamenii nu ajung la Cer daca nu cred in tine.
E absurd si ridicol ce a facut Branham. Daca nu gasim pe cei 10.000 de convertiti, unde or fi ceilalti 25.000 de mii de pe targi?
Si la campania din India, Branham a inventat cifre astronomice.
Stiti vorba aia la mancat in cur sa iasa cu ei in concediu dar maigrav e ca Branham a primit descoperiri de la cei doi homosexuali.si a zis ca Duhul Sfant lea dat lor pentru el. Daca un pastor ia dat un sfat bun nu a vrut sa auda niciodata dar de la niste homosexuali imediat a luat descoperiri le a promovat din amvon.
ȘtergereAsa este.
ȘtergereBranham a respins orice sfat dat de oameni din jurullui care l-au iubit si ajutat mult, oameni maturi si lideri recunoscuti pentru temeinicie, seriozitate si plini de Duhul.
Insa el a preferat sa preia sfaturi si asa zise revelatii de la cei doi sodomiti cu care umbla si in Tabernacol si in vacante.
Oameni buni, voi trebuie sa vedeti cu ochii vostri lucrurile asa cum sunt, nu asa cum vi s-au prezentat si sa decideti ce este corect nu ce pare corect.
Domnul fie cu noi cu toti.
Asta e minciuna. Unde scrie ca cei doi au dat sfaturi fratelui Branham?
ȘtergereIn predici.Acolo cei 2 homosexuali i-au spus lui Branham ca marea piramida este biblia in piatra.Branham preia si ideea asta apoi spune ca este revelatia lui proprie.
ȘtergereDaca noi nu am stiut anumite lucruri din predici asta nu inseamna ca sunt minciuni.Inseamna doar ca am fost dusi de nas de cei din America ,si in special de fiul sau Billy ,care a raspandit o poveste in toata lumea gen Fat-Frumos din Jeffersonville.
Peter
2 Corinteni 12:1 E nevoe să mă laud, măcarcă nu este de folos. Voi veni totuşi la vedeniile şi descoperirile Domnului.
RăspundețiȘtergere2 Cunosc un om în Hristos, care, acum patrusprezece ani, a fost răpit până în al treilea cer (dacă a fost în trup nu ştiu; dacă a fost fără trup, nu ştiu: Dumnezeu ştie).
CATA MODESTIE SI SMERENIE LA APOSTOLUL PAVEL CARE ABIA DUPA 14 ANI A PUTUT SA SPUNA ACEASTA VEDENIE.
SI CATA PROSTIE SI NEBUNIE LA BRANHAM CAND A FOST DUS DINCOLO DE CORTINA TIMPULUI.
415 Eu am auzit ceva nechezînd, ca un cal. si m-am uitat. si micutul meu cal de cãlãrie pe care eu obisnuiam sã-l cãlãresc, micutul Prince, eu m-am gîndit asa de mult la el. Aici era el, stînd acolo lîngã mine, si si-a pus capul peste umãrul meu, sã mã îmbrãtiseze. Asa cum eu obisnuiam sã-i dau zahãr, voi stiti, si el si-a pus eu mi-am pus bratul în jurul lui. Am zis, "Prince, eu am stiut cã tu vei fi aici." Am simtit cã ceva îmi lingea mîna. Acolo era bãtrînul meu cîine de raton.
416 Cînd–cînd Dl. Short, de aici jos, l-a otrãvit, am jurat cã eu îl voi omorî pe Dl. Short pentru aceasta. Eu eram cam în vîrstã de saisprezece ani. El l-a otrãvit, i-a dat o pastilã de cîine. Iar tãticul meu m-a prins cu o puscã, mergînd jos sã-l pusc, chiar în postul de politie. si am zis, "Eu îl voi omorî." Am zis, "Pãi " M-am dus acolo la mormîntul cîinelui. si i-am spus, am zis, "Fritz, tu mi-ai fost ca un tovarãs. Tu m-ai îmbrãcat s m-ai trimis la scoalã. Cînd tu ai îmbãtrînit, eu urma sã am grijã de tine. Acum ei te-au omorît." Am zis, "Eu îti promit, Fritz, cã el nu va trãi." Am zis, "Eu îti promit, el nu va trãi. Eu îl voi prinde pe stradã cîndva, umblînd, atunci eu voi alerga drept peste el, întelegi." si am zis, "Eu îl voi prinde pentru tine."PECETEA 5
UITASEM CEVA A MAI AVUT CEL PUTIN O IESIRE CRIMINALA CAND A VRUT SA UCIDA ACEI COPII CARE AU RAS DE EL TOT CU PUSCA.
IOAN
AM INTELES FAZA TU MAI IMBRACAT SI MAI TRIMIS LA SCOALA VB DESPRE CAINE?
RăspundețiȘtergereIOAN
Vai ce bine am ras. Da da despre caine vorbeste.
Ștergere"Fritz, tu mi-ai fost ca un tovarãs. Tu m-ai îmbrãcat si m-ai trimis la scoalã. Cînd tu ai îmbãtrînit, eu urma sã am grijã de tine. Acum ei te-au omorît."
Intr-un fel il admir pe Branham pentru nesfarsita lui imaginatie total iesita din tipar. Complet iesit din normal. Pacat ca totul e in negativ.
Trebuia sa scrie carti SF si ar fi facut mai bine omenirii prin asta.
Nu cred a avut probleme la cap inca din compilatie.Dumnezeu sa-l ierte si sa ai fie pyramida usoara.
ȘtergereLica....lasa vrajeala asta ieftina. Oricum ceea ce spui tu sunt doar minciuni. Ti-am cunoscut felul si caracterul tau....deci stiu cine esti. Daca as fi in locul tau m-as ascunde undeva sa nu ma mai vada nimeni. Dar ce sa facem....uni nu au fost cand s-a impartit rusinea si bunul simt.
ȘtergereDa, timpul le va dovedi pe toate.
Deci Branham debiteaza nebunii total SF, cu cainele sau mort, si tu mie imi zici de vrajeala ieftina? Tu te faci ca nu vezi ca in realitate nimeni nu minte mai mult decat Branham si cei care il urmeaza.
ȘtergereNu trebuie sa le dovedeasca timpul. Aici nu discutam de mine si de tine de x si de y.
Discutam de un pretins profet, un om care a mintit ca Dumnezeu ia descoperit taine si ca ia dat Cuvantul doar lui pentru Mireasa si toate aceste pretentii s-au dovedit ca fiind false si minciuni.
Si multe lucruri care sunt aproape de Cuvant sau frumoase din Cuvant le-a plagiat, le-a preluat de la altii din istorie sau din SUA, cu pretentia ca lui i le-a descoperit Dumnezeu.
Tie ti se pare normal sa urmezi un asemenea om? Mie nu.
Fa-o daca asta iti place, e dreptul tau pe care il respect dar nu te pune pe ganduri faptul ca inca nu ai reusit sa ne dai aici in scris o singura dovada ca Branham a avut macar o revelatie de la Dumenezeu din Cuvantul pentru Mireasa.
Omule draga. Mesajul per ansamblul lui este dovedit deja 100% cu sute de argumente ca fiind fals. Branham este dovedit ca fiind profet si prezicator apocaliptic mincinos.
Branham a avut in jurul lui multi oameni care au fost perversi si au devenit monstri distrugand mii de vieti si punand 1000 de oameni sa se sinucida.
Oriunde este adunare la Mesaj acolo este o neprihanire proprie falsa bazata pe aroganta, pe haine lungi si par lung dar mereu exista dezbinare, ura, cearta si deseori rautate fara margini.
Respect dreptul tau sa crezi mai departe Mesajul in ciuda acestor lucruri, dar tot asa respecta-mi si tu dreptul sa nu mai cred Mesajul, tocmai datorita acestor lucruri pe care le-am studiat cu atentie, eu si alte sute si chiar mii de oameni care au parasit Mesajul in ultimii 5 ani in mod special.
Vrajeala ieftina e cand predici ca ai fost ridicat la 30 km altitudine sa primesti niste peceti pe care de fapt le-a preluat de la Larkin,sau cand a spus ca in Africa de Sud au fost 25.000 de targi sau 10.000 de musulmani convertiti,sau 500 ori 1000 care au auzit o voce supranaturala la fluviul Ohio. Acestea sunt vrajeli ieftine. Chiar ieftine dar care ne-au fermecat fiindca am fost mintiti de fiul sau Bily care a raspandit in toata lumea o minciuna despre viata lui Branham.
ȘtergereApogeul vrajelii a fost cand a spus ca este Ilie si ca el duce biserica in rapire,fiind ULTIMUL MESAGER.Asta da vrajeala ieftina!.
Branhamismul a murit de fapt odata cu moartea lui Branham.Toata teoria despre ultimul mesager care duce biserica in rapire sa dovedit a fi falsa.
Inconstient folositi vorbe care vi se potrivesc voua branhamistilor si frankistilor.
Peter
Dar de cele 300.000 de mii de convertiti din India ce mai stim? Nu 3000. Nu 30.000 ci 300.000.
ȘtergereIn pozele lui Branham din India nu se vad mai mult de 200-300 de oameni.
Ba da stim de ce zici ca nu stim. Stim ca a mintit.
ȘtergereOmule nu Lica spune si sunt paragrafe din mesaje.
RăspundețiȘtergereVrei sa spui ca nu Lica s-a intalnit cu Thompson la Cluj? Stiu mai multe decat crezi despre Lica, asa ca nu povesti.
ȘtergereEi na tu de colo. si eu stiu despre tine foarte multe.
Ștergereverifica pe net si vezi ca dupa 60 de ani de atunci din Africa de sud cea mai mare adunare la mesaj are cam 5000 de membri. de atunci trebuia sa fie adunari de sute de mii. minciunile lui Branhamel sunt vadite. toata viata lui sa laudat ca el este ca el face ca el drege dipa ce toata viata lui a plagiat descoperirile altora. un plagiator si un fals. ai placere sa l urmezi? fa o frate.
ȘtergereAm vazut si eu o reclama de asta in Manastur chiar pe strada Manasatur langa Kaufland.
RăspundețiȘtergereE plin Clujul de reclame da.
ȘtergereHitler:
Ștergere"" Voi sunteti rasa superioara""
Deviza nazismului:
"" Un lider,un popor,un viitor stralucit""
Ewald Frank:
"" ..omul lui Dumnezeu la poporul lui Dumnezeu..""
Miscare de sorginte nazista dar refulata intr-o dimensiune spirituala.
Peter
"" Membrii unei turme nu citesc,nu receptioneaza si nu vad decat ceea ce le da voie programarea sau ceea ce le indica liderul(creierul din afara),de care asculta orbeste"".
ȘtergerePeter
Citiți Biblia, și nu vă tot plângeți de propria voastră insuficiență spirituală . Vă stați în drum vouă și altora
RăspundețiȘtergereCititul singur ajută, Suficienţa Voastră?
ȘtergereD-le,cel ce a facut acest Site,nu va cunosc dar am cercetat cu amănuntul ce ați scris mai sus si plus altele de pe aceasta Pagină,văd intradevăr că sunteti un impotrivitor al Mesajului si eu vă înțeleg,la câte se intamplă in lume este ceva normal,sa va indoiți,dar am doar o mică intrebare să vă dacă chiar stiți despre ce vorbiți,Si întrebarea ar fi: Cuvântul Lui Dumnezeu este in orice timp si Vreme Tainic?Sau să reformulez mai pe înteles,ori de câte ori Cuvântul se prezintă Omului credeti Dumneavoastră Domnule că in arătarea Lui este o Taină?Să intru mai pe înțeles,Orice Aparițe a Lui Hristos fie in Cuvânt fie intro Vedere a Trupului este Tainică?Din nou vă intreb să puteti să imi intelegeti întrebarea,când Cuvântul Domnului se prezintă unei Generati,Se descoperă El tuturor sau numai unei Rămășițe?Acestea cred că vă dă de inteles,si atunci mai departe putem vorbi.Va Multumesc,Stimă Dan Cristian
RăspundețiȘtergereBine ai venit Dan Cristian.
ȘtergereSunt impotrivitor al Mesajului nu al adevarului. Nu sunt impotrivitor asa cum ai zis, adica pentru ca se intampla multe in lume ci sunt impotrivitor deoarece Mesajul sa dovedit in zeci si sute de dovezi ca este fals.
Daca s-ar fi dovedit ca fiind corect, sa fii sigur ca nu l-as fi parasit niciodata.
Intrebarea ta este bazata pe invatatura lui Larkin preluata de Branham ca fiecare generatie are un trimis cu un mesaj special pentru alesii acelui timp.
Nu gasesc in Biblie ca asa o invatatura ar fi corecta. In schimb da e ste posibil ca la anumite perioade sa fie diferiti predicatori, preoti, pastori etc, care au niste idei mai bune despre anumite teme biblice.
Asta nu schimba cu nimic mesajul central al Cuvantului: MANTUIREA PRIN HRISTOS!
Explicatiile mai bune sau mai putin bune ale nu stiu cui, nu schimba lucrurile cu privire la planul lui Dumnezeu. In Biblie avem tot planul lui Dumnezeu si multe promisiuni pentru cel care crede.
Este falsa ideea de trimis special la mireasa speciala din fiecare generatie.
Si chiar daca uneori Branham, Frank sau altii predica si lucruri bune din Biblie, foarte bine, dar asta nu ii face cu nimic mai presus decat altii si mai presus de intreg Cuvantul lui Dumnezeu.
Din pacate, in istorie sa dovedit ca majoritatea liderilor cu pretentii speciale asupra slujbei lor au mintit foarte mult, au interpretat versete biblice in mod necinstit si au produs urmasi sclavi spiritual, care nu au curajul sa ii cerceteze in mod simplu si corect cu Cuvantul.
Crezi ca este corect sa cercetam cu Cuvantul invataturile lui Branham si Frank?
Am scris un articol nu de mult in care am intrebat ca este valabil Cuvantul lui Dumnezeu si pentru ei?
Eu zic ca da. Cuvantul este mai presus decat Branham, Frank si altii.
Domnule Dan, tare rau mai complicati lucrurile ;)...
ȘtergerePot sa va pun si eu o intrebare simpla, pe care nu o voi reformula de trei ori (ca sa ma fac inteles). :D
Credeti ca Cuvantul lui Dumnezeu s-a descoperit acum 2000 ani si de atunci este accesibil oricui? Sau credeti ca s-a descoperit in 1909, 1933 sau 1963 numai unui popor mai "ales" care il accepta pe Branham, Frank sau pe cine s-o mai simti imputernicit sa "izbaveasca" omenirea din moarte si pacat?
Va Multumesc, cu stima!
Abel ben ADAM
E buna asta Abel.As vrea sa adaug: Ap Pavel a scris ca cine vine si predica alta evanghelie diferita de cea predicata de el sa fie anatema. Tot el scrie ca a vestit tot planul lui Dumnezeu.
ȘtergereIn acest context ce loc mai au invataturile plagiate ale lui Branham si Frank,din moment ce Evanghelia si mesajul ei este totul?
Esenta vestii bune este tocmai Isus Hristos si moarte si invierea lui.Asta predicau apostolii . Prin moartea si invierea Lui si noi murim si inviem la o viata noua ,pt Dumnezeu. Acestea au puterea sa transforme omul. Nu un om cu plagiatele si vocile lui auzite in anonimat.
Peter
Peter
Insarcinarea lui Ewald Frank?!
Ștergerehttp://www.descopera.ro/stiinta/15339484-un-evreu-a-suportat-o-experienta-religioasa-intensa-dumnezeu-m-a-trimis-la-tine-ce-au-inregistrat-neurologii-in-creierul-lui-foto
Peter
Foarte interesant articolul, multumesc Peter!
ȘtergereE clar ca Branham, Frank (si multi alti imitatori zelosi ai acestora) nu sunt "zdraveni" la cap.
Nu spun aceasta in sens derogativ, ca sa jignesc pe cineva, caci intre timp m-am detasat foarte mult de branhamism incat nu mai simt nevoia sa ma "rafui" cu acesta.
Este insa un fapt sttintific, o realitate (trista) ca asemenea oameni ce pretind ca sunt "Mesagerii Domnului" si "Trambitele lui Dumnezeu" au mare nevoie de ajutor medical de specialitate.
Asta e, cine poate recunoaste si accepta asta (realitatea), celorlalti le dorim in continuare "vise placute" in negura iluziilor (fara sperante)...
Abel
Foarte interesant!
ȘtergereMi-am amintit de filmul Profetiile omului molie.
Va recomand sa il vedeti. Cand l-am revazut, mi-am amintit de faptul ca la Branham s-a prezentat un mort in forma sotiei lui si am facut diverse legaturi.
Este posibil ca de acolo sa fi dobandit unele lucruri legate de extrasenzorialitate? Nu stim, poate.
Filmul este facut dupa intamplari adevarate. Chiar e interesant.
Ia uitati la acesti alarmisti falsi. Domnul vine cand El hotaraste nu cand se isterizeaza branhamistii.
RăspundețiȘtergerehttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=1863380753695209&set=a.146269012073067.23212.100000699077118&type=3&theater
Astia tot au impresia ca sunt biserica lui Isus? Pai Branhan a invatat fals ca el este Ilie si ca duce biserica in rapire. Cand isi dau seama ca invatatura lui Branham a murit odata cu el?
ȘtergerePeter
D-le Peter,Eu sunt un adept al Mesajului,În nici o predică WMB nu se autonumește duhul lui ILIE,sau ingerul al 7lea,acestea sunt ca in fiecare Epocă născocirile diavolului.El pretinde că Mesajul lui este Premergător al Veniri Domnului,si Venirea Domnului este prin acel Duh al lui Ilie ce se va manifesta in Îngerul al 7 lea,atunci Epoca Neamuriilor se va Incheia o dată cu apariția Mesagerului...Si acela conform timpului trebuie trebuie și trebuie să fie intruna din zile pe scenă,dar ce va face Biserica cu Mesajul acelui înger?Vor face ce au făcut si Israel cu Domnul Lor,si atunci mesajul va Pleca când va fi respins de Biserică,la Israel,si aici se Implinește Maleahi 4.Acum Maleahi 4, nu este acel Mesageri,ci Cuvântul devine Mesagerul Însuși,si aici se implinește cuvântul unde zice că El însusi va Veni,si ca să vină,El nu poate Veni decât in aceași formă in care sa prezentat Neamuriilor,si anume în Cuvânt.Vam scris doar unele lucruri mici,puteți să imi vizitați Website”ul pentru mai multe..... www.maleahi4.com
ȘtergereCat haos si lipsa de coerență...Însuși Branham a spus că el este Ilie si îngerul din n Apoc.10. Adică dvs.ați născocit o altă teorie despre Branham,si culmea,dacă cineva nu e de acord cu dvs.automat îl acuzați... direct sau indirect.
ȘtergereProblema cu Branham e simplă: Dacă el era ultimul mesager atunci trebuia să se reîntoarcă Hristos. Asta e esenția mesajului lui Branham.
Știați că Branham a predicat că el va introduce biserica în răpire?
Mai studiați așa zisul mesaj. Sunteți doar în simpatizant de-a lui Branham ,de aceea nu va puteți desprinde de mistificarea care a fost creată în jurul lui Branham .
Peter
Un alt idiot care nu stie sa citeasca si isi creaza o fantezie bolnava. Branham a predicat de sute de ori ca el este acel Ilie si ca el e ingerul 7 din apocalipsa 10.Vrei tu sa ii iei locul? esti de ras.
ȘtergereNu are rost să vorbești așa...și noi am fost ca ei.
ȘtergereReferitor la Branham: una e să te rogi pt bolnavi si alta e să predici ca ești Ilie si un înger în același timp. Si nu doar atât dar sa mai spui că ești ca si Moise,cu doua semne pe mâini. Excludem gafa lui Branham de aici ,fiindcă Moise avea 3 semne nu două ,dar să ajungi la asemenea comparații si identificări cu personaje din VT ,asta ne arată o anumită afecțiune psihica specifică întemeietorilor de secte. Si Ellen White suferea de anumite afecțiuni psihice
Peter
Am fost dar temporar pt ca daca am vazut foarte clar ca Branham minte nu ne-am incapatanat ca si catarul.Eu cred ca acesti oameni nu sunt deloc in regula in nici o privinta incepand cu capul. Daca Capul Bisericii adevarate este Hristos atunci in El nu este minciuna si fals cum este la ei.Inseamna ca nu El este conducatorul lor ci celalalt.Dusmanul.
ȘtergereDaca eu as zice ca am un Duh de al lui Ilie mai crede?Cum as putea să vin pe scena predicări fără să fiu de cineva premers,cineva trebuia să imi premeargă Slujba aceea Lui Ilie dacă aș fi avuto cum a avuto si pretindeti voi că Fr Branham a zis că are Duhul lui Ilie.Nu că nu a avuto,cu siguranță a avuto dar nu în acea Formă pe care cu Adevărat NEamuriile îl Așteaptă.Acel Duh al lui Ilie la avut si irineus si Columba,si Luther si Wesley cu excepția lui Pavel,Pavel nu a restaurat Credința dar ceilalti de la Pavel Începând cu Irineus si WMB au restaurat Biserica la Credința pe care Apostoli au avuto.Dar acel Ilie pe care Neamuriile trebuie să il Primească, NU A VENIT.Repet toti Mesageri de la Irineus până la WMB au avut o manifestare a unui Așa zis DUh al lui ILie (Duh de restaurare,inseamnă Duhul lui Ilie) care a introdus Biseria inapoi la Cincizecime.Dacă spui că nu este așa,atunci esti Orb fr meu.Cât despre Duhul lui Ilie din maleahi 4,nu se va Manifesta decât după ce EPOCIILE SUNT CONSUMATE.Si când Epociile sunt Consumate,NOUL TESTAMENT este Sfârșit.O Nouă Carte Învie,si noi numai avem decât o Singură Carte,Cartea Apocalipsei.Carea Apocalipsei nu se va deschide decât cu Venirea Domnului,si când Îngerul este Uman pe pământ.Dacă Fr Branham era acel Îngeru cum ziceti voi (si nu el),atunci numai avea ce să caute un alt înger la el,si acel înger nu era Domnul (Mergi in predica lui care se numeste cum a venit Îngerul la mine și Însărcinarea lui.....),deci Îngerul nu era Domnul,ci un inger trimis din ceruri să ii dea Cuvântul Domnului.Stii nu este timp de explicat aici,(nu aruncăm Mărgăritarele),dacă vrei mai multe informați putem vorbi undeva in privat (Email)dacă nu vrei,doar mergi mai departe pe credința care o ai.Ca să ai Revelația si intelegere asupra Mesajului,trebuie să ajungi în Prezența Acelui ce a trimis mesajul,si atunci poti avea înțelegere,dar până atunci,sunteti doar intrun sistem ecleziastic.
ȘtergereScrieți-mi aici pe www.maleahi4.com secțiunea contact.
Apropo,Orice Mesager,chiar orice Mesager care aduce pe scenă Cuvântul,Mesagerul si Biserica lui Primește aceași Binecuvântare impreună cu acel cuvânt predicat.Mai pe ințeles,Dacă In Cuvânt este Promisiunea Botezului Duhului Sfânt,Mesagerul si Biserica lui Primește Botezul,dacă in Cuvânt este Promisiunea Sfințeniei,Mesagerul si Biserica primeste Sfințenie.Dar dacă in Cuvânt este PROMISĂ răpirea,Mesagerul și Biserica dobândesc răpirea.Toti care au crezut pe Noe au primit aceleași Binecuvântări împreună cu Noe,dacă Abraham a primit Binecuvântarea de la Dumnezeu,POPORUL lui a dobândit aceleași Binecuvântări dacă avea credința lui Abraham.Acum spunemi dacă Fr Branham a murit ca un Martir (Eu cred ca a fost omorât,accidentul a fost de cineva provocat,cum aceasta este credința mea),ce va primi Biserica,cum va slăvi Biserica pe Domnul?Deci,așteptați răpirea mai departe,o RĂPIRE IMAGINARĂ.Răpirea va fi intr-un Mod cum a fost și Botezul Duhului Sfânt.Dacă Domnul a dat Poporului Botezul Duhul Sfânt prin Litera Cuvântului (Adică prin acest Mesaj al lui WMB,tot așa va veni si Răpirea.Amin
ȘtergereCe a restaurat Branham? Vrem să știm și noi.
ȘtergerePeter
" Ceea ce știe Dumnezeu despre mine este mai important decât ceea ce cred alții despre mine" .
ȘtergerePeter
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ȘtergerePeter dragă,Fr Branham a restaurat Credința pe care apostoli au Descoperito la Rusali.Fr Branham în slujba lui a dat Biserici o aceași Credință pe care apostoli au avuto,nici mai mult nici mai puțin.Toti aceia care au făcut ce a zis Mesagerul WMB au o aceași Credință ca Pavel + ceva mai mare.Eu cred că noi avem ceva mai mare,si anume Cunoștința despre Sine.Chiar dacă Uni apostoli lau văzut nu ii face mai mari,ci mai mici,pentru că ei au văzut,noi suntem aceia mai mari,din pricină că nu am văzut.Absolut că ceea ce știe Dumnezeu despre tine este mai important ce cred alții despre tine,dar Dumnezeu are nevoie să îți scrie un Mesaj ție să îți zică ce părere are despre tine.Si tu trebuie să vezi Mesajul.Care mesaj?Mesajul pe care Biserica Laodiceeană (Cea de la mesaj)va trebui să-l primească,dar va primi ea mesajul,nicidecum,ci va face ce a făcut si Israel.Maleahi 4,Apocalipsa 10.7 este Ingerul care avea Mesajul Final către noi...
ȘtergereSi ce a zis Dumnezeu despre mine în mesajul lui Branham? Peter
ȘtergereNu am vrut sa mai apar pe aceasta Pagina,dar citind mesajul tau acum,vreau totusi sa iți răspund.Este adevărat că Nu Fr Branham a descoperit ci Duhul din el,el a fost doar o Unealtă Folosită de Dumnezeu,cât despre Restaurare a aparținut Îngerului trimis la el.Cât despre a fi el ingerul al 7lea esti prost documentat,plus de asta dacă ar fi făcuto si*ar fi tăgăduit Propria Credință.Dă-ți tu Seama Maleahi 4 este sămânță Vechi Testamentală,unde ar trebui să Meargă Profetul,la Iudei clar.Si dacă Fr Branham ar fi mers la ei,si le-ar fi predicat ce avem noi azi,EI NU VOR PRIMI Felul acesta de Evanghelie.Domnnul are ceva mai bun pentru poporul Lui.Maleahi 4 este Domnul Însuși,Cuvântul Însuși care se va coborâ din Cer din Apocalipsa 10.7 la acel Înger si acel Cuvânt va Restaura Israelul,după cum Pavel a fost respins de Iudei si Evanghelia a mers la Neamuri,tot așa Ingerul al 7 in trup Uman,va Predica Neamuriilor si va fi respins nu de denominațiuni,ci de Biserica de la Mesaj,si atunci Cuvântul neînteles de Biserică va Pleca la Iudei.Doar o mică parte din Biserica de la mesaj va avea intelegere asuprea Mesajului Ingerului al 7 lea.Restul din ei vor merge in Necaz.Denominațiunile nu merg in Necaz,ei sunt mai exact Necazul,ei sunt toti morti in păcat si fărădelegile lor,pe când Biserica de la Mesaj cea care are viață din MESAJ,va vedea pe cine a Respins după ce Iudeul va fi restaurat de Domnul,dar va fi prea târziu....Este fff frumoasă Evanghelia....Cât despre fr Branham,nu îți doresc viața acelui om,Dumnezeu săi Binecuvânteze Familia lui,că*ci au putut sta cu el,a fost greu pentru Fr Branham să predice ceva ce era contrar acelui sistem din acel timp,duhurile rele veneau peste el,intunericul vine intotdeauna la lumină.Dar stii tu ce înseamnă aceasta,?Nu,si stii de ce?Pentru că in felul cum vei merge respingând Mesajul acelui om (WMB)nu faci decât că arzi acele becuri de lumină care incă mai au putină credință in Mesaj,doar opreștete..Vezi tu ești liniștit acum,intunericul ale liniste cât timp nu are lumină,dar vai să bată o dată lumina asupra lui,atunci își arată culoarea.Dacă mesajul lui WMB este de la diavol se va stinge dar dacă e de la Dumnezeu (și este)ai grijă....Ia sfatul lui Gamaliel.....Si dacă eu încep cu nebuni de acest gen,voi sfârși in același mod cu tine imprreună.Dar eu știu cine ma Vizitat,stiu pe cine am Văzut,Și cunosc Cuvintele Aceluia care îmi vorbește...Așa că imi cunosc locul și Numele pe care El însuși îl dă fiecăruia Ales de El...Cu aceasta am Terminat,Domnul să aibe milă de noi doi
ȘtergereInchipuirii si presupuneri.
ȘtergereAceeasi poezia falsa.
Pai eu am postat in blog de mai multe ori unde el a zis ca el este ingerul 7 si Ilie si duhului lui Ilie, si Avraam si Moise si Pavel si Isus si de toate a vrut Branham sa fie.
In toate predicile se compara cu personajele biblice si le fura identitatea dar la Maleahi 4 si Apoc 10 cu 7 sa oprit special si le-a predicat ca invatatura.
Cum spui tu ca nu Branham nu a spus asta, cand toti de la mesajul lui Branham cred asta deoarece Branham a invatat-o.
Si cei cu Frank nu cred ce spune Branham de Apoc 10 in rest ei cred totul.
FRATE, AM TOT DREPTUL BIBLIC SA RESPING CEEA CE AM GASIT CA FIIND FALS!
Familia lui Branham da a stat cu el doar le-a lasat milioane de dolari. Esti pe un drum total haotic si fals. Incercand sa iti creezi o chemare speciala nu faci decat sa iti creezi suferinta personala.
Mesajul lui Branham este dovedit ca fiind fals si Branham este dovedit ca fiind profet mincinos. AM DREPTUL SA RESPING CEEA CE VAD CA E FALS.
Dumnezeu imi da dreptul sa fac asta. Dumnezeu imi cere sa fac asta!
Cand vad minciuna si falsul cum as putea continua sa le urmez??? Nu se poate asa ceva.
Ti-am pus articole sa citesti sa cercetezi. Probabil nici nu te intereseaza sa afli cu adevarat situatia rava d ela mesaj, ci probabil doar ai afectiunea spirituala (care e o boala psihica) a celor de la mesaj de a-ti creea tu singur o slujba unica. Ratacire totala. E boala psihica.
Intoarce-te cat mai repede la simpla Evanghelie, care este adevaratul Cuvant, deoarece in ea avem totul.
Mai sus undeva teai ratacit la scris,ai incurcat literele,una peste alta,Oh vai,daca eram in fata ta mai fi lovit,ma gandesc cine este in tine,domnule....Auzi,trebuia doar sa iti scriu,dar daca esti un Smeker in evanghelie publicate pe net oficial cine esti,Daca WMB a mintit el nu a facuto pe ascuns,omul a mers in fata a milioane de oameni sis sia mărturisit credința. Dar tu de ce nu faci oficial,ai publici mai exact cine esti.Poate oameni vor sa te cunoască
ȘtergereAi prejudecati. Poate ca ar trebui sa faci tu primul ceea ce imi ceri mie.
ȘtergereToti fratii stiu cine e autorul blogului. Peste tot poti gasi numele meu in blog.
Alo, Domnu' Smeker-Dan-Securist-Cristian!
Ștergere1) Pot sa va citez putin? Ieri ati scris, printre altele:
"Este adevărat că Nu Fr Branham a descoperit ci Duhul din el"
Si imediat ma intreb: CE DUH A FOST ACELA?
Va mai citez si din scrierea de astazi:
"Daca WMB a mintit el nu a facuto pe ascuns..."
Acum va intreb: V-ATI PRINS?
:D
2) Din felul cum va exprimati, ne dam bine seama de ce Duh este in dvs: Unul infect...
Cred ca stiu si de unde l-ati contractat...
(A bantuit cu putere intre anii 1933-1965, dar si post-mortem, ca strigoi...)
3) Dar de Legea Oglinzii ati auzit?
Tot ceea ce ma deranjeaza la altul, nu-mi place, cred ca eu as face mai bine, l-as schimba, etc. - TOTUL ESTE IN MINE, deci tot ceea ce eu critic in celalalt, luptand impotriva lui - TOTUL ESTE IN MINE.
Abel degeaba te chinui... Astia-s setați pe Brănhămel-Minciunel,cel care în ultimul an de viață purta meșă.
ȘtergereProblema cu Branham e ca si cu aselenizarea: prea multe ciudățenii si inadvertențe.
Peter
Chiar daca pe siteul de mai sus apar si asa zise dovezi pt Pamantul Plat,eu personal nu sunt de acord cu asemenea teorie ,cel putin bizara,daca nu deplasata.Doar chestia cu aselenizarea mi sa parut interesanta,si care merita cercetata.
ȘtergerePeter
Mai abelica,eu nu mam referit ca el WMB este un mincinos.....
ȘtergereMăi Dănuţ, nu o mai întoarce acum... Am înţeles perfect ce ai vrut să ne spui: Că Branham nu a minţit pe ascuns.
ȘtergereAsta înseamnă că a minţit public, la vedere, cum ai şi spus: "în faţa a milioane de oameni"... Branham i-a minţit pe toţi cu tupeu maximm, drept în nas, şi asta în orice chip, zi de zi, timp de aproape 30 ani. Cum de abia acum unii au observat?
Peter, nu mă mai chinui să-i resetez pe cei cu mintea prea încâlcită prin mrejele miscticismului, asta trebuie să o faca fiecare pentru sine, se numeste EVOLUŢIE. Dar la tupeişti şmekeri mai simt din când în când nevoia să le dau peste nas... ;)
Bine că ai menţionat că nu rezonezi cu imbecilitatea "Pământului Plat". Că nici măcar nu o putem numi teorie...:)
ȘtergereCei care încă înclină a o crede, sunt fie proşti, fie inculţi (poate chiar ambele) :D
Iar aşa-zisele "dovezi" ale acestei aberaţii de care ne lovim din când în când în umblarea noastră Internautică nu sunt decât nutreţ pentru cretini.
În ce priveşte sfericitatea planetei Pământ şi a heliocentrismului, acestea sunt bine cunoscute de pe vremea grecilor antici şi suficient de bine dovedite. Dacă Pământul ar fi fix şi plat, multe lucruri din viaţa noastră ar merge altfel, sau deloc. Toată şttinţa şi aplicaţiile practice (ex. GPS, televiziunea prin Satelit) dar şi fenomene ale naturii (ex. fazele Lunii, eclipse, maree, vânturi şi uragane, mişcarea vizibil diferită a stelelor şi planetelor) şi nenumărate altele ar fi chiar imposibile... Dar, nu este treaba mea să "resetez" sau să educ inculţii... Ar fi însă bine să lase fanteziile şi delirurile mistice şi să se apuce să studieze serios...
-------------------------------------------------
În ce priveşte aselenizarea, nu pot să mă pronunţ şi nu am un punct de vedere tot atât de clar ca şi în cazul formei şi mişcării planetei noastre. Sunt undeva împărţit, la 50-50. Personal, îi cred în stare pe americani să fi înscenat toată treaba, cel puţin la vremea aceea, când sistemele de informare în direct a maselor nu prea existau. În ziua de azi, o înscenare la asemenea scară ar fi mai greu de realizat.
Motivul unei înscenări? Cu siguranţă nu faptul că Pământul ar fi plat şi că Luna e doar un disc galben pe "firmamament" care ne face nouă lumină noapte şi la care nu ai cum să ajungi şi cu atât mai puţin să aterizezi. Lucrurile stau mult mai simplu: Dacă este vorba de o înscenare, atunci fie că americanii la vremea aceea încă nu terminaseră de dezvoltat tehnica şi aparatura pentu a duce şi a aduce în sigruanţă oameni pe Lună şi înapoi, fie că au recalculat şansele ca o astfel de misiune ar avea succes şi au stabilit că nu sunt suficient de mari, fie că pur şi simplu costurile le-ar fi depăşit bugetul. În prima variantă, era foarte posibil ca ruşii să fi căştigat bătălia pentru cucerirea spaţiului cosmic, iar oricare dintre cazuri, întreg aceast proiect pe vremea aceea atât de mediatizat şi declarat ca deziderat naţional, ar fi devenit o dezamăgire sau ruşine naţională, dacă nu chiar o mare catastrofă...
Pe atunci ştim că se purta marele "război rece", era faza înarmărilor, concurenţă, invidie, etc. Acum, în epoca globalizării, naţiuni care pe atunci încă erau ostile (să ne amintim că abia ce se terminase războiul mondial) conlucrează în proiecte mult mai ample, mai interesante şi mai îndrăzneţe. Este şi normal ca omenirea (măcar lumea ştiinţifică) să treacă peste difrenţele lor politice sau religioase şi să evolueze în mod unit dacă vrea să se afirme pe-afară (în Cosmos mă refer). Căci, până la urmă, cum a spus celebrul astrofizician Carl Sagan: văzut de afară, Pământul este doar un "palid punct albastru"
Gândiți-vă la cruzimile de neimaginat săvârșite de locuitorii unui colț din acest punct asupra locuitorilor altui colț. Cât de frecvente neînțelegerile lor, cât de gata să se omoare unii pe alții, cât de arzătoare ura lor. Importanța pe care ne-o arogăm, egoul nostru, iluzia că suntem cineva și avem o poziție privilegiată în univers sunt puse sub semnul întrebării de acest punct albastru pal.
Dacă cei care caută "argumente ştiinţifice" pentru chipurile "a demasca minciuna NASA" sunt tot acei descreieraţi bătuţi în cap, adepţi ai grupului "Pământului Plat", atunci ei nu pot produce altceva decât tot nutreţ pentru cretinii, întrucât ei folosesc în stilul lor caracterisitc aceeaşi argumentare mistico-deliranto-conspiraţionistă.
ȘtergereDa, este probabil ca aselenizarea să nu fi avut loc în anii 60, dar pur şi simplu din alte raţiuni, de natură practică (tehnologică sau financiară), nu că faptul în sine ar fi absolut imposibil. Într-un viitor tot va avea loc, poate chiar și o debarcare pe Marte (roboţi şi maşinuţe sunt deja destule acolo).
Aş vrea să trăim şi să vedem cu toţii o transmisiune Live a următoarei aselenizări, în HD şi bine pusă la punct din multe perspective, cam de genul cum a fost săritura din spaţiul cosmic al lui Felix Baumgartner, care sigur nu a fost Fake :)
Este însă şi posibil ca aselenizarea să fi avut loc întocmai cum ni s-a prezentat, dar nu suntem în măsură să evaluăm şi să verificăm noi (amatorii) acele dovezi (poze, filmări, care în vremea aceea erau cum erau). Ne sunt necesare informaţii şi cunoştinţe mult prea înalte ca să ne putem pronunţa. Cu siguranţă că oamenii de ştiinţă o pot face cu multă siguranţă. Dar tot atât de sigur, propagandiştii cu capul plat NU POT! :)
---------------------
Acuma ce sa zic, poate că NASA a avut aceaşi dilemă ca şi fostul ministru Gabriel Oprea. Oprea a fost împreună cu Băsescu într-o delegaţie care a aselenizat la Casa Albă. Şi, cum e firesc, au dat mâna toţi cu preşedintele Obama. Când s-au întors la Românika, Oprea a constatat cu stupoare, că el nu avea nici o poză cum a dat el mâna cu Obama. Doar Băsescu avea o astfel de imagine...
Aşa că ce s-a gândit Oprea? Hai să iau poza lui Băsescu şi să o modific un pic, să vadă lumea că am dat mâna cu Obama şi să mă laud cu ea pe feisbuc... Corect! :)
https://www.cotidianul.ro/a-dat-sau-nu-a-dat-gabriel-oprea-mana-cu-obama/
Şi uite aşa, Oprea al nostru a devenit vedetă, ajungând să dea mâna cu toată lumea :)
http://www.mediafax.ro/politic/fotografia-trucata-cu-strangerea-de-mana-dintre-obama-si-oprea-a-ajuns-in-presa-straina-cele-mai-amuzante-trucaje-ale-pozei-17329548
Şi ca să ne întoarcem de unde am plecat, suntem toţi o apă şi un pământ, unii au minţit mai pe ascuns, alţii în faţa a milioane de oameni, ne putem întreba acum: Cine a minţit mai mult? NASA sau Branham? Cu NASA nu suntem siguri, dar pe Branham l-am prins cu minciunica. Nu a făcut-o atât de diletant ca Oprea, dar mai știi? Pe vremea lui nu se inventase încă Photoshop :D
ȘtergereDaca NASA minte, ce castigam sau pierdem noi (sau americanii) din asta? Pai castigam stima de sine, vezi, am fost primii pe Luna. Daca insa nu e adevarat, NASA ne-a fraierit, dar noua nu ni se intampla nimic rau... Deci, minciuna, daca e, nu e, e totusi de bine :)
Dar daca BRANHAM MINTE, suntem terminati. Ne-am pus practic toata viata la picioarele (in slujba) acestui Profet, care ne-a distrus vietile. Am acceptat zeci de ani atitudinea sa dispretuitoare si asupritoare, ne-am lasat condusi de un Duh fals, de un Profet mincinos. Daca NASA fost sau nu pe Luna, si daca Pamantul e sau nu plat sau se roteste, e doar o chestiune de show, de media, pana la urma. E ca si cand ai fi vizionat un film sau nu... Nimic mai mult.
Dar daca BRANHAM MINTE, si daca noi il credem, si NE INCREDEM in el, ne-am dat dracului...
---------------------------
Zic că Branham a minţit şi pe ascuns, când în poză se ridica pe vârfurile degetelor ca să ajungă la nivelul (fizic şi spiritual) al lui Oral Roberts, A.A.Alen sau cine mai erau în poză. Sau când purta perucă, neputântu-se accepta aşa cum l-a lăsat natura, cu creştetul mai defrişat... Astea sunt minciunele, dar totuşi ne arată că Branham purta (şi schimba) măştile. Vroia să pară altceva (mai mare, mai bun) decât alţii.
Dar nu a minţit şi în faţa a milioane de oameni, când a luat o poză...? (ce O poză, cel puţin DOUĂ!) şi a zis că alea sunt... "Dumnezeu pe pământ"???
Da ştim bine, prima poză a furat-o dintr-o revistă, deci din spaţiul media. Zic bine "furat", fiindcă poza era în primul rând făcută de nişte oameni care nu aveau tangenţă cu el, persoane private, observatori ai fenomenului "Norul misterios", sau chiar oameni de ştiinţă, în orice caz, oameni ale căror activităţi nu se intersectau cu cele ale lui Branham, nici ca timp, nici ca locaţie, nici ca domeniu de activitate. Branham - care era în acel moment la sute de Km distanţă - şi-a atribuit lui poza, zicând că el era acolo, că a fost luat pe sus (în nori) şi că a văzut... cai verzi pe pereţi... După ce armata SUA şi serviciile secrete au desecretizat misiunea, a ieşit la iveală şi cauza adevărata a fenomenului "Norul", şi anume explozia unei rachete ce trebuia să lanseze un satelit de spionaj. Ghici ce? Chiar în acea zi de 28 februarie 1963. Şi mai ghiciţi ce: Branham nu ştia de acele lucruri, mă refder de apariţia norului, că de misiunile secrete nu avea de unde să ştie (sau avea, pentru că doar era un Profet - Profetul Profeţilor, nu?). A aflat şi el ca tot poporul din PRESĂ. Şi cum se numeşte ăla care ia poza din revistă şi spune: Eu eram acolo? HHHHHHHHHOOOOOOOŢŢŢŢŢŢŢŢ
Tot aşa ne-a minţit şi cu celalată poză, cea cu "stălpul de foc". De fapt, aceea era prima minciună din cele două. Acestea sunt doar minciunile URIAŞE, la scara de MILIOANE, cum doar bine a constat Dan Capitan de Plai, ca doar nu e Smeker degeaba ;)
Familia marelui Profet (ce a sfarsit-o rusinos pentru cineva care trebuia sa "oficieze cununia cereasca", sa ne prezinte Mirele, care cand a vazut ce Mesager are, a zis ca mai bine il vomita din gura lui, si revine peste niste zeci sau sute de ani, ca sa fie sigur ca nimeni din acea generatie infecta si putreda nu mai e în viaţă, precum cei ce trebuiau să moară în pustia Sinai), deci revenind, familia de acum bosorogi (dar toti MULTI-MILIONARI) inca mai continua sa ne TINA IN MINCIUNA. De ce? Exista un singur motiv: BANIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
Concluzie: Defineşte deci Branhamismul în trei cuvinte:
M-H-M
1. Mincinos
2. Hot
3. Mamona (lacom de bani)
"" Un motiv pentru care astfel de teorii au succes e plăcerea oamenilor de a fi contra credinţei generale. Într-adevăr, uneori cea generală poate fi greşită, dar nu este acesta cazul. Internetul le-a permis unor astfel de oameni să capete atenţie şi altora să preia şi dea mai departe, fără să se gândească, tot felul de teorii. Pe Facebook, Flat Earth Society are peste 10.000 de abonaţi. Nu sunt extraordinar de mulţi, dar sunt cu 10.000 de oameni mai mult decât ar trebui.""
ȘtergereCe bine se potriveste si celor cred in povestile lui Branham,Frank,Joseph Smith,Ellen White,precum si in alti intemeietori de secte si pseudosecte.
Peter
Interesant domnule Abel observatia dumneavoastra.Intradevar daca Branham a fost cine a spus ca este,atunci trebuia sa revina in Hristos odata cu el.Dar de Ewald Frank ce parere aveti? El nu este milionar ca si familia lui Branham. Mie personal mi se pare ca rastalmaceste Biblia intr-o directie anume ,asa cum a facut si la Turnu Severin si la Herculane.Rastalmaceste Matei 17 cu Ilie.A avut dreptate domnul Lica,acolo nu este Branham cu Moise,ci Ilie cu Moise. Dar Ewald Frank o tine pe a lui,spunand ca acolo ar fi Braham.Apoi imediat spune ca el are Cuvantul si ceilalti au rastamacirea Cuvantului. Asta nu e corect din partea lui.Pe ce baza spune ca el ar avea adevarul iar ceilalti nu? Deocamdata in text ii vedem pe Moise si Ilie,nu pe Moise si Branham.Ewald Frank asa face si cu alte texte si teme biblice,apoi accentueaza ca doar el are explicatia corecta,iar pe restul ii acuza si condamna.Nu este o pozitie corecta din partea lui. Cam atat am avut de spus.O zi frumoasa si binecuvintata va doresc la toti de pe blog,care va luptati ca adevarul sa triumfe.
ȘtergereAm stat in turma lui Frank vreo 7 ani, pana ce am iesit si am mers cu turma Branhamista cam 10 ani.
ȘtergereIn turma lui Frank nu eram un membru prea activ, nu stiu daca in toti cei 7 ani l-am vazut pe Frank de 7 ori (unii merg saptamanal la adunarile lui). La primul meu contact cu "Mesajul" mi s-a prezentat varianta lui Ewald Frank pe care am luat-o de buna si, cum am spus, am tinut-o 7 ani.
In toti acesti 7 ani am fost nemultumit de faptul ca Frank (si oamenii lui) nu prea traduceau predicile lui Branham. Proportia era cam sub 10%, poate si mai mica, restul fiind doar predicile lui Frank. Iar acestea, din pacate, nu ma hraneau deloc. Era doar vorbarie goala, daca ai ascultat 2-3, deja stiai totul. Mereu acelasi tipar, se rumegau aceleasi subiecte. Iar cea mai mare parte dintre ele constau in a critica pe toti ceilalti Branhamisti care nu acceptau subordonarea la "Robul Credincios si ceata robilor"...
In plus, toti frankistii aktivi pe care ii cunosc, mai ales cei din Romania sunt cei mai inraiti si mai dusmanosi oameni. Bine ca nu am avut treaba cu ei, intrucat nu stau in Romania. Nu ma refer acum la turma cea mare, cei care sunt frankisti mai mult nominali, ci la liderii lor, cu care am avut vreo 2-3 ocazii sa ma intalnesc dar si la anumiti membri fara functii de conducere, dar inflacarati. Daca nu il accepti pe "Robul Credincios" te fac praf.
De Frank insusi, nu prea stiu ce sa zic. In afara ca rastalmaceste (contrazice pe fata) fundamentul invataturii lui Branham, ceea ce ma cam deranja, dar nu a fost motivul pentru care am plecat de la ei, cred ca este un om foarte dereglat psihic. Poate ca motivatia lui nu este banul (desi nici imperiul lui nu este chiar un chilipir), cred ca este un dezechilibrat religios si un obsedat de a conduce, unul care vrea a fi UNICUL lider religios al planetei.
Cred ca a avut o halucinatie sau chiar a inventat povestea cu auzitul vocii, apoi i-a mai spus si Branham sa "adune hrana", si astfel, in mintea lui s-au nascut niste asteptari si fantezii grandomane, cum ca el ar fi urmasul de drept al "Profetului". Din 1962 sau cand a "auzit vocea" si pana acum si-a repetat zilnic aceasta ca o mantra, astfel incat el insusi crede minciuna care a devenit o parte din el. Si din toti liderii regionali si membrii turmei cele mari care inca il urmeaza orbeste...
Frank si oamenii lui sunt asadar niste oameni foarte rigizi, practic au o singura idee fixa: Frank este UNICUL imputernicit sa aduca Cuvantul lui Dumnezeu in toate colturile lumii, pentru ca daca il aduce altcineva este "necurat". Absolut toate cultele + toate liniile Branhamiste care nu sunt cu Frank sunt gresite. Glasul "auzit" de Frank si indemnul "Profetului" ca sa stranga hrana, ii da tot dreptul sa contrazica si sa faca praf tot ce a spus Branham inainte.
Ewald Frank este si el foarte bogat a ziso el persaonal intr-o predica. Are actiuni la firme care s-au dezvoltat si i-au crescut averea in ultimii 30 de ani la cateva milioane de euro. Ii vine si zeciuiala din toata lumea de sute de cateva milioane euro pe an. El nu cheltuie nimic din a lui pentru ca Adunarea ii sustine toate cheltuielile. Nu zic ca e pacat sa fii bogat. E pacat sa faci avere din afaceri necurate, droguri prostitutie alcool etc. Din afaceri corecte e binecuvanatre. Eu cic ca e mai pacat sa ai atatia bani si sa nu ajuti pe cel nevoias cum zice Scriptura.
ȘtergereDragilor cititori o alta perspectiva despre Apocalipsa sper din toata inima sa va placa mie una mi-a placut ff mult.
RăspundețiȘtergere”Ne îmbolnăvim pentru că ne stresăm prea mult şi uităm să fim fericiţi” Lipim şi dezlipim etichete pe oameni. Tragem pe unii sau pe alţii de mânecă încercând să schimbăm păreri. Ne consumăm energia preocupându-ne de ceea ce gândesc alţii despre noi. Acumulăm frustrări, ne încărcăm sufletele cu griji inutile şi ne alimentăm imaginaţia cu tot felul de închipuiri. Ne îmbolnăvim pentru că ne stresăm prea mult şi uităm să fim fericiţi. Datul cu părerea despre orice, oricând, oriunde, încurajat de mass-media devine o a doua fire a omului mic. Prejudecăţi. Utopii. După ce malaxorul vieţii ne frământă bine, uneori și cea mai amărâtă bucățică de pâine ți se pare cea mai dulce. Mai ales după ce viața ți-a dat jos „ochelarii de cal”, acele apărătoare care nu îţi permit să vezi lateral ceea ce ar trebui: suferinţele şi nevoile celor de lângă noi, frumosul din jurul nostru, binele şi intenţiile bune, şansele care ni se acordă, oamenii care merg alături de noi, natura. Astăzi greșesc eu și tu mă ierți. Mâine greșești tu și eu te iert. Poimâine greșim amândoi și alții ne iartă și tot așa. Și deasupra tuturor și în noi adie Duhul Sfânt în Lumină lină. Ne emoţionează orice este frumos, o floare, o melodie, un zâmbet, vocea unui copil, tandreţea unui bătrân, amintirea cuiva drag… Ai adus ceva frumos și bun pe lume? Ai făcut pe cineva fericit astăzi? Iubești sau urăști? Acționezi sau ești indiferent? Înțelegi fără explicații? Crezi fără să vezi? Auzi fără cuvinte? Vezi cu ochii închiși? Simți fără atingeri? Când te uiţi în oglindă ce vezi?! Când viața îți rupe paginile viselor, râzi de mulțimea viselor ce apar după. Sufletul nu este limitat la un număr fix de iubiri. Nu rămâne într-o baltă de pierzanie. Fiecare om pe care îl întâlnesc în drumul meu îmi este superior prin ceva. De aceea, încerc să învăț câte ceva de la fiecare. Și, Doamne, ce minune este viața! Mai ales după ce îți tragi sufletul că ai fugit de tine ca să te întâlnești cu tine… Am să iubesc până la sfârșitul lumii. Iar sfârșitul lumii e sfârșitul meu.
Când am murit, lumea mea s-a sfârșit. Așadar, se cuvine să mă preocupe sfârșitul meu, nu sfârșitul lumii. A semnat cineva vreun contract că trăiește 70 sau 80 de ani?! Oricând povestea vieții noastre se poate încheia, brusc sau lin.
„Apocalipsele” contemporane sunt în mintea și în inima mea, când urăsc, mint, invidiez, judec, etc. În mine e Raiul, în mine e iadul. În mine e lumina și în mine e întunericul. Așadar, suflet drag, trăiește fiecare zi ca și cum ar fi ultima zi din viața ta. Astăzi poate fi cea mai frumoasă zi, de tine depinde ce alegi. Fii o candelă aprinsă, iar prin pilda propriei vieți fă lumea mai frumoasă în jur. Iartă, iubește, binecuvintează! Ești o minune!" - Hrisostom Filipescu
Foarte frumos. Multumesc pentru postare.
ȘtergereAm avut o revelatie.
Citind asta si comparand cu predicile lor, am realizat ca urmasii mesajului lui Branham cauta traiesc prin motivatii extrinseci, adica cele care vin din exterior, ca sa isi remotiveze credinta pe calea pe care au pornit in viata.
Desigur ca acum vad asta mai clar si la Branham in ultimii aproximativ 10 ani de viata.
Ei se motiveaza pentru a-si mentine credinta "vie" vorbind si privind mult la lucruri exterioare precum cataclisme, ecumenism, papa de la Roma, California, sa aiba fusta lunga, parul lung.
De aceea nu au activitati umanitare, proiecte de suflet, nu contribuie la societate cu nimic. Nu au nimic inauntrul lor care sa ii motiveze, sa ii indemne.
In psihologie se spune ca daca motivatia este prea mult venita din exterior, denota o goliciune interioara, arata lipsa unor convingeri reale interioare, lipsa de obiective constructive de viata, lipsa de creativitate, lipsa de afectiune, lipsa de iubire si mai ales necunoastere de sine.
Este o ocazie buna sa aflam mai multe lucruri despre noi insine. Cum facem? Simplu.
Facem o lista cu ce ne motiveaza sa ne trezim dimineata, sa muncim, sa traim. Apoi numaram cate lucruri din lista sunt venite din exterior si cate din exterior si aflam o tona de lucruri despre noi, de care poate nu stiam aproape nimic.
Domnule Abel,Eu cred că Mesajul ce a venit din 1933-1965 este cu adevărat un Mesaj al Domnului,Eu cred de asemenea Cu Claritate că WMB este Mesagerul acestei Epoci,alt Cuvânt din alt OM,NU EXISTĂ pentru această Generație.Acum Cuvântul este accesibil Oricui,dar în Cuvânt sunt Taine (Ceea ce vreoiam să îi arat Acelui Domn)și acele Taine din Cuvânt (Noul Testament)au acces doar cei Aleși de El.Restul din intrebare nu prea am inteles.Pe D-ul Frank îl lăsăm deoparte,cât despre WMB rămâne pentru mine un Mesager al Domnului,al acestei Epoci.Dar Neg a fi Ingerul al 7,Maleahi 4,5 si 6.Si nu numai că Neg,Nici măcar el nu o pretinde în nici un Context,text sau predică..Acestea sunt născocirile diavolului,o suflare greșită pe care o mirosiți acum.O mică Dovadă că nu este Maleahi 4,este că Cartea Vtestament Produce Profeți către Poporul Evreu,deci.....Mai Roagăte la Domnul Abel Ben Adam
RăspundețiȘtergereIar pentru Domnul cu Blogul,nu mia-ți răspuns la Intrebare,dar lasă așa,Ce să cred despre Evald Frank,este un bun Misionar,chiar am pornit să merg să îl văd si eu la Drobeta,dar a avut Dzeu grijă de mine pe drum să nu ajung si in ultimi 50 Km ma intors acasă după ce am mers vreo 250 km.In Fond stiam că nu aveam ce să văd,dar eram curios așa de natura dintre asa ziși Frankiști.Ceva rău nu pot si zic de ei,dar era bine de D-ul Evald dacă lăsa Mesajul așa cum era.Si apropo Mesajul este Adevărul care îți Descoperă Adeverirea pentru Această Epocă,deci imi dau seama că Nu stiți ce vorbiți.Dacă vei zice Evanghelia este adevărul,si Diavolul o zice,dar când îi vine adeverirea,atunci își arată Fața.Mai presus de Cuvânt nu este Nimeni,dar Cuvântul este în WMB de exemplu,ce fac atunci,cum slăvesc Cuvântul?Bineinteles luând si trăindul,dar dacă imi vede cineva purtarea și este Curios de viața mea,atunci vreau nu vreau trebuie să vb de WMB,acum aceasta nu înseamnă că îl Slăvesc pe WMB,dar iți dau un lucru să intelegi.Când Dumnezeu a făcut pe Om,El nu are mâini si picioare,nici TRUP,Trupul Lui este o LUMINĂ.Dar când la făcut pe Om,El a zis Să facem Om după Chipul Nostru,acum Omul a căpătat Forma Duhului,si un Duh este un Înger,Deci Dumnezeu Prin Îngerul Lui la construit pe Om.Acum dacă cineva mă întreabă despre creația Omului,eu trebuie să îi zic că-ci printr-un Înger a făcut pe Om.Acum ce slăvesc Îngerul sau pe Dumnezeu?Tot așa este si in cazul lui WMB,eu nu slăvesc pe WMB,dar vreau nu vreau trebuie să îi rostesc numele.Dumnezeu și-a pus Numele Lui in Numele Său,si WMB avea un Nume,si Domnul sa descoperit prin numele lui.Acum eu cred Domnule Blogger că ești gelos pe slujba Mesagerului WMB!Dacă nu esti gelos,atunci lasă-l in pace si pocăiește*te.Si dacă vrei să distrugi Mesajul,eu îți zic cum a zis si Gamaliel părinților tăi,Ai grijă....dacă este de la oameni se va nimici,dar dacă va fi de la Dumnezeu (si este)ai grijă să nu lupți impotriva Lui.Acum dacă vrei să distrugi Mesajul,singura ta șansă (ceea ce nu este posibil)este să ai o Slujba mai mare decât WMB a avuto,atunci Mesajul acestui mesager se va nimici,dar până,atunci Mesajul acesta va rămâne Uns.Acum tu te*am inștințat,este Alegerea ta,ce am făcut eu acum,Ti*am pus un POM al Vieți să alegi.Este alegerea ta domnule Blogger.
Nu stiu despre ce intrebare este vorba.
ȘtergereIti raspund. Pune din nou te rog intrebarea.
Nu sunt gelos pe Branham. Nu ai de ce sa fi gelos pe un mincinos care a mintit ca a restituit Cuvantul si ca a descoperit taine.
Nu vreau sa distrug mesajul. Am vrut sa arat dovezile gasite in mesaj si in istorie si in Biblie ca Branham a fost fals si mincinos.
Iti pierzi timpul si viata in mesajul lui Branham si in ideile tale care sunt total in afara mesajului lui Branham.
Cand incepi sa te crezi Ilie si Ingerul 7 din apoc 10 ai deraiat urat de tot, frate.
A deraiat mai rău ca trenul.Asta o fi vreun branhamist rebel,un fel de oaie neagră. Așa de urât a deraiat încât te face gelos pe Branham,un autointitulat profet și înger simultan,care a murit în urma cu peste 50 de ani intr-un urat accident.Așa își păzește Dumnezeu trimișii lui încât ajung țăndări între piesele unei mașini? Probabil așa i-a fost sfârșitul, după faptă... după faptă și răsplată.
ȘtergereE bună asta...Branham a fost trimis pt mireasă și a murit intr-un urat accident. Cam nepotrivit față de ceea ce a predicat Branham despre sine și slujba lui.
ȘtergereVă rătăciți în scripturi.... Fr Branham NICIODATĂ nu a declarat că el este acel Ilie,sau că el este acel Maleahi,dacă ar fi făcuto si*ar fi negat propria slujbă de premergător al acestei Slujba care trb se manifeste din Maleahi 4,apocalipsa 10.7..etc...Deci Pentru mine și casa mea,mesajul final nu este Venit,acela este Domnul Însuși,cât despre ceilalți,nu au decât să creadă ce vrea..
Ștergere:)))) E de ras ce ai spus. Tu nu cunosti nimic din ce a vorbit Branham daca spui asa ceva.
ȘtergereE Ilie - nu e Ilie,un fapt este sigur: Branham a murit de 50 de ani. Dacă era Ilie atunci trebuia să introducă biserica în răpire, deoarece asta a predicat Branham ,si asta a fost de fapt esența
Ștergeremesajului său. Deci esența mesajului lui Branham a murit odată cu el.Restul sunt ambiții personale ale lui Billy Paul,care vrut să-i mențină vie imaginea tatălui său, de care a fost foarte atașat. El a creat o imagine falsă a lui Branham ,pe care a raspandit-o în întreaga lume,o imagine care are la bază lucruri false si exagerate,de genul: Branham nu a greșit în nici o viziune,Branham a săvârșit mii de vindecări, tot ceea ce a spus Branham a fost Așa vorbește Domnul,Branham a restituit toate tainele din Geneza pana in Apocalipsa,...etc,precum si alte exagerări si mistificări
Bineînțeles că toți am fost fermecați de acestea,fiindcă nu am avut la dispoziție material si timp pt a cerceta afirmațiile lui Branham,noi primind de-a gata viața și misiunea lui Branham.
Este ca si cum toată viața trăiești intr-un oraș subteran,crezând ca lumea în care te afli este singura realitate care se poate cunoaște. Nimeni nu ți-a spus că există o lume la suprafață, mai vastă și mai complexă ,și ca de fapt lucrurile nu sunt atât de simple si unidirecționale.Ai văzut doar ceea ce au vrut alții să vezi,adică să te țină captiv în lumea subterană, pe care tu o consideri singura realitate absolută și infailibilă.
Peter
Slujba de premergător a slujbei lui Ilie? Unde naiba scrie aiureala asta în Biblie?
ȘtergereNu o dată Branham spune că Ilie din Maleahi este îngerul din Laodiceea si cel din Apoc.10:7. Apoi a preluat schița cu epocile bisericilor si sa băgat pe sine în ultima epocă.
Adevărul e că nu mai știți ce sa mai născociți ca să îl scoateti pe Branham nepătat.
Peter
Atât sunt de șocați incat mintea unora caută portite de scăpare, să se auto protejeze în fața șocului. Nu e de mirare că apar tot felul de teorii si bazaconii. Realitatea este că Branham e mort de 50 de ani,si răpirea care vine odată cu presupusul ultimul mesager nu a venit.De aceea așteptau să învie,fiindcă potrivit învățăturilor lui Branham,odată cu ultimul mesager vine si răpirea.Deci în loc să vadă falsitatea presupusului mesaj al lui Branham,ei au început să răspândească în lume "viața si misiunea lui Branham", mistificată si cosmetizată.Au avut resurse financiare pt așa ceva. Ce pot face ambițiile unora,dacă dispun de resurse financiare...
ȘtergerePeter
Frate Lica v-am trimis email de aproape 3 saptamani dar nu ati raspuns.
RăspundețiȘtergereBuna. Am raspuns acum.
ȘtergereImi cer scuze, sunt concentrat pe munca la firma si am cam ignorat partea asta.
Sper ca te ajuta raspunsul meu.
Te rog nu lua de bun ceea ce ti-am scris, pana cand nu verifici tu insuti.
Cel mai important este sa fi interesat de adevar nu de ceea ce altii au spus ca e adevarul.
Citeste, verifica si ia o decizie, eu nu pot sa iti spun ce decizie sa iei.
Dar pot sa iti spun ca in urma cercetarilor si verificarilor sa ai curajul si demintatea sa spui la fals ca e fals, si la adevar ca e adevar. Nu te teme sa intrebi si sa compari lucrurile. Infricarea si intimidarea existenta la mesaj este doar un truc pentru a te tine legat acolo.
Daca ei ar fi liberi si adevarati, ar spune tuturor sa cerceteze si afirmatiile lui Branham sau Frank ori altii, fara nici o frica, deoarece ei sunt doar oameni nu sunt zei chiar daca se cred zei.
Si uneori, chiar si acesti "zeii" trebuie infruntati!